Zit nu een week of 2 in de IF en bevalt tot nu toe goed.
Had vandaag voor het eerste wel een slechte ervaring:
Mijn eetwindow is van 12:00 tot 20:00 uur. Normaliter train ik einde van de middag/begin avond, dus voldoende tijd om rondom mijn training te eten. Vandaag kwam het qua planning zou uit dat ik in de ochtend moest trainen.
Gisteren om 20:00 laatste maaltijd op. Vandaag om 07:00 uur opgestaan. 07:15 uur halve dexipirine + multivit + omega3 cabs genomen met half litertje water. 07:30 begonnen met trainen. Rond 08:00 uur begon ik aan mijn topsetje voor de benchpress. Met 90kg boven mijn neus begon het langzaam redelijk zwart voor mijn ogen te worden. Kon de barbell nog net gecontroleerd op mijn schoot leggen. Ff minuutje uitgeblazen en toen barbell op de grond gelegd. Na een paar minuten ging het wel weer redelijk, maar heb ik mijn krachttraining niet voortgezet. Heb nog wel 40 minuten cardio gedaan zonder probllemen.
Iemand een logische verklaring en liever nog een goede oplossing voor bovenstaande? Is het aan te raden om op dag basis te schuiven met je eetwindow (bv vandaag eerste maaltijd om 07:00 uur te nemen, en morgen weer "gewoon" om 12:00 uur)? Is er een supp waarmee dit op te lossen is?
Ik doe vaker cardio op de nuchtere maag en dan heb ik nergens last van ondanks dat ik tot 12:00 uur niets kan eten....
Thanks alvast!