Natty87
Monstrous Giant
Elite Member
Challenge
Foto Contest
10 jaar lid
10.000 likes
10.000 berichten
- Waardering
- 17.148
Omdat ik het gevoel heb dat mijn lichaam beter reageert op minder carbs, maar wil niet elke dag low. En ik vind IF een fijne methode, 3 maaltijden op een dag en niet teveel hoeven denken om de tijden van het eten en de hoeveelheden die je moet nemen meerdere malen op een dag.
Ben een beetje vastgelopen de laatste tijd. Ik eet onder mijn behoefte, ongeveer 500.(dat wil zeggen ong. 1700kcal) Daarnaast erg weinig cardio. Ik eet 2x25% voor mijn training en 1x50% na. Ik blijf steeds steken op het zelfde gewicht. Maar heb wel het idee dat mn lichaam minder vet is. Wat me raar lijkt want je bouwt toch haast geen spieren op in de cut?
Ik dacht als ik het kan combineren misschien scheelt dat weer. Of heeft iemand een andere tip??
Ben een beetje vastgelopen de laatste tijd. Ik eet onder mijn behoefte, ongeveer 500.(dat wil zeggen ong. 1700kcal) Daarnaast erg weinig cardio. Ik eet 2x25% voor mijn training en 1x50% na. Ik blijf steeds steken op het zelfde gewicht. Maar heb wel het idee dat mn lichaam minder vet is. Wat me raar lijkt want je bouwt toch haast geen spieren op in de cut?
Ik dacht als ik het kan combineren misschien scheelt dat weer. Of heeft iemand een andere tip??
Laatst bewerkt:

Meer op de voeding letten (ff wat carb cycling) en meer cardio zal ook wat doen.