Fitness Seller

Sticky Intermittent fasting

ja ni zwanzen wa willen jullie nu zeggen dat ik niks vet heb ofwa ? en geef dna is tips wat ik dan kan doe voor het vet weg te krijgen

jaa wat kan ik dan doen ? heb nog altijd geen fatsoenlijke tips gekregen?

dan moet ik terug 200 cal boven mijn onderhoud gaan zitten. gaa ik zeker nog bijkomen he . en dat wil ik juist niet? of gaat het vet dan gewoon vervangen worden door spieren ? kan ik dan niet beter gewoon juist op onderhoud eten ? :)

dan moet ik terug 200 cal boven mijn onderhoud gaan zitten. gaa ik zeker nog bijkomen he . en dat wil ik juist niet? of gaat het vet dan gewoon vervangen worden door spieren ? kan ik dan niet beter gewoon juist op onderhoud eten ? :)

ik denk dat jij beter modifast kan gaan doen

Waarom wil je überhaupt cutten? Volgens mij ben je op zoek naar spiermassa wat er niet zit.

500kcal boven onderhoud eten & 160gr eiwitten per dag + starting strength trainingsschema. Dat is jouw advies, en niets anders.

Waarom wil je überhaupt cutten? Volgens mij ben je op zoek naar spiermassa wat er niet zit.

500kcal boven onderhoud eten & 160gr eiwitten per dag + starting strength trainingsschema. Dat is jouw advies, en niets anders.

wa bedoel je met starting strength trainingsschema ? eet ongeveer 180 eiwitten en probeer kh iet minder of gelijk en vetten rond de 50 a 60g.
iets van supplementen dexaprine,omega3,bcaa's nog iets ? groene thee helpt dat heb je dat ook in supplementen ?

trainingsschema:
borst:
dumbbell flyes
bench press
incline dumbbell press.

biceps:
barbell curls
Incline curls
concentration curls/preacher curls

Triceps:
skullcrushers (even Rippetoe-methode zoeken op YouTube)
rope pushdown
close grip bench press

rug:
deadlift
pull-ups
bent over row
one arm dumbbell row.

benen:
squat
leg extension.
leg press.
leg curls.
standing calf raise
seated calf raise

schouders:
military press.
incline side lateral raise
facepulls/reverse cable flyes.

voeding: zou ik buiten het ontbijt alles rijst nemen inplaats van brood ?

Waarom zou je?

Waarom zou je alles vervangen door rijst? Niets mis met wat brood. Variatie is ook belangrijk.

Ik denk dat je eerst zelf een goed doel voor ogen moet hebben. Wil je afvallen of aankomen? Als ik jou was zou ik het laatste kiezen. Cutten met zo'n lichaam heeft geen nut naar mijn mening. Veel eten en goed trainen.

Als supplementen zou ik het houden bij Whey proteine, creatine, omega-3 en vitamine.

Google maar eens het Rippetoe schema o.i.d. Geeft je een goede basis om mee te beginnen de eerste 6-12 maanden. Je kunt ook met een splitschema beginnen als je daar de voorkeur aan geeft.

Laatst bewerkt:
Eet zelf eigenlijk nooit brood. Maar, het verschil is toch wel te verwaarlozen?

voedingswaarde bruin brood
voedingswaarde wit brood

Als je de keuze hebt, tuurlijk voor bruin gaan. Maar de gezondheidsfactor voor bruin is 8,7... terwijl deze voor wit 4,1 is? Het verschil is toch niet zo groot?

Verschil in macronutrients zijn te verwaarlozen ja. Ik weet ook niet precies waarom nu juist maar ik heb mij laten wijsmaken da je van wit brood een grotere insulinepiek krijgt en dat het simpelere koolhydraten zijn dan bruin brood...

Dus dan eet ik maar bruin, haha

en saucijzenbroodje 2,7, dus 4,1 is niet zo goed

Ik snap dat de cijfer 4,1 niet zo goed is :rolleyes:
Ik bedoelde dat bruin brood een 2x zo hoog cijfer krijgt terwijl ik niet zo heel veel verschil kan zien tussen bruin en wit in voedingswaardes.

Verschil in macronutrients zijn te verwaarlozen ja. Ik weet ook niet precies waarom nu juist maar ik heb mij laten wijsmaken da je van wit brood een grotere insulinepiek krijgt en dat het simpelere koolhydraten zijn dan bruin brood...

Per 100gr, zit er in wit brood 1,6gr suiker meer in. Vind dit niet echt schokkend?

Uiteraard zit er in bruin brood wel wat meer voedingsvezels. Eet iedereen dan alleen bruin puur voor de spijsvertering?

Laatst bewerkt:
Ik bedoelde dat bruin brood een 2x zo hoog cijfer krijgt terwijl ik niet zo heel veel verschil kan zien tussen bruin en wit in voedingswaardes.

Per 100gr, zit er in wit brood 1,6gr suiker meer in. Vind dit niet echt schokkend?

dat zegt niks over de insuline piek lijkt mij, ligt aan de tarwe, meel etc

vinc, jij doet toch 20% -20%?
zou 20% -15% ook goed zijn?

Er zit tussen koolhydraten die geen suikers zijn ook nog verschil wat maakt dat volkorenbrood (en dus niet bruin want dat zegt niks) langzamer verteert dan witbrood.

Maar goed, al met al zou ik me er niet druk om maken.

Uiteraard zit er in bruin brood wel wat meer voedingsvezels. Eet iedereen dan alleen bruin puur voor de spijsvertering?
Denk na vezels zijn eruit gehaald uit wit brood en het vult niet.:rolleyes:

Even snel een vraagje over maaltijden.

Moet je vetten en kh's per maaltijd zoveel mogelijk gescheiden houden?

Bijvoorbeeld maaltijd 1: eiwit /vet, maaltijd 2: eiwit/kh, maaltijd 3 (Postworkout): Eiwit/kh

Of mag dit gemixed worden? (hoef je hier niet zoveel op te letten).

Terug
Naar boven