- Waardering
- 1.269
- Lengte
- 1m96
- Massa
- 118kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Even snel doorheen gebladerd, concludeer ik het juist als ik zeg dat er zeer weinig gedegen onderzoeken betreffende vrouwen zijn gedaan en dat ze daarom maar de conclusies uit de onderzoeken van ratten trekken?
Dan ben je nog verder gegaan dan ik.. Ik zag paleo in de url staan en ben daar al gestopt.
Onzin site? Was me een beetje aan het inlezen over IF.
Waarom zou men IF gebruiken? Puur gemak? Geen 6-7 maaltijden per dag hoeven te maken?
Ik had vanochtend toen ik opstond voor het eerst echt het idee dat ik enorm energiek en helder was in m'n vast. Kon zo opstaan, en had het idee dat ik een marathon kon lopen. Vrij apart maar ook enorm chill![]()
Dan ben je nog verder gegaan dan ik.. Ik zag paleo in de url staan en ben daar al gestopt.

Ik gebruik IF niet vaak als broodbeleg, maar als je het goed uitsmeert moet het kunnen volgens mij.
ik heb een vraag, zou ik IF kunnen doen op brood? bijv dat ik om 10uur 6/7 boterhammen eet met kipfilet, om 2uur het zelfde en dan om 6 uur avondeten?
doel is afvallen.
Zelf eet ik 3200-4000 kcal op een trainingsdag (afhankelijk van overige activiteiten die ik naast krachttraining doe). Ik ben ook een stuk flexibeler met m'n eating window dan wanneer ik een cut zou doen aangezien m'n goal niet vetverlies is op dat moment. Dus een beetje zinloos om super strict te zijn met een gezette feeding window (met name op trainingsdagen). Op rustdagen eet ik op onderhoud of iets eronder. In het algemeen een relaxte aanpak.Zelf bulk ik ook met IF, grotendeels omdat ik de lifestyle prettig vindt. Ik houd ervan om (zeer) grote maaltijden te eten en meer tijd vrij te hebben voor andere dingen (dan doel ik op 's ochtends t/m smiddags niet bezig zijn met voeding). Je kan het dus zeker een poging gevenZelf eet ik 3200-4000 kcal op een trainingsdag (afhankelijk van overige activiteiten die ik naast krachttraining doe). Ik ben ook een stuk flexibeler met m'n eating window dan wanneer ik een cut zou doen aangezien m'n goal niet vetverlies is op het moment. Dus een beetje zinloos om super strict te zijn met een gezette feeding window (met name op trainingsdagen). Op rustdagen eet ik op onderhoud of iets eronder. In het algemeen een relaxte aanpak.
Sommige mensen hebben juist veel moeite om genoeg te eten in de eating window tijdens een bulk. Als jij het gevoel hebt dat je niet je kcal binnen kan krijgen, dan is het niet verstandig om te bulken met IF zou ik zeggen.
En nee, je hoeft niet lager in je kcal te zitten omdat je een window hebt. Je moet gewoon zorgen dat je genoeg boven je onderhoud eet om aan te komen met minimale vetgains (surplus van +10 a 20%).
M'n onderhoud is 2100 kCal, ik eet dus ongeveer 350 kCal hierboven. Ik denk dat het vanaf morgen eens ga proberen, want net als jij hou ik ook van grote maaltijden. Ook al weeg ik niet veel, ik heb geen moeite met veel te eten.