Vincenzio
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 303
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 79kg
- Vetpercentage
- 13%
Zwaar aan de KrachtTraining gaan gast wie weet ben je nog te redden.
te redden
ahahahaha
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zwaar aan de KrachtTraining gaan gast wie weet ben je nog te redden.
ja ni zwanzen wa willen jullie nu zeggen dat ik niks vet heb ofwa ? en geef dna is tips wat ik dan kan doe voor het vet weg te krijgen
jaa wat kan ik dan doen ? heb nog altijd geen fatsoenlijke tips gekregen?
dan moet ik terug 200 cal boven mijn onderhoud gaan zitten. gaa ik zeker nog bijkomen he . en dat wil ik juist niet? of gaat het vet dan gewoon vervangen worden door spieren ? kan ik dan niet beter gewoon juist op onderhoud eten ?![]()
dan moet ik terug 200 cal boven mijn onderhoud gaan zitten. gaa ik zeker nog bijkomen he . en dat wil ik juist niet? of gaat het vet dan gewoon vervangen worden door spieren ? kan ik dan niet beter gewoon juist op onderhoud eten ?![]()
Waarom wil je überhaupt cutten? Volgens mij ben je op zoek naar spiermassa wat er niet zit.
500kcal boven onderhoud eten & 160gr eiwitten per dag + starting strength trainingsschema. Dat is jouw advies, en niets anders.
Eet zelf eigenlijk nooit brood. Maar, het verschil is toch wel te verwaarlozen?
voedingswaarde bruin brood
voedingswaarde wit brood
Als je de keuze hebt, tuurlijk voor bruin gaan. Maar de gezondheidsfactor voor bruin is 8,7... terwijl deze voor wit 4,1 is? Het verschil is toch niet zo groot?
Eet zelf eigenlijk nooit brood. Maar, het verschil is toch wel te verwaarlozen?
voedingswaarde bruin brood
voedingswaarde wit brood
Als je de keuze hebt, tuurlijk voor bruin gaan. Maar de gezondheidsfactor voor bruin is 8,7... terwijl deze voor wit 4,1 is? Het verschil is toch niet zo groot?

Verschil in macronutrients zijn te verwaarlozen ja. Ik weet ook niet precies waarom nu juist maar ik heb mij laten wijsmaken da je van wit brood een grotere insulinepiek krijgt en dat het simpelere koolhydraten zijn dan bruin brood...
Dus dan eet ik maar bruin, haha
Ik snap dat de cijfer 4,1 niet zo goed is
Ik bedoelde dat bruin brood een 2x zo hoog cijfer krijgt terwijl ik niet zo heel veel verschil kan zien tussen bruin en wit in voedingswaardes.
Per 100gr, zit er in wit brood 1,6gr suiker meer in. Vind dit niet echt schokkend?
Verschil in macronutrients zijn te verwaarlozen ja. Ik weet ook niet precies waarom nu juist maar ik heb mij laten wijsmaken da je van wit brood een grotere insulinepiek krijgt en dat het simpelere koolhydraten zijn dan bruin brood...
Dus dan eet ik maar bruin, haha
Denk na vezels zijn eruit gehaald uit wit brood en het vult niet.Ik snap dat de cijfer 4,1 niet zo goed is
Ik bedoelde dat bruin brood een 2x zo hoog cijfer krijgt terwijl ik niet zo heel veel verschil kan zien tussen bruin en wit in voedingswaardes.
Per 100gr, zit er in wit brood 1,6gr suiker meer in. Vind dit niet echt schokkend?
Uiteraard zit er in bruin brood wel wat meer voedingsvezels. Eet iedereen dan alleen bruin puur voor de spijsvertering?