stronglifter
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 17
- Lengte
- 1m95
- Massa
- 112kg
- Vetpercentage
- 14%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
), bevalt me wel, fitness sluit om 11 uur dus doe ik gewoon fasted trainen, man, wat een energie spat er van je lichaam af als je eenmaal bezig bent, heerlijk!wie doet er hier aan recomp? meeste zijn bezig met puur vetverlies als ik dat zo lees hier
Ik doe 1 maand +20% -20% en vetpct is quasi identiek gebleven (gemeten bij mezelf met een huidplooimeter dan)
kan je ook aan if doen als je gwn alleen maar cardio doet zonder krachttraining ? en hoe zit het dan ?
jaa vooral afvallen aan buikvet. maar doe het nu al 2 weken maar voel niet echt vooruitgang. zal mijn schema is laten zien maar volg het niet helemaal strikt doe zelf beetje. meestal begin ik nu pas te eten om half 4. begin meestal met redelijk wat rijst met veeel groenten en ongeveer 250 a 300g kip ongekookt. daar doe ik kruiden op en half groentebouillonblokje. en 3el olijfolie. dat si mijn eerste maaltijd. dan 3u later eet ik minder rijst ongeveer 80g ongekookte. met 250g gemengde groenten en 400g ongekookte kip maar omd e 2a3 dagen vis. dat doe ik ehtzelfde als het vorige alleen doe ik hiier 1 heel ei bij en 1 eiwit. dan tegen 10u eet ik 500g magere kwark met ja dat is het mischien 2 goeie eetlepels bruine suiker maar anders is het niet te eten vervanging mischien? en dan nog 10 olijven ongeveer . en eet ok ongeveer 2 kiwi's en 1 banaan. wat denken jullie ik weet het op de moment niet echt meer als ik dat allemaal heb gegeten ben ik echt een dik varken . zal proberen is een foto toe te voegen hoopd at jullie wat raad weten hierop
.