Russian Bear
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 243
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

ik zie nog geen enkel verschil, heb daarom ook de tekst nog niet gelezen. Vind het dan ook nutteloos om die pic hier te posteBump! keb een nog een fotootje getrokken. Sinds de vorige fotos ben ik een beetje droger geworden, ik heb op men buik en aan men borst ( persoonlijk de twee grootste probleemzones ) wat vet verloren en dat vind ik leuk
![]()
men buik is nu niet zichtbaar, maar in jullie ogen zal er niet veel veranderd zijn, dus geen nut om daar fotos van te maken![]()
Maar vergeleken met ervoor is men binnekant borst wel opeens iets meer 'gekarteld' geworden, een aangename verassing ( khoop dat het duidelijk genoeg is )
kben me momenteel aant focussen op bovenkant borst en de schouders ( die zoals jullie zeiden idd achterlopen ), maar alsk daar een update over maak zal het pas over een maandje of twee zijn![]()

ik reageerde naar aanleiding van de tekstIk zie wel degelijk verschil! veel droger inderdaad. Je moet ff wat beter die foto's checken hoor beertje want hij is toch zeker een paar % gedaald.

ik zie nog geen enkel verschil, heb daarom ook de tekst nog niet gelezen. Vind het dan ook nutteloos om die pic hier te poste![]()
Zeg dan niets.Ik zit toch nog steeds op dutchbodybuilding.com, eh?Benen en schouders wat harder aanpakken (en evt buik) en iets droger en velen zullen van je fysiekje dromen![]()

Ik zit toch nog steeds op dutchbodybuilding.com, eh?
Leuk voor op het strand, komen alle ecto's op je af om een praatje te doen. Geef mij dan maar liever een fysiek waar alle ecto's in het donker bang van weg rennen.
Ik vind de foto's niet zo positief. Is van dichtbij genomen, armen zijn... 34cm? Onderarmen=bovenarmen (pfff daar begon ik ook mee voordat ik begon te trainen, schaamde me er de pl**ris voor). Op benen zitten nauwelijks echte massa.
Je vorm is wel al goed enzo, dus ik wil niet alleen maar zitten zeiken, maar voor bodybuilding mag het allemaal wel stukken massiever en groter![]()
jij en ik hebben duidelijk een ander doel voor ogen, ik voel me goed bij deze fysiek. Ik zou me namelijk de pl**ris schamen als ik een BF van 23% had 
mijn streeffysiek is ook niet dat van een bodybuilder, wtfJij en ik hebben duidelijk een ander doel voor ogen, ik voel me goed bij deze fysiek. ik zou me namelijk de pl**ris schamen als ik een bf van 23% had
![]()