Guess
Huge Freak
- Waardering
- 1.009
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 77kg
- Vetpercentage
- 8%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Het hele punt van LG is juist relatief langzaam gewicht aankomen en minimale vetgains te maken
had ik dat nu maar 3 jaar geleden gelezen fuu
Ligt er ook een beetje aan hoe je de verhoudingen zet qua kcal op (non) krachttraining dagen.
Het hele punt van LG is juist relatief langzaam gewicht aankomen en minimale vetgains te maken
had ik dat nu maar 3 jaar geleden gelezen fuu
Klopt, maar ik vind het raar dat (het erop lijkt dat) je niet meer hoeft te eten om dit te bereiken.. Bij mij voor het volgen van LG elke dag ongeveer 3000Kcal, nu gemiddeld 2900 Kcal per dag en ik kom aan!
Mietje!Vandaag op een lege maag getraind... damn wat valt dat tegen. Dat doen we dus niet nog eens.

Mietje!
Heerlijk fasted trainen, of was je gaan hardlopen?
bij mij gaat er echt bijna niets meer af de afgelopen 2 a 3 weken -.- ben toch vrij strikt moet 'k zeggen.
zou 't kunnen dat ik toch te hoog in kh zit?
4x bruin boterham
1x banaan
75gr (ongekookt) zilvervliesrijst
als voornaamste bronnen kh
Ik train altijd fasted, maar doe juist de dag vóór een training high carb, zodat mn glycogeendepots dan tijdens de training goed vol zitten.Nee, hardlopen op een lege maag heb ik geen problemen mee (zolang het rustig aan gaat). Dat hou ik makkelijk 2 uur vol.
Dit was meer een soort van high rep training (denk UD2.0 depletion) maar dat was ook een klein beetje uit nood geboren omdat ik tijdens de warmups me al futloos voelde. (tja dagje low cal, low carbs en dan ook nog eens 16 uur vasten erachter aan... was misschien iets te veel van het goede) Misschien gaat een low-volume training zoals een LG reversed pyramid training wel "werkt" voor me.
Ik train altijd fasted, maar doe juist de dag vóór een training high carb, zodat mn glycogeendepots dan tijdens de training goed vol zitten.
Als ik ga trainen na een lowcarb/lowcal dag ben ik ook niks waard!
Ja ik train maar 2x in de week op het moment.. 5 lowcarb dagen dus. Je glycogeendepots zijn van zo af en toe een dagje lowcarb niet gelijk leeg.
Waarom vind je dat?Carbs moet je na de training aanvullen, niet een dag er voor.
Waarom vind je dat?
Eerder deed ik dat dus zo, maar soms had ik 5 dagen lowcarb en als je daarna moet trainen ben je echt niks waard. Nu doe ik een dag voor de training highcarb zodat mn glycogeen vol is tijdens de training.
Ik denk ook dat je er voor vetverbranding profijt van hebt omdat je na de training dan minder glycogeen hebt waardoor je sneller overschakelt op ververbranding.
En ik train dus altijd gevast, voor de duidelijkheid
Waarom vind je dat?
Eerder deed ik dat dus zo, maar soms had ik 5 dagen lowcarb en als je daarna moet trainen ben je echt niks waard. Nu doe ik een dag voor de training highcarb zodat mn glycogeen vol is tijdens de training.
Ik denk ook dat je er voor vetverbranding profijt van hebt omdat je na de training dan minder glycogeen hebt waardoor je sneller overschakelt op ververbranding.
En ik train dus altijd gevast, voor de duidelijkheid