rotterdambb
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 44
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja, vanaf je eerste set maakt je lichaam cortisol aan. Ongeveer 45 minuten flink trainen zorgt voor veel cortisol, maar ook voor vetverlies en meer spierweefsel. Wanneer je langer traint kan je cortisolniveau zo hoog worden dat je lichaam "weigert" om af te vallen. Ook slapen wordt dan minder, je aan een dieet houden is lastiger en vaak zie je kleine maar vervelende blessures. Ook het gevoel om helemaal geen zin meer te hebben in trainen.
Ja, vanaf je eerste set maakt je lichaam cortisol aan. Ongeveer 45 minuten flink trainen zorgt voor veel cortisol, maar ook voor vetverlies en meer spierweefsel. Wanneer je langer traint kan je cortisolniveau zo hoog worden dat je lichaam "weigert" om af te vallen. Ook slapen wordt dan minder, je aan een dieet houden is lastiger en vaak zie je kleine maar vervelende blessures. Ook het gevoel om helemaal geen zin meer te hebben in trainen.
Lang geleden dat ik deze bro science nog gehoord heb.Echter als je het van de andere kant bekijkt, ik hou van eten en ik hou van sporten. Dus voor mij is het aangenamer om te cutten met wat extra cardio.
Lang geleden dat ik deze bro science nog gehoord heb.

@Athem:
Heh, wel grappig dat je dat op noemt, want voor veel mensen gaat dat op. Ik merk dat ik ook steeds makkelijker vroeg uit m'n nest kom. Misschien is het gewoon de leeftijd. Maar ik ben wel m'n hele leven een avond mens. Het is iets biologisch. Sommige mensen hebben een circadian-clock die wat langzamer loopt. Het 'avond-ochtend persoon' heeft hier iets mee te maken. Als ik het goed heb, gaat mijn 'bio clock', langzamer dat de echte klok, waardoor je later gaat slapen.
http://en.wikipedia.org/wiki/Night_owl_(person)
Het zit het nu met kracht behoud en fasting? Als ik het topic doorspit begrijp ik dat je jullie
erg laag in de reps gaan zitten. En dan, zelfs met IF en cutten nog steeds zwaar kunnen trainen.
Heb je echt 0.0% afname in kracht stats?
Mensen, ik heb 2 vragen over IF, omdat ik het binnekort wil gaan proberen,
1. ik las op de leangains site, dat je je fast moet breken je pre-workout. aangezien ik nog op school zit kan dat niet, ik wil me fast breken om 12:00 en om 20:00 weer beginnen. is het cruciaal dat die pre-workout? ik kan het overigens wel in het weekends doen.
2. ik ga met de fiets naar school toe, het is een uurtje fietsen, ik fiets rond 7 weg en ben om 8 uur op school, ik fiets ongeveer 16 km/u. is IF dan nog steeds mogelijk?.
eerste maaltijd om 12 uur, tweede maaltijd om 20:00 uur ?