MuscleMeat

Sticky Intermittent fasting

vinc, jij doet toch 20% -20%?
zou 20% -15% ook goed zijn?

Waarom niet?

Iets meer bulk, iets minder cut... waarschijnlijk zie je niet snel verschil

---------- Post toegevoegd Sun 22 Jul 2012 om 17:39 ----------

Even snel een vraagje over maaltijden.

Moet je vetten en kh's per maaltijd zoveel mogelijk gescheiden houden?

Bijvoorbeeld maaltijd 1: eiwit /vet, maaltijd 2: eiwit/kh, maaltijd 3 (Postworkout): Eiwit/kh

Of mag dit gemixed worden? (hoef je hier niet zoveel op te letten).

Maakt niet uit, zo lang de eerste maaltijd na de training maar de grootste is

En in je voorbeeld heb je 2 maaltijden voor de training, dat is niet optimaal

Even snel een vraagje over maaltijden.

Moet je vetten en kh's per maaltijd zoveel mogelijk gescheiden houden?

Bijvoorbeeld maaltijd 1: eiwit /vet, maaltijd 2: eiwit/kh, maaltijd 3 (Postworkout): Eiwit/kh

Of mag dit gemixed worden? (hoef je hier niet zoveel op te letten).
dat is een myth en die is allang al achterhaald je kan gewoon gerust vetten met KH doen

Waarom niet?

Iets meer bulk, iets minder cut... waarschijnlijk zie je niet snel verschil

---------- Post toegevoegd Sun 22 Jul 2012 om 17:39 ----------

Maakt niet uit, zo lang de eerste maaltijd na de training maar de grootste is

En in je voorbeeld heb je 2 maaltijden voor de training, dat is niet optimaal

Als ik zo vrij mag zijn zal ik mijn keuze voor 2 pre workout meals posten, misschien weten jullie er nog een oplossing voor.

Aangezien ik geen student meer ben (pas afgestudeerd) mag ik gaan werken :P

Dit gaat morgen beginnen, het betreft een kantoorbaan waarbij men rond 12:00/13:00 een lunch nuttigt, dit mag ik zelf indelen, maar neem aan dat ik hier niet heel ver van kan afwijken.

Mijn dagen zien er als volgt uit:

07:30/08:00 vertrekken van huis
08:30/09:00 aankomst werk (uur reistijd dus ongeveer)
17:00/17:30 vertrek van werk
18:00/18:30 aankomst thuis

ik train 3 dagen in de week.
Normaal was dit op woensdag en vrijdag avond (vanaf 19:00) + zondag ochtend. (vanaf 10:00)

Dit wil ik gaan veranderen in 3 avonden door de week (rond 19:00) omdat ik liever niet fasted train op zondag. (moet anders tot 14:00 wachten tot mn window begint).

mijn plan was om een eetwindow van 14:00 tot 22:00 te houden. Hopelijk mag ik van de baas wat later lunchen dan 12/13u.

Aangezien ik rond 20:30/20:45 pas thuis ben na de training (reistijd ivm weinig gyms dichtbij) dacht ik dat het slimmer was om 2 pre WO te eten omdat ik anders in 1,5 uur 2 meals moet eten.

Een vroeger window vanaf 13:00 wordt denk ik lastig als ik pas rond 20:30/20:45 thuis ben van training.

Raden jullie iets anders aan? Misschien heeft iemand ervaring met een 9/5 achtige job waar nog wat reistijd bij komt kijken.

Of gewoon een iets langere window als dat dingen makkelijker maakt voor je, ga je ook niet dood van.

Vandaag gestart met IF. Eens kijken of dit beter werkt dan mijn voedingsschemavan de afgelopen tijd i.c.m. de cardio.
Straks een goede maaltijd opstellen, om 15:00 uur mag ik eten.

Als er nog tips zijn wat betreft het eten in de beginfase hoor ik ze graag!

Ik ben benieuwd hoe dit gaat, goed om hier de ervaringen en meningen te lezen.

Zijn er mensen die ervaring hebben met ochtend cardio terwijl ze vasten?

Ja geen enkel probleem cardio op de nuchtere maag

Zijn er mensen die ervaring hebben met ochtend cardio terwijl ze vasten?

Voor mij was het even wennen en ik moet wel echt even wat water naar binnen gooien voor ik begin dan gaat het prima. Soms krijg ik honger tijdens het rennen maar het valt wel mee.

Zowel low intensity als sprintjes, maar dat raad ik niet perse aan ofzo. Ik heb gewoon rustig het volume opgebouwd.

Vraag me ook af wat hij nu eigenlijk wil bereiken/zeggen met dit filmpje????. Ach, nu heeft hij tenminste ook meegepraat over de trend die IF op het moment is.

Moet ook altijd een beetje lachen om scooby :roflol:

Scooby (en niet hij alleen) mist het punt. Leangains is niet zozeer beter, maar vooral makkelijker (voor veel mensen)
De hype rond LG mist dat punt vaak ook. :)

Ondertussen lacht onze Martin zich een ongeluk om alle aandacht (=geld) die het krijgt.

Clients...

Begeleiding geven.
En mensen die op de ads (die boeken) op z'n website klikken. En hij accepteerd donaties.

Populaire blogs of youtube channels en dat soort dingen genereren op de een of andere manier wel geld.

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.980
Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven