- Waardering
- 210
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 86kg
- Vetpercentage
- 19%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Haha point taken, maar goed, het is een bodybuild forum waar je je foto's op zet, dus wat was dan precies je doel?mijn streeffysiek is ook niet dat van een bodybuilder, wtfjij en ik hebben duidelijk een ander doel voor ogen, ik voel me goed bij deze fysiek. Ik zou me namelijk de pl**ris schamen als ik een BF van 23% had
![]()
Haha point taken, maar goed, het is een bodybuild forum waar je je foto's op zet, dus wat was dan precies je doel?
Ten tweede sta ik een beetje versteld van alle positieve reacties hier op... voor bodybuilding standaard is dit toch nog totaal geen droomfysiek of iets?
"geef mij maar een lekker anabooltje hoor"
![]()
Haha point taken, maar goed, het is een bodybuild forum waar je je foto's op zet, dus wat was dan precies je doel?
Ten tweede sta ik een beetje versteld van alle positieve reacties hier op... voor bodybuilding standaard is dit toch nog totaal geen droomfysiek of iets?
"geef mij maar een lekker anabooltje hoor"
![]()

van: http://nl.wikipedia.org/wiki/BodybuildingBodybuilding is een sport waarbij men door krachttraining de spieren tracht te ontwikkelen om het lichaam te verfraaien.
Het was meer een reactie op Undefeated (http://forum.dutchbodybuilding.com/f16/introductie-fotos-262344/index2.html#post5526439).Meen je dit nu serieus? denk je dat iedereen op dit forum een competitief bodybuilder wil worden? iedereen op dit forum doet aan bodybuilding in de letterlijke zin, hens de bodybuilding in DBB
bespaar je de moeite om letterlijk op te zoeken, ik heb het voor jou gedaan!
letterlijk
Uitspraak: ˈlɛtərlək Bijvoeglijk naamwoord als iets precies weergeeft wat er geschreven of gezegd is. Synoniem: woord voor woord. Antoniem: figuurlijk `een tekst letterlijk overnemen` `iets letterlijk uit het Engels vertalen` `De letterlijke betekenis van...</I>
Het was meer een reactie op Undefeated (http://forum.dutchbodybuilding.com/f16/introductie-fotos-262344/index2.html#post5526439).
Dat "Droom fysiek" + de vele andere positieve reacties vond ik eerder opmerkelijk aangezien je echt nog niet zo ver staat qua bodybuilding. 74kg is gewoon nog niet zo 'impressive'. Ik zou je in ieder geval niet zien als je aan het trainen bent, tenzij je misschien staat te flexen voor de spiegel.
Ten tweede, technisch doet iedereen in de fitness dan aan bodybuilding... dus ook al die oma'tjes op de cardio apparaten, opa die 1 setje maakt van 10kg op de apparaatjes, die 3 superdudes in hun mooie kleertjes die al anderhalf uur aan het curlen zijn voor de spiegel. Jammer, maar helaas, dan gebruik ik liever bodybuilding in beperkte zin, welke beperkte zin? Zoals die geformuleerd wordt door DBB standaarden: trainings-kennis + schema hebben, voedings-schema + kennis daar over hebben, weten waarom en hoeveel je moet rusten, weten over supplementen en AAS en daar je keuzes over maken. En als je traint, trainen als een beer. Tevens dat je ook als doel hebt, om in ieder geval gespierder te worden dan het standaard lichaamstype. Dat vind ik toch wel de standaard voor bodybuilding.
Ten derde, stoer doen met moeilijke woordjes. Shit boy, nu ben je echt wel een stukje verder geëvolueerd dan mij hoor. Ik kan niet mee gaan op zo'n hoog niveau. Ik begin al te huilen wanneer je spreekt over letterlijk Vs. figuurlijk. Straks ga je het nog hebben over abstract Vs. reëel. Als je me wilt ownen in moeilijke woordjes, kom maar op met je fysica en hogere wiskunde, anders ga je het niet redden. Alle alfa vakken die filosofisch proberen te gaan doen. Die gaan op hun bek, want er zijn toch geen absolute waarheden (of in ieder geval niet aan te tonen), want uiteindelijk kom je toch ergens uit op dat je vanuit een paradigma redeneert en niet via de werkelijkheid. En veronderstellingen en blablabla

Het was meer een reactie op Undefeated (http://forum.dutchbodybuilding.com/f16/introductie-fotos-262344/index2.html#post5526439).
Dat "Droom fysiek" + de vele andere positieve reacties vond ik eerder opmerkelijk aangezien je echt nog niet zo ver staat qua bodybuilding. 74kg is gewoon nog niet zo 'impressive'. Ik zou je in ieder geval niet zien als je aan het trainen bent, tenzij je misschien staat te flexen voor de spiegel.
Ten tweede, technisch doet iedereen in de fitness dan aan bodybuilding... dus ook al die oma'tjes op de cardio apparaten, opa die 1 setje maakt van 10kg op de apparaatjes, die 3 superdudes in hun mooie kleertjes die al anderhalf uur aan het curlen zijn voor de spiegel. Jammer, maar helaas, dan gebruik ik liever bodybuilding in beperkte zin, welke beperkte zin? Zoals die geformuleerd wordt door DBB standaarden: trainings-kennis + schema hebben, voedings-schema + kennis daar over hebben, weten waarom en hoeveel je moet rusten, weten over supplementen en AAS en daar je keuzes over maken. En als je traint, trainen als een beer. Tevens dat je ook als doel hebt, om in ieder geval gespierder te worden dan het standaard lichaamstype. Dat vind ik toch wel de standaard voor bodybuilding.
Ten derde, stoer doen met moeilijke woordjes. Shit boy, nu ben je echt wel een stukje verder geëvolueerd dan mij hoor. Ik kan niet mee gaan op zo'n hoog niveau. Ik begin al te huilen wanneer je spreekt over letterlijk Vs. figuurlijk. Straks ga je het nog hebben over abstract Vs. reëel. Als je me wilt ownen in moeilijke woordjes, kom maar op met je fysica en hogere wiskunde, anders ga je het niet redden. Alle alfa vakken die filosofisch proberen te gaan doen. Die gaan op hun bek, want er zijn toch geen absolute waarheden (of in ieder geval niet aan te tonen), want uiteindelijk kom je toch ergens uit op dat je vanuit een paradigma redeneert en niet via de werkelijkheid. En veronderstellingen en blablabla
Lol, wat een haatgedrag hier nu al in dit topic. Je ziet natuurlijk wel aan zijn fysiek dat hij traint. Voor de doorsnee niet trainende mens is dit al snel een prima fysiek hoor. Ik ben het ermee eens dat het voor velen hier natuurlijk geen droomfysiek is.
Verder moet je hem niet zo aanvallen. No offence, maar als jij van je 23% naar 10% cut blijft er ook geen reet van je gewicht over en mag je blij zijn, ALS het je überhaupt lukt om op 10% te komen, om dan 84kg over te houden. Wat in verhouding met jouw lengte een soortgelijke fysiek zal opleveren, aangezien hij 1m76 is en 74kg weegt.
Voor 2 jaar trainen is het toch gewoon een nette progressie, ook op die leeftijd. Gewoon doorgaan en het wordt vanzelf beter.
onder de 90kg ga ik nooit meer komen tenzij ik heel erg ziek ga worden of iets. Ik hoop over 10 weken weer eens de 100kg op mijn weegschaal te zien en dan zie ik wel weer verder. Ik hoop dat ik mijn fysiek dan eens waardig genoeg vind om een foto'tje te plaatsen hier/fotogalerij.Eindelijk iemand reageert op het 'droomfysiek'. Dat was heel mijn punt.
Voor de rest ben ik het er ook mee eens dat hij een goede fysiek heeft ten opzichte van de normale mens. Zal het wel goed doen tussen de chickies en op het strand.
Voor de restonder de 90kg ga ik nooit meer komen tenzij ik heel erg ziek ga worden of iets. Ik hoop over 10 weken weer eens de 100kg op mijn weegschaal te zien en dan zie ik wel weer verder. Ik hoop dat ik mijn fysiek dan eens waardig genoeg vind om een foto'tje te plaatsen hier/fotogalerij.
Ik wou eig gewoon een kleine update van men benen doen, ze zijn al aardig gegroeid en dat wou ik toch wel tonenmwahahaha!! Zie hier welke oude thread ik vanonder het stof haal!Ik wou eig gewoon een kleine update van men benen doen, ze zijn al aardig gegroeid en dat wou ik toch wel tonen
15/12/2010________________________24/05/2011
![]()
BF is bijna hetzelfde gebleven, verschilt van tijd tot tijd, maar schommelt rond de 10%. Ben sindsdien 4kg bijgekomen.
Netjes! Duidelijke progressie. Het lijkt wel alsof je meer dan 4 kg gegained hebt.
Ik zie goede genen die je een grote jongen gaan maken.. ga zo door!

.Abstract vs. reëel?? Get real ..........
"Alle alfa vakken die filosofisch proberen te gaan doen. Die gaan op hun bek, want er zijn toch geen absolute waarheden (...)" interpunctie is een b*ch he..
"(...) want uiteindelijk kom je toch ergens uit op dat je vanuit een paradigma (...)". Woordvolgorde is ook een b*ch he..
Jij lijkt in ieder geval niet vanuit het heersende paradigma te redeneren, want iedereen geeft hier 'props' en jij kraakt redelijk hard af. Wat blijft er over inderdaad als je van 23% naar 10-12 gaat.
Je doet me een beetje denken aan dit
Heel stoer maar uiteindelijk toch geowned....Nice benen BTW!!!!
Ik kon echt NIKS uit zijn monoloogje maken xD één soepje van 'moelleike woorden'