Wazzup. Ik vroeg me af of je bekend bent met PSMF dieet van Lyle Mcdonald en wat je ervan vindt?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Rapid fat loss?Wazzup. Ik vroeg me af of je bekend bent met PSMF dieet van Lyle Mcdonald en wat je ervan vindt?
Wazzup. Ik vroeg me af of je bekend bent met PSMF dieet van Lyle Mcdonald en wat je ervan vindt?
Cat 1 ... dan duurt Lyle zijn PSMF slechts een kleine 2 weken dacht ik ? Misschien genoeg om op 10% te komen.
Thanks! Klopt inderdaad. Ik was het ook van plan in combinatie met IF. Maar ik was dus benieuwd naar je visie erop.
) dat een VLCD makkelijker vol te houden is in combinatie met IF.Wazzup. Ik vroeg me af of je bekend bent met PSMF dieet van Lyle Mcdonald en wat je ervan vindt?
Heb je geen BCAA supplement? Neem daar dan 10gr van om 2u en rond 4u, en dan je eerste maaltijd na het werk
Zo raadt Martin het aan voor mensen met early morning fasted training en een latere feeding window
Thanks, repped! Btw, die adverse effects (o.a. haaruitval) klinken ernstig, maar ze hebben het dan over een langere perioden diëten. Ik vind wel dat die nog best vaak traint.
Lol, zijn voeding ook enkel shakies.
vandaag gestopt met eten van 8:30 pm
dan tot morgen 6 pm vasten en ondertussen van ong rond 11:30-1:30 trainen
is dit wel een goed idee? ik kan niet eten na mn training want ik moet dan werken van 2 tot 6

Ik moet er niet aan denken.. dan liever kipfilet met broccoli.
Deed het velocity diet van T-nation ook niet zoveel shakes ?

honger geeft als vast voedsel... maar het is al weer een tijdje geleden dat ik dat stuk over ILCD gelezen heb...waarom vast je dan tot 6 pm?
die logica ontgaat me volledig.... begin met eten om half 2 dan....
---------- Post toegevoegd Thu 26 Jul 2012 om 09:05 ----------
Ik ben bang dat Tnation er wel een protocol voor heeft ja... geen magische finibars??![]()
Maar ik meen dat de keuze shakes was omdat dit minderhonger geeft als vast voedsel... maar het is al weer een tijdje geleden dat ik dat stuk over ILCD gelezen heb...
"However, the liquid diet subjects reported increased hunger compared to the group eating solid food over a two week period."
“Why liquid protein sources and not solid food”, you might ask? After all, the study I mentioned earlier said that solid food might be better in terms of feeling fuller for longer. Personally, the reason was purely psychological. I didn’t want to cook my normal food, only to force myself into eating very minute amounts. It’s too much of a tease. I wanted to completely get away from eating or preparing food, doing the dishes and everything else associated with eating in general.
waarom vast je dan tot 6 pm?
die logica ontgaat me volledig.... begin met eten om half 2 dan....
---------- Post toegevoegd Thu 26 Jul 2012 om 09:05 ----------
Ik ben bang dat Tnation er wel een protocol voor heeft ja... geen magische finibars??
Maar ik meen dat de keuze shakes was omdat dit minderhonger geeft als vast voedsel... maar het is al weer een tijdje geleden dat ik dat stuk over ILCD gelezen heb...