Fitness Seller

Sticky Intermittent fasting

Toont mooi aan dat de weegschaal weinig zegt, deze week nauwelijks gewicht verlies maar sta toch weer droger.

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.102
Even snel doorheen gebladerd, concludeer ik het juist als ik zeg dat er zeer weinig gedegen onderzoeken betreffende vrouwen zijn gedaan en dat ze daarom maar de conclusies uit de onderzoeken van ratten trekken?

Dan ben je nog verder gegaan dan ik.. Ik zag paleo in de url staan en ben daar al gestopt.

Ik had vanochtend toen ik opstond voor het eerst echt het idee dat ik enorm energiek en helder was in m'n vast. Kon zo opstaan, en had het idee dat ik een marathon kon lopen. Vrij apart maar ook enorm chill :p

En hoe lang ben je met IF bezig?

ik heb een vraag, zou ik IF kunnen doen op brood? bijv dat ik om 10uur 6/7 boterhammen eet met kipfilet, om 2uur het zelfde en dan om 6 uur avondeten?

doel is afvallen.

Ik gebruik IF niet vaak als broodbeleg, maar als je het goed uitsmeert moet het kunnen volgens mij.

komt omdat ik nog op me zelf woon en ook nog op school zit en ik niet de rijkste ben, en ook niet alles lust:P vandaar dat ik brood neem:/

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.112
ik heb een vraag, zou ik IF kunnen doen op brood? bijv dat ik om 10uur 6/7 boterhammen eet met kipfilet, om 2uur het zelfde en dan om 6 uur avondeten?

doel is afvallen.

als je met 12 boterhammen en avondeten onder je dagelijkse caloriebehoefte blijft.... ja

Is het volgens jullie een goed idee om met mijn stats te bulken met IF? Ik eet momenteel 2400-2500 kCal om aan te komen. Ik heb al veel gelezen of IF, en ben gemotiveerd om het te proberen. Ik zou eten van 17u tot 21-22u, workout om 12:30.

Moest ik dit eens proberen, moet ik mijn aantal kCal dan gelijk houden? Dus gewoon alles wat ik nu eet in 4-5 uur, of moet ik lager gaan zitten in kCal omdat ik het in zo'n klein window eet.

Zelf bulk ik ook met IF, grotendeels omdat ik de lifestyle prettig vindt. Ik houd ervan om (zeer) grote maaltijden te eten en meer tijd vrij te hebben voor andere dingen (dan doel ik op 's ochtends t/m smiddags niet bezig zijn met voeding). Je kan het dus zeker een poging geven :) Zelf eet ik 3200-4000 kcal op een trainingsdag (afhankelijk van overige activiteiten die ik naast krachttraining doe). Ik ben ook een stuk flexibeler met m'n eating window dan wanneer ik een cut zou doen aangezien m'n goal niet vetverlies is op dat moment. Dus een beetje zinloos om super strict te zijn met een gezette feeding window (met name op trainingsdagen). Op rustdagen eet ik op onderhoud of iets eronder. In het algemeen een relaxte aanpak.

Sommige mensen hebben juist veel moeite om genoeg te eten in de eating window tijdens een bulk. Als jij het gevoel hebt dat je niet je kcal binnen kan krijgen, dan is het niet verstandig om te bulken met IF zou ik zeggen.

En nee, je hoeft niet lager in je kcal te zitten omdat je een window hebt. Je moet gewoon zorgen dat je genoeg boven je onderhoud eet om aan te komen met minimale vetgains (surplus van +10 a 20%).

Laatst bewerkt:
Zelf bulk ik ook met IF, grotendeels omdat ik de lifestyle prettig vindt. Ik houd ervan om (zeer) grote maaltijden te eten en meer tijd vrij te hebben voor andere dingen (dan doel ik op 's ochtends t/m smiddags niet bezig zijn met voeding). Je kan het dus zeker een poging geven :) Zelf eet ik 3200-4000 kcal op een trainingsdag (afhankelijk van overige activiteiten die ik naast krachttraining doe). Ik ben ook een stuk flexibeler met m'n eating window dan wanneer ik een cut zou doen aangezien m'n goal niet vetverlies is op het moment. Dus een beetje zinloos om super strict te zijn met een gezette feeding window (met name op trainingsdagen). Op rustdagen eet ik op onderhoud of iets eronder. In het algemeen een relaxte aanpak.

Sommige mensen hebben juist veel moeite om genoeg te eten in de eating window tijdens een bulk. Als jij het gevoel hebt dat je niet je kcal binnen kan krijgen, dan is het niet verstandig om te bulken met IF zou ik zeggen.

En nee, je hoeft niet lager in je kcal te zitten omdat je een window hebt. Je moet gewoon zorgen dat je genoeg boven je onderhoud eet om aan te komen met minimale vetgains (surplus van +10 a 20%).

Bedankt, voor je antwoord. Ik heb mijn window rond 17u -22u ingesteld, omdat dit goed samengaat met mijn schooluren :) M'n onderhoud is 2100 kCal, ik eet dus ongeveer 350 kCal hierboven. Ik denk dat het vanaf morgen eens ga proberen, want net als jij hou ik ook van grote maaltijden. Ook al weeg ik niet veel, ik heb geen moeite met veel te eten.

Laatst bewerkt:
Top. Ik hoop dat het IF bulken je gaat bevallen, ik vind het iig geweldig :D

Heb voedingsschema gemaakt, in de goede richting?

Bijlagen

17u - 22u vind ik geen goede optie om te bulken.. Het lijkt me slim om de volle 8 uur te pakken van IF in de bulk. 2 - 10 is al beter

Het is pleuriskoud en ik heb zojuist een deel van m'n lunch opgegeten, terwijl m'n window normaal van 12:00 tot 20:00 is. Ik heb het 's ochtends vaak koud en heb sterk het vermoeden dat dat komt doordat ik niet eet. Iemand hiermee geëxperimenteerd?

Terug
Naar boven