AndroidHealthClinic

Sticky Intermittent fasting

Noodzakelijk? Dat bepaal je zelf, maar ik raad het zeker niet af :)
Als ik fasted train neem ik ook altijd BCAA's, just in case.

Maar ik vind het voor just in case toch weer extra kosten die misschien niet eens nodig zijn vandaar de vraag... Maar welke bcaa neem jij dan?

De eerste dag goed doorgekomen. Zonder ontbijt de dag beginnen valt me nog mee, maar heb dan ook echt wat nodig tegen 12 uur. En dat is dan nog zonder het trainen.

Morgen zal vast zwaarder zijn, vroege training zonder ontbijt dus.

BCAA Pure Caps van Body & Fit - 2 voor de training

Ingredienten: BCAA Pure
Inhoud per (vegetarische) capsule: 500 mg

Dat is 1gr BCAA...... niet echt de moeite.
Je zou (volgens het IF principe van Leangains) er 20 moeten nemen voor 10gr, daarom raadt Martin het aan in poedervorm.

Tot nu toe vind ik het allemaal nog meevallen:)

hoevaak hebben jullie een 24 uurs vast(of meer) en is dat egt nodig?

Ingredienten: BCAA Pure
Inhoud per (vegetarische) capsule: 500 mg

Dat is 1gr BCAA...... niet echt de moeite.
Je zou (volgens het IF principe van Leangains) er 20 moeten nemen voor 10gr, daarom raadt Martin het aan in poedervorm.

Whoeps. Even helemaal vergeten dat deze minimaal gedosseerd zijn.
Gelukkig neem ik de EAA's :o:D

Heeft het trouwens extra effect of juist niet als ik een keer een aantal rustdagen een tekort creëer van meer dan 500 kcal?

Groter tekort = meer afvallen.
Ja duhh
Ik heb 1 dag gewoon gegeten zonder IF dus, maar ik had de dag erop weer moeite om de IF tijden weer aan te houden. Ik ga niet weer een dag gewoon eten, dan maak je het voor jezelf alleen maar moeilijker.

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.093
Ja duhh
Ik heb 1 dag gewoon gegeten zonder IF dus, maar ik had de dag erop weer moeite om de IF tijden weer aan te houden. Ik ga niet weer een dag gewoon eten, dan maak je het voor jezelf alleen maar moeilijker.

Neuh, daar heb ik geen last van. Soms komt het doro omstandigheden voor dat ik ontbijt, maar daar heb ik de dag erna totaal geen last van.

tegenwoordig dagelijks. Maar ik kan door een blessure niet trainen en gebruik dit om wat te crashdiëten.

Het lijkt mij juist belangrijk om een goede portie resistance training te houden als je gaat crashdieten. Ik zou eerder rond onderhoud gaan eten als ik niet kon trainen om massaverlies te voorkomen.

Crashdiëten is misschien ook wel een groot woord... de ene dag is het 1300 kCal, maar even goed heb ik al twee of drie dagen met 2000+ gehad. Ben nog geen cm's kwijt volgens mij. En anders zullen ze snel terug zijn als ik weer begin met squatten!

ja je eet 2000kcal maar je doet niks, dan is het logisch dat je niks afvalt

Ben nu ongeveer een weekje IF aan het doen. Nog geen eetschema, puur alleen de tijden aanhouden.

Ik vast tussen 22:00 - 14:00.

Nu heb ik met bloed, zweet en tranen een schema gemaakt. Ik snap enigszins wel waarom mensen diëtisten betalen hiervoor want ik vind het persoonlijk maar een pokken karwij om te doen.

Ik zou het erg waarderen als jullie er even snel naar kijken en zeggen wat jullie er van vinden.

Lengte (cm) 182
Gewicht (kg) 81
Leeftijd (jaren) 22

Onderhoud (kcal) 2857
Aanbevolen gr eiwit 240 (BW*3gr)

Aantal kcal op rustdag 2285,6
Aantal kcal op trainingsdag 2857

Kh/vet
Verdeling rust 25% 75%
Verdeling training 75% 25%

Overzicht
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Groenten heb ik nog niet geteld, dacht ergens gelezen te hebben dat je die niet hoeft te tellen, ben van plan voornamelijk brocoli als groente te eten.

Schema
Als er producten in staan die per stuk geteld worden dan telt 100=1. Dus 100 ei = 1 ei.

Black box = targets, daarbuiten wat dit schema inhoud.
Target is bijvoorbeeld 240gr eiwit, maar ik behaal 249.

Thanks!

Maaltijd 3 RUST
ei 200 stuks

Epic binge:D
Voor de rest ziet je schema er goed uit. Geen flexibiliteit om fasted te gaan trainen?

Maaltijd 3 RUST
ei 200 stuks

Epic binge:D
Voor de rest ziet je schema er goed uit. Geen flexibiliteit om fasted te gaan trainen?

Haha ja die 100tallen bij stuks moet gewoon gedeeld door 100 zijn :P

Maar zou evt op zondag ochtend fasted kunnen trainen.

Maar verder gewoon 08:30 to 17:00 job, met een uur reistijd dus zit er verder niet in.

Terug
Naar boven