Fitness Seller

Sticky Intermittent fasting

Ik ken n hoop gasten die heel veel arm werk doen, en weinig bereiken... :D

De filosofie is vaak, en daar kan ik me wel in vinden, als je weighted chins/dips doet met zware gewichten, zwaar kan banken en roeien voor sets, dan heb je geen dunne armen!!

volg zelf momenteel min of meer lyle mcdonalds upper/lower split met zeer weinig armwerk, maar gaat prima hoor.

Top schema is dat.
Gebruik het ook al een tijd, goede resultaten.

Link/info van dat schema? Ben wel benieuwd. In de bulk kan ik ook eíndelijk weer LB gaan trainen.

Bijlagen

Good stuff.

Ik merk nog steeds dat ik op het einde van mijn vast koude handen krijg, duizelig en draaierig. Ondanks dat ik dit systeem al weken hanteer.
Niet dat het zo storend is, gewoon enkel wat vervelend. :)

Ik merk nog steeds dat ik op het einde van mijn vast koude handen krijg, duizelig en draaierig. Ondanks dat ik dit systeem al weken hanteer.
Niet dat het zo storend is, gewoon enkel wat vervelend. :)

Heb dat echt nog nooit gehad.... Voor de rest wel ok??
IF is gewoon een manier/levensstijl imo, er zijn andere wegen naar rome`!

Heb dat echt nog nooit gehad.... Voor de rest wel ok??
IF is gewoon een manier/levensstijl imo, er zijn andere wegen naar rome`!

Voor de rest alles prima. Het eerste hongergevoel verdwijnt altijd rond een bepaalde periode & dan merk ik dat ik wel goede focus heb en energie.
Enkel een bepaalde periode, vaak rond 13 uur vasten krijg ik last van koude etc.

Wellicht dat je bij normaal cutten daar ook al eens last van heb gehad? In de afgelopen winter was het in mijn huis(je) een paar weken maximaal 12-13 graden terwijl ik ook IF deed. Toen had ik daar ook wel serieus last van. Maar niets dat een t-shirt, 2 truien en 2 broeken niet kunnen oplossen. Toch? :D

Nog nooit koude handen gehad :-)

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.070
Voor de rest alles prima. Het eerste hongergevoel verdwijnt altijd rond een bepaalde periode & dan merk ik dat ik wel goede focus heb en energie.
Enkel een bepaalde periode, vaak rond 13 uur vasten krijg ik last van koude etc.

Het was vanochtend ook koud ... 9 graden WTF ?

Vanochtend was het inderdaad fris. En dus ook koeler op kantoor (vooral met korte mouwen).. Hierdoor kreeg ik het rond 11 uur ook wel wat koud. Maar zo af en toe even bewegen en een trap pakken helpt daar goed tegen :)

Ik heb wat lopen spelen met mijn feeding window de laatste tijd. Heb deze nu van 12:30 tot 20:30 en dat bevalt me nu het meest(train een uur tussen 17:30 en 19:00).

• #3.072
Vanochtend was het inderdaad fris. En dus ook koeler op kantoor (vooral met korte mouwen).. Hierdoor kreeg ik het rond 11 uur ook wel wat koud. Maar zo af en toe even bewegen en een trap pakken helpt daar goed tegen :)

fris ? Het is vandaag net zo "warm" als het met de kerstdagen was !

Wilde even checken of ik t bij t goede eind heb. Mijn doel is om te cutten met IF.

Ben een beetje benieuwd wat men hier van mn macro verhoudingen en Kcals vind.

VVM 73kg.
Onderhoud: ~2800
Kcals op trainingsdagen: (onderhoud +~10%) 3000, ~ E:196, K:360 V:78
Kcals op rustdagen: (onderhoud - ~35%) 1800, ~E:210, K:63, V: 72
Avg. Deficit over de week: 485Kcal.

Supps: Multi, visolie, ZMA

Train dus drie keer per week, westside stijl. Met op maandag en woensdag Max-Effort trainingen voor respectievelijk UB en LB. En op vrijdag een rep-effort voor mn upperbody.
Aansluitend aan elke training doe ik een half uur cardio.

Iemand op of aanmerkingen? Word erg gewaardeerd!

Nu je het zegt.. Dat is best bizar in juni inderdaad..

Wat ik overigens ideaal blijf vinden aan IF is 's avonds even het eten klaarmaken voor de volgende middag. Volgende ochtend even douchen en meteen wakker worden en daarna zo de deur uit. Scheelt een boel tijd en in mijn geval file (voor 7 uur in de auto scheelt de helft reistijd..).

"vroeger" (als in voor Leangains) stond ik altijd heel makkelijk op, waarschijnlijk mede door de 'honger' als gevolg van de gewoonte om groot te ontbijten. Doordat de eerste maaltijd van de dag nu meestal rond een uurtje of 13 - 14 is, slaap ik een stuk langer door als ik de wekker niet zet. Als ik de wekker wel zet, wordt ik redelijk ruk wakker. Meer mensen met last hiervan, voor dat ik leangains volgde zelden last van. Al is het nu niets dat met een kop koffie zo verholpen is.

Heerlijk IF ik hoef alleen de koffiepot leeg te zuipen meer niet super dus.

Oké ik ga van 12 tot 8 eten vanaf nu.

Nu moet ik altijd om 10 uur werken. Kan ik dan gewoon 2 caffeine pillen nemen voor het werk anders trek ik het echt niet:roflol:. Is geen probleem toch?

Wat gebruiken jullie als caloriedichte koolhydraatbron?

• #3.080
Oké ik ga van 12 tot 8 eten vanaf nu.

Nu moet ik altijd om 10 uur werken. Kan ik dan gewoon 2 caffeine pillen nemen voor het werk anders trek ik het echt niet:roflol:. Is geen probleem toch?

als je niet functioneert zonder cafeine heb je IMO wel degelijk een probleem.

Terug
Naar boven