XXL Nutrition

Sticky Intermittent fasting

denk dat de eerste dag een cheat day wordt lol

Nieuwe favoriete maaltijd

2 bruine baguetten (+-300gr) met elks 100gr zalm en n hoop ajuin ertussen

gemakkelijkste 1200kcal van de dag! Genieten

Ik doe 2 weken IF, zie gek genoeg al resultaten! Vandaag me eerste IF gehad met andere eettijden (jaja, ramadan :P), bevalt me wel, fitness sluit om 11 uur dus doe ik gewoon fasted trainen, man, wat een energie spat er van je lichaam af als je eenmaal bezig bent, heerlijk!

Heb wel een vraag, ik drink in de 6 uurtjes die ik mag eten genoeg water, 2 a 3l, om 8 uur ga ik fasted trainen. Heb wel is gelezen dat je je spieren kan verbranden als je dehydrated bent (ik kan natuurlijk ook geen water drinken). Kan dit risico's opleveren? Ik voelde me gewoon fit, niet dat ik het merk ofzo..

wie doet er hier aan recomp? meeste zijn bezig met puur vetverlies als ik dat zo lees hier

Ik doe 1 maand +20% -20% en vetpct is quasi identiek gebleven (gemeten bij mezelf met een huidplooimeter dan)

+1.5kg... Maar was net daarvoor wel 5kg afgevallen omwille van een 30d trektocht waarbij nauwelijks gegeten werd. Vetpct is toen van 13 naar 9,5% gegaan en veel massa verloren. Dus bij die 1.5kg zit waarschijnlijk ook muscle memory.

kan je ook aan if doen als je gwn alleen maar cardio doet zonder krachttraining ? en hoe zit het dan ?

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.930
Wat is je doel van alleen cardio, lol

twee vicenzio's...

Ik was eerst ;)

Weet niet of het er toe doet voor IF maar in eat-stop-eat staat wel een paar keer duidelijk dat in de onderzoeken geen spiermassa verloren ging bij de proefpersonen bij 24u vasten per week in combinatie met 3x/week krachttraining

Wat is je doel van alleen cardio, lol
jaa vooral afvallen aan buikvet. maar doe het nu al 2 weken maar voel niet echt vooruitgang. zal mijn schema is laten zien maar volg het niet helemaal strikt doe zelf beetje. meestal begin ik nu pas te eten om half 4. begin meestal met redelijk wat rijst met veeel groenten en ongeveer 250 a 300g kip ongekookt. daar doe ik kruiden op en half groentebouillonblokje. en 3el olijfolie. dat si mijn eerste maaltijd. dan 3u later eet ik minder rijst ongeveer 80g ongekookte. met 250g gemengde groenten en 400g ongekookte kip maar omd e 2a3 dagen vis. dat doe ik ehtzelfde als het vorige alleen doe ik hiier 1 heel ei bij en 1 eiwit. dan tegen 10u eet ik 500g magere kwark met ja dat is het mischien 2 goeie eetlepels bruine suiker maar anders is het niet te eten vervanging mischien? en dan nog 10 olijven ongeveer . en eet ok ongeveer 2 kiwi's en 1 banaan. wat denken jullie ik weet het op de moment niet echt meer als ik dat allemaal heb gegeten ben ik echt een dik varken . zal proberen is een foto toe te voegen hoopd at jullie wat raad weten hierop :) ;) .

Bijlagen

hier zijn wat foto's kunne jullie is zien . het gaat mij vooral om het vet nu .

DSCI0005.jpg

DSCI0006.jpg

DSCI0007.jpg

dude wtf
er zit geen spiermassa achter of iets
wil je dood..?

jama met dat vet eraan zal er ook geen spiermassa komen he ? of hoe bedoel je nu vind ik echt dat ik een opgeblazen buik heb maar hoe krijg ik hem weg ? wat tips aub ? :)

nou je bent een beetje skinnyfat dus ik zou eerst een beetje cleanbulken zodat je wat spiermassa hebt, alsnog snap ik niet waarom je geen krachttraining doet want dat verbrandt ook calorieën..

Zwaar aan de KrachtTraining gaan gast wie weet ben je nog te redden.

lol die foto's, zo gaat iedere tiener eruit zien een generatie verder

Terug
Naar boven