XXL Nutrition

Iphone 3G vervangen door???

godsmack

Dutch Bodybuilder
Waardering
36
hallow , misschien verkoop ik mijn iphone ( ga ik voor 150euro kunnen overkopen van mijn werk en dan verkopen voor +-300euro :cool:)

welke smartphone raden jullie aan? eisen zijn WIFI, 3G en goede internetbrowser en facebook app.

er mag ook geen windows mobile opzitten. Of blijf ik beter bij mijn iphone? ben hem eerlijk gezegd een beetje beu :o

nokia e72 of blackberry?

htc wildfire met android

BlackBerry :thumbs: !

• Topic Starter Topic Starter
welke types van blackberry raden jullie mij dan aan?

htc desire of een 3gs.. iedergeval iets met android of een apple... heb je de meeste appz en denk ook technisch de beste telefoon's

Iphone 4

die kosten wel allemaal stuk meer dan +-300 hé :p

Beu? Wat een vreemde uitdrukking, je koopt het toch niet als show/speeltje maar als functioneel toestel? En waarom zou je iets anders willen, iphone ruled gewoon alles. Schaf gewoon de nieuwe 4 aan als je iets nieuws wilt.

ik heb hem niet gekocht. mag hem gratis gebruiken van het werk. maar ik vertrek daar en kan hem cheap overkopen. en om eerlijk te zijn vond ik de oorspronkelijke prijs van 650euro te veel voor die telefoon. ik krijg soms hartkloppingen als ik daar een bericht mee moet versturen :D

Beu? Wat een vreemde uitdrukking, je koopt het toch niet als show/speeltje maar als functioneel toestel? En waarom zou je iets anders willen, iphone ruled gewoon alles. Schaf gewoon de nieuwe 4 aan als je iets nieuws wilt.

Zoveel redenen zijn er niet om de i-phone 4 de voorkeur te geven boven de nieuwste Android toestellen.

Zoveel redenen zijn er niet om de i-phone 4 de voorkeur te geven boven de nieuwste Android toestellen.

eigenlijk zijn er meer redenen om de iphone te laten liggen voor een van de huidige smartphones. apple maakt reclame over eigenschappen van de iphone 4 die huidige smartphones allemaal al bezitten. Daarnaast is het beeldscherm inferieur aan de huidige amoled schermen en werkt de antenne nog steeds niet goed op het toch al brakke netwerk van t-mobile. het ergerlijke itunes maakt het plaatje compleet.

Jij hebt duidelijk geen iphone en ook onvoldoende gebruikt :)

eigenlijk zijn er meer redenen om de iphone te laten liggen voor een van de huidige smartphones. apple maakt reclame over eigenschappen van de iphone 4 die huidige smartphones allemaal al bezitten. Daarnaast is het beeldscherm inferieur aan de huidige amoled schermen en werkt de antenne nog steeds niet goed op het toch al brakke netwerk van t-mobile. het ergerlijke itunes maakt het plaatje compleet.
lol, wat? iphone 4 heeft het beste scherm van alle smartphones en het antenneprobleem is ondertussen al lang opgelost. Je hebt bumpers of speciale folie die je op de gevoelige plek plaats. De antenne is in normale omstandigheden juist veel krachtiger dan die van alle andere phones.

De uitspraak dat er reclame wordt gemaakt voor zaken die andere phones allemaal bezitten is natuurlijk niet juist, hoewel bepaalde merken snel gaan namaken (maar het origineel is meestal beter).

Verder hoef je geen t-mobile te nemen, lijkt me ook sterk dat zij geen goed netwerk zouden hebben trouwens.

lol, wat? iphone 4 heeft het beste scherm van alle smartphones en het antenneprobleem is ondertussen al lang opgelost. Je hebt bumpers of speciale folie die je op de gevoelige plek plaats. De antenne is in normale omstandigheden juist veel krachtiger dan die van alle andere phones.

De uitspraak dat er reclame wordt gemaakt voor zaken die andere phones allemaal bezitten is natuurlijk niet juist, hoewel bepaalde merken snel gaan namaken (maar het origineel is meestal beter).

Verder hoef je geen t-mobile te nemen, lijkt me ook sterk dat zij geen goed netwerk zouden hebben trouwens.

Volgens dit onderzoek niet:

http://www.nu.nl/gadgets/2304619/onderzoek-bevestigt-antenneprobleem-iphone-4.html

Nee, maar ik kan wel afwegingen maken aan de hand van legio reviews en productvergelijkingen van objectieve of in ieder geval gedegen onderbouwde gadget en consumentensites in combinatie met eigen specificatie vergelijkingen. Alleen fanboys blijven onomstotelijk vasthouden aan de vermeende superioriteit van Apple op dit gebied terwijl alles erop wijst dat de Android toestellen van onder meer HTC en Samsung ze in sneltreinvaart voorbij streven.

de iphone heeft een retina scherm, dat idd een hoge resolutie kent maar het is toch echt van mindere kwaliteit dan een amoled scherm. zie bv: http://www.youtube.com/watch?v=HODhXCfcf4c

Daarnaast is gebleken dat ook met het speciale hoesje en folie de ontvangst minder is dan met andere telefoons (http://www.nu.nl/gadgets/2304619/onderzoek-bevestigt-antenneprobleem-iphone-4.html)

t-mobile prijst de iphone om oa beeldbellen en camera met hd functie, beide al maanden op de markt. waarmee onderscheid de iphone zich met de rest dan?

netwerk t-mobile:

http://nos.nl/artikel/160517-netwerkproblemen-tmobile-duren-nog-maanden.html
http://www.gsmhelpdesk.nl/read-rss.php?id=5268
http://www.portablegear.nl/nieuws/10864/Al_langere_tijd_problemen_T-Mobile.htm

and so on, en het wordt alleen maar erger met de komende golf iphone 4's.

Laatst bewerkt:
"Bij het onderzoek werd wel een ander hoesje gebruikt dan Apple zelf aanraadt om de antenneproblemen te verhelpen."

Tja, daar heb je het al.

Wanneer hij correct wordt vastgehouden heeft de iphone 4 overigens beter ontvangst dan andere smartphones:

However, the blog noted that the iPhone 4’s reception is definitely better in low-signal situations than the other two phones. In short, the iPhone 4 gets a much stronger signal overall compared to the iPhone 3GS and the Nexus One, but that strength is greatly hampered by attenuation when held in different positions.
http://www.wired.com/gadgetlab/2010/07/iphone-4-anandtech/

Statistieken hebben aangetoond dat slechts 0,55% van de iphone-gebruikers problemen met signaalverlies hebben gemeld, oorzaak is het verkeerd vasthouden van de phone. De meeste mensen hebben er dus sowieso geen last van, in Nederland/België nog minder, omdat ontvangst hier over het algemeen sowieso erg goed is.

Nee, maar ik kan wel afwegingen maken aan de hand van legio reviews en productvergelijkingen van objectieve of in ieder geval gedegen onderbouwde gadget en consumentensites in combinatie met eigen specificatie vergelijkingen. Alleen fanboys blijven onomstotelijk vasthouden aan de vermeende superioriteit van Apple op dit gebied terwijl alles erop wijst dat de Android toestellen van onder meer HTC en Samsung ze in sneltreinvaart voorbij streven.
Ook dan krijg je echter fanboys aan beide zijden, en dan krijg je alle fanboys van andere merken tegen de fanboys van Apple. Dat is dus meerderheid tegen minderheid, je zal nooit een objectieve mening vormen zo. Zelf gebruiken is de beste manier om een evaluatie te maken.

En waar jij haalt dat Apple 'in sneltreinvaart' wordt 'voorbijgestreefd' weet ik niet. Bekijk dit maar eens:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Samsung en HTC zijn relatief kleine spelers in de smartphonemarkt.

smartphone-cijfers-canalys.jpg

Terug
Naar boven