Fitness Seller

Sticky Intermittent fasting

Gewoon morgenochtend meteen vol beginnen. Mocht het de eerste 2 dagen zwaar valllen dan is dat in het weekend en heb je er geen last van op school / werk.

Oh oke, moet nog steeds wennen aan het geen eiwitten als je uit bed komt, en als je in bed gaat :o

Het went, maar zeker zodra je eenmaal de resultaten ziet :)

Ga maandag beginnen, durf nu al te wedden dat ik verga van de honger :o

mag je time window elke dag anders zijn? bijv elke dag standaard 8 uur nadat je bent opgestaan?

Ik slaap soms nachten 7 uur en soms 11, en heb wisselende opstaan tijden.

Ga maandag beginnen, durf nu al te wedden dat ik verga van de honger :o

mag je time window elke dag anders zijn? bijv elke dag standaard 8 uur nadat je bent opgestaan?

Ik slaap soms nachten 7 uur en soms 11, en heb wisselende opstaan tijden.

Het is wel wenselijk dat je window zo goed als gelijk blijft. Ik zelf draai onregelmatige diensten,vroeg,laat,nacht..dus mijn tijden wisselen ook met de dag. Maar heb ervaren dat met een window van 12 tot 20 is bijna elke dienst een goeie dekking heb. Alleen met de nacht schuif ik een uurtje op,van 13 tot 21,en dan is het rond een uur of 5 snachts even doorbijten..maar das maar een paar dienstjes per periode. Ga voor jezlf goed uitzoeken met welke window je het beste dekking hebt qua gevuld gevoel..

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.148
lol...

14m9r1z.jpg

haha geweldig :roflol:

rofl :roflol:

Het is wel wenselijk dat je window zo goed als gelijk blijft. Ik zelf draai onregelmatige diensten,vroeg,laat,nacht..dus mijn tijden wisselen ook met de dag. Maar heb ervaren dat met een window van 12 tot 20 is bijna elke dienst een goeie dekking heb. Alleen met de nacht schuif ik een uurtje op,van 13 tot 21,en dan is het rond een uur of 5 snachts even doorbijten..maar das maar een paar dienstjes per periode. Ga voor jezlf goed uitzoeken met welke window je het beste dekking hebt qua gevuld gevoel..

Maarja, het verschilt elke dag. is bijv de volgende regel niet handig? Vanaf het moment dat ik opsta, 4 uur later begin ik met eten.

rofl :roflol:

Maarja, het verschilt elke dag. is bijv de volgende regel niet handig? Vanaf het moment dat ik opsta, 4 uur later begin ik met eten.

Ik geloof dat het belang van een vaste window erg belangrijk is om aan 16 af en 8 op ,te komen. Waarom zoek je niet een window op wat het grootste deel van je diensten en krachttrainingen bedekt?
Net als ik: ik werk van 7 tot 16,14/15 tot 23/24 en 23 tot 7 ..en mijn window is van 12 tot 20 (met nachten schuif ik nog wel eens naar 13 -21). Dus het grootste gedeelte van mijn diensten ben ik gevoederd..als ik na mijn werk train eet ik nog..als ik ervoor train eet ik erna (merk weinig kracht of conditie verlies met een fasted workout) ..hoef geen ontbijt mee te nemen,eet niet vlak voor slapen nog wat..ik ervaar dit echt als ideaal :)

dus ga jij nou ook eens opzoek naar die ideale tijden? :)

Ik geloof dat het belang van een vaste window erg belangrijk is om aan 16 af en 8 op ,te komen. Waarom zoek je niet een window op wat het grootste deel van je diensten en krachttrainingen bedekt?
Net als ik: ik werk van 7 tot 16,14/15 tot 23/24 en 23 tot 7 ..en mijn window is van 12 tot 20 (met nachten schuif ik nog wel eens naar 13 -21). Dus het grootste gedeelte van mijn diensten ben ik gevoederd..als ik na mijn werk train eet ik nog..als ik ervoor train eet ik erna (merk weinig kracht of conditie verlies met een fasted workout) ..hoef geen ontbijt mee te nemen,eet niet vlak voor slapen nog wat..ik ervaar dit echt als ideaal :)

dus ga jij nou ook eens opzoek naar die ideale tijden? :)

12 tot 8 elke dag zou kunnen... :o
is dat wel gezond trouwens als 17 jarige? Groei nog steeds..

12 tot 8 elke dag zou kunnen... :o
is dat wel gezond trouwens als 17 jarige? Groei nog steeds..

Kijk,tuurlijk zullen er stukjes van de dag zijn dat je honger hebt..maar dat went heel snel (mijn ervaring) ..drink veel water tussendoor,dat wel.

Lees maar eens op leangains.com,staan genoeg voordelen van het fasting principe :) denk persoonlijk niet dat dit uitmaakt dat je nog groeit..maar ben geen dokter ofzo ;)

Kijk,tuurlijk zullen er stukjes van de dag zijn dat je honger hebt..maar dat went heel snel (mijn ervaring) ..drink veel water tussendoor,dat wel.

Lees maar eens op leangains.com,staan genoeg voordelen van het fasting principe :) denk persoonlijk niet dat dit uitmaakt dat je nog groeit..maar ben geen dokter ofzo ;)

Thanks, iemand anders nog? wazzup?

• #2.156
Ik heb wel eens gelezen dat kinderen die geen ontbijt kregen minder goed presteerden op school.... School is belangrijker dat dit bb-geneuzel ! Let daarop !

Zal vast wel een goed onderzoek geweest zijn,maar toch blijft het een persoonlijke kwestie..ik zelf ondervind totaal geen gemis aan scherpte (en moet op mn werk van begin tot eind scherp zijn) of prestatie :) ..je zal het voor jezelf uit moeten zoeken hoe je erop reageert..en daar kom je maar op 1 manier achter ;)

4 weken geleden aan IF begonnen en ben 2 kilo afgevallen en mijn kracht blijft stijgen ik krijg reactie van mensen om me heen van je bent droger geworden maar niet kleiner wtff ?? Mijn eerste boven blokjes beginnen zichtbaar te worden en Ik sta versneld want 2 jaar geleden woog Ik nog 130 . Mijn doel is aankomende 10 weken 7 kilo kwijt , nu ff weekje zweden altijd goed voor je testosteron

• #2.159
Zal vast wel een goed onderzoek geweest zijn,maar toch blijft het een persoonlijke kwestie..ik zelf ondervind totaal geen gemis aan scherpte (en moet op mn werk van begin tot eind scherp zijn) of prestatie :) ..je zal het voor jezelf uit moeten zoeken hoe je erop reageert..en daar kom je maar op 1 manier achter ;)

+1 hoor, sterker nog, ik voel me scherper zonder ontbijt, maar goed dat kan ook overschatting zijn net zoals iedereen die drinkt denkt dat'ie beter kan autorijden :)

deze nacht bij nieuw diertje blijven slapen, had ervoor niet gegeten, nou dat heeft ze geweten, heel haar koelkast geplunderd.

1,5 pizza, 500 gram amandelen, een blok kaas op 2, 3 flessen wijn op 2, 1 liter ijs op 2, en al haar celebration mini-snoepjes.

Denk een kcal of 8000 op 4 uur voor heel de dag. **** ik had honger.

Hoe het beste opvangen?

Terug
Naar boven