Ik hoop dat mensen met meer ervaring in IF mij eens wat tips/adviezen zouden willen geven.
Ik ben sinds kort begonnen met IF, in eerste instantie niet serieus naar mijn voeding gekeken, wel naar de vastentijden, de kilo's vlogen eraf, een beetje te snel dus heb nu heel serieus naar mijn voeding gekeken.
Ik zit nu aan de 181cm, 82kilo, 16% vet.
En eet op het volgende:
Eiwit Koolhy. Vet Kcal Sportdag
234 347 85 3037
Waarvan 1828 Kcal na het sporten.
197 246 61 2275 Rustdag
Zonder teveel in detail te treden, ik pak meestal 3 maaltijden op een dag waarvan minimaal 2 maaltijden bestaan uit vlees, rijst/pasta/havermout en aangevuld met whey om aan voldoende eiwitten te komen. Verder pak ik standaard 2x per dag fruit, en op de rustendagen eet ik ook noten en salades met olijfolie.
Ik lijk nu ik echt naar mijn voeding heb gekeken wel weer wat vetter ben geworden.
Ik heb een paar problemen:
- Ik heb last van mijn darmen, heb erg veel moeite met > 3000 Kcal en meer dan 1000 Kcal per maaltijd gaan ze over de zeik. Ik ben sinds kort gestopt met zuivel en zit aan de whey isolaat. En ik pak ook geen brood meer, alleen nog maar havermout.
Ik ga ook begonnen met maltodextrine om om een makkelijkere manier aan mijn koolhydraten te komen zonder mezelf te overeten.
- Verder zit ik met sporten met mijn gewrichten te kloten, ik kan sinds ruim één jaar geen enkele fatsoenlijke been oefening meer doen zonder dat ik mezelf weken afstraf met pijn.
Mijn training schema ziet er dan als volgt uit, 3x in de week:
- Borst dumbbell press + isolatie oefening
- Chinup + isolatie oefening
- Dippen
- Goodmornings
- Shoulder press
- Biceps
- Buik
- Lichte been oefening + kuiten
- 15 min interval cardio op fiets
Ben zo'n 1:30 uur bezig.
Het liefste zou ik deadliften en squaten maar dat lukt me echt (nog) niet.
Nogmaals ik ben erg benieuwd naar de kijk van andere mensen op wat ik doe, alle tips zijn welkom.
Oh ja natuurlijk niet vergeten te zeggen mijn doel is > 85 kilo met <12% vet.
Ik ben sinds kort begonnen met IF, in eerste instantie niet serieus naar mijn voeding gekeken, wel naar de vastentijden, de kilo's vlogen eraf, een beetje te snel dus heb nu heel serieus naar mijn voeding gekeken.
Ik zit nu aan de 181cm, 82kilo, 16% vet.
En eet op het volgende:
Eiwit Koolhy. Vet Kcal Sportdag
234 347 85 3037
Waarvan 1828 Kcal na het sporten.
197 246 61 2275 Rustdag
Zonder teveel in detail te treden, ik pak meestal 3 maaltijden op een dag waarvan minimaal 2 maaltijden bestaan uit vlees, rijst/pasta/havermout en aangevuld met whey om aan voldoende eiwitten te komen. Verder pak ik standaard 2x per dag fruit, en op de rustendagen eet ik ook noten en salades met olijfolie.
Ik lijk nu ik echt naar mijn voeding heb gekeken wel weer wat vetter ben geworden.
Ik heb een paar problemen:
- Ik heb last van mijn darmen, heb erg veel moeite met > 3000 Kcal en meer dan 1000 Kcal per maaltijd gaan ze over de zeik. Ik ben sinds kort gestopt met zuivel en zit aan de whey isolaat. En ik pak ook geen brood meer, alleen nog maar havermout.
Ik ga ook begonnen met maltodextrine om om een makkelijkere manier aan mijn koolhydraten te komen zonder mezelf te overeten.
- Verder zit ik met sporten met mijn gewrichten te kloten, ik kan sinds ruim één jaar geen enkele fatsoenlijke been oefening meer doen zonder dat ik mezelf weken afstraf met pijn.
Mijn training schema ziet er dan als volgt uit, 3x in de week:
- Borst dumbbell press + isolatie oefening
- Chinup + isolatie oefening
- Dippen
- Goodmornings
- Shoulder press
- Biceps
- Buik
- Lichte been oefening + kuiten
- 15 min interval cardio op fiets
Ben zo'n 1:30 uur bezig.
Het liefste zou ik deadliften en squaten maar dat lukt me echt (nog) niet.
Nogmaals ik ben erg benieuwd naar de kijk van andere mensen op wat ik doe, alle tips zijn welkom.
Oh ja natuurlijk niet vergeten te zeggen mijn doel is > 85 kilo met <12% vet.