Fitness Seller

Sticky Intermittent fasting

Ja mijn grootste maaltijd pak ik ook na het trainen, maar dat is dan ook gelijk mijn eerste. Mijn vraag is dus of het slecht is om op een compleet nuchtere maag te trainen als je in de bulk zit? I.v.m. spierverlies?

Ik train ook fasted in bulk, denk niet dat dit erg is.
Miss dat iemand kan bevestigen?

Lijkt me sterk dat er spierverlies optreed terwijl je in een calorie surplus zit als je fasted gaat trainen. Doe zelf nog steeds fasted trainen in de bulk en bevalt me ongelooflijk goed. Wil eigenlijk nooit meer anders.

Net getraind, nu mega maaltijd..

Gok zoon 800gr aan macaroni, groente en gehakt. Straks 500gr kwark met 50gr whey.
Als toetje wat amandel noten circa 100gr en wat geraspte kaas... Love it!

Nog mensen die zoveel last hebben van immens veel zweten 's nachts als je 's avonds een grote post-workout maaltijd hebt genomen?
Ik word echt regelmatig kletsnat wakker, ook met het koude weer. En nee, ik zit niet op Tren ofzo.

Jip, veel zweten en heel onrustig slapen. Probeer daarom ook zoveel mogelijk 's ochtends te trainen of rondom de middag...

moest wennen aan flinke maaltijd 's avonds en dan even later gaan slapen.
kwam moeilijk in slaap daardoor.
hoor je wel vaker toch, laat eten en dan moeilijk slaap vatten.
en dan nog wel in de cut dus zo enorm is die maaltijd niet.

Nog mensen die zoveel last hebben van immens veel zweten 's nachts als je 's avonds een grote post-workout maaltijd hebt genomen?
Ik word echt regelmatig kletsnat wakker, ook met het koude weer. En nee, ik zit niet op Tren ofzo.

Jep, heb ik wel eens, maar dat is compleet ongerelateerrd aan voeding. Bij mij is het altijd te relateren aan lichamelijke of geestelijke gesteldheid. Hoge druk op werk of te veel bij snotteraars in de omgeving kan zulke nachten opleveren zonder dat ik verder ergens last van heb.

ik zit m'n leangains te berekenen voor 2013
op die 4e page (Goals) zie je een vak bovenin aan de rechterkant 'Schedule Options'
daar kan je je vet% aanpassen (Weight change is..)

tot mijn schrik was dit 50% dus de helft van wat ik wil gaan lean gainen in een heel jaar zal vet zijn.. :eek:
als ik 'em aanpas naar bv. 10% doet dat voor de rest niks behalve in de kolom LBM, Fat en BF
ik zou verwachten dat je dan iets in je totale cal inname zou zien ook?

iemand uitleg wat dit precies inhoud en wat ik er mee kan doen?

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.149
ik zit m'n leangains te berekenen voor 2013
op die 4e page (Goals) zie je een vak bovenin aan de rechterkant 'Schedule Options'
daar kan je je vet% aanpassen (Weight change is..)

tot mijn schrik was dit 50% dus de helft van wat ik wil gaan lean gainen in een heel jaar zal vet zijn.. :eek:
als ik 'em aanpas naar bv. 10% doet dat voor de rest niks behalve in de kolom LBM, Fat en BF
ik zou verwachten dat je dan iets in je totale cal inname zou zien ook?

iemand uitleg wat dit precies inhoud en wat ik er mee kan doen?

50-50 VVM-VET winst is een hele normale uitkomst, zelfs voor een lean-gain bulk.

Das geen jargon, maar namen van programma's.

Hier ben ik wel benieuwd naar; Trainingschema is gewoon die van Kiefer zelf, Shockwave maar dan de Heavy Duty. Fantastische split! Eerst gewoon mijn 5/3/1 PL en dan heel de Shockwave er achter.

damn abbo was weg van dit topic....
anyways ga zelf pas weer fasten in maart, deed zelf bulk met fast maar ging wel erg sloom

Eerste maaltijd(en) van vandaag (in de cut), ik hou van IF.

IMG_0617.jpg

IMG_0618.jpg

Laatst bewerkt:
Vandaag een dagje aan het vasten (sinds gisteren 22:00 uur, tot vanavond 22:00 uur), even kijken of ik wat minder last van wat ontstekingsreacties krijg (beetje reuma-achtig, moet 't nog laten onderzoeken). Wel een tijdje geleden dat ik dat heb gedaan maar het valt me tot nu toe mee. Maar als mensen dan foto's van voedsel gaan posten krijg ik toch wel trek :)

Eerste maaltijd(en) van vandaag (in de cut), ik hou van IF.

Nettjes alles:P

---------- Post toegevoegd Thu 8 Nov 2012 om 18:12 ----------

ik doe 2 keer per week fasting probeer zo veel mogelijk te doen zit ondertussen te cutten

---------- Post toegevoegd Thu 8 Nov 2012 om 18:13 ----------

Lijkt me sterk dat er spierverlies optreed terwijl je in een calorie surplus zit als je fasted gaat trainen. Doe zelf nog steeds fasted trainen in de bulk en bevalt me ongelooflijk goed. Wil eigenlijk nooit meer anders.

Je gaat pas catabolic na 48 uur geloof ik maar martin berkhan heeft aangeraden BCAA's te gebruiken om spierverlies ttegen te gaan

Wat is eig het verschil tss een 8 en een 6u window? Heeft dit enige voordelen want op 6u alles binnenspelen is wel heel erg crappy in een bulk

Terug
Naar boven