AndroidHealthClinic

Iphone 3G vervangen door???

hallow , misschien verkoop ik mijn iphone ( ga ik voor 150euro kunnen overkopen van mijn werk en dan verkopen voor +-300euro :cool:)

welke smartphone raden jullie aan? eisen zijn WIFI, 3G en goede internetbrowser en facebook app.

er mag ook geen windows mobile opzitten. Of blijf ik beter bij mijn iphone? ben hem eerlijk gezegd een beetje beu :o

Je mag m ruilen tegen me blackberry bold 9000

En jij bent daar nu pas achter dat elektronica produceren tegenwoordig geen drol meer kost, zeker niet nu alles uit China komt?

ff wakker worden als je denkt dat Apple het enige bedrijf is dat de productiekosten laag kan houden en zo een mooie marge heeft. En dan ook echt HTC erbij vermelden he, want dat bedrijf doet het natuurlijk helemaal anders :roflol:

HTC is voor een vergelijkbaar model nauwelijks goedkoper dan iphone trouwens, als je ook de 32Gb opslag wilt die je er niet bij krijgt bij aankoop. En dan heb je nog een lomp toestel met minderwaardige materialen en design, gefeliciteerd.

Een HTC Desire is 404, een 32GB is +/- 96 = € 500,- Dat is nog altijd fors goedkoper dan de 4G. Hoe kom je erbij dat de Desire een lomp toestel met minderwaardige materialen is? (Design is een mening he ;))

De Desire heeft een groter scherm, en bij de 4G moet er nog een hoesje omheen, en dan zal het nauwelijks meer iets uitmaken:

4G
115,2 mm Breedte: 58,6 mm Diepte: 9,3 mm Gewicht: 137 gram

Desire
119 mm Breedte: 60 mm Diepte: 11.9 mm Gewicht: 135 gram

Lees dit maar eens: http://www.pocket-lint.com/news/33476/iphone-4-vs-htc-desire is een vrij objectief artikel en nog steeds zien ze de iphone 4 als de winnaar.

Alleen op gebied van prijs zouden de meeste mensen geen iphone nemen, voor alle andere redenen zouden de meeste mensen een iphone boven een andere phone verkiezen indien budget geen rol speelt. Maar een iphone kost niet voor niets meer...

---------- Toegevoegd om 11:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:42 ----------

Je haalt het uit zijn context, we hadden het over het marktaandeel van HTC en Samsung, niet van het OS Android. Android kan nu sterk groeien omdat hun OS op meerdere merken draait, ipv 1 merk zoals bij de anderen.

Ben blij met mijn nokia E71. Voor echt een goede prijs heb je alles wat een deftige smartphone nodig heeft: web, office (excel, PP, words), adobe reader, ... .

Zie het nut niet in om 300 of 400 euro meer op te hoesten omdat de tel er wat mooier en trendyer is. Mja ieder zijn prioriteiten zeker. Andere mensen verklaren me ook zot als ik voor 300 euro aan supps uitgeef.

Heb hier de, 3g 3gs en de desire.

apples zijn toch qwa gebruiksgemak net iets beter, technisch vind ik de desire de betere, ook nieuwer dus dat is vrij logisch.

Heb een optie voor een nieuwe iphone 4 bij nieuw abbo.. waarschijnlijk verkoop ik die gewoon, oude iphone bevalt me gewoon prima.

• Topic Starter Topic Starter
vraagje ivm cydia: als ik een app wil downloaden moet ik dit telkens via de iphone zelf doen. bestaat er ook zoiets als cydia maar dat je programma's via je pc op je iphone kan installeren? dus een soort itunes met cydiastuff

vraagje ivm cydia: als ik een app wil downloaden moet ik dit telkens via de iphone zelf doen. bestaat er ook zoiets als cydia maar dat je programma's via je pc op je iphone kan installeren? dus een soort itunes met cydiastuff

volgens mij niet, installous, maar is ook op je phone,
je kan evt wel losse appz downloaden van usenet/torrents ect
kun je gewoon uploaden met itunes dan, (werkt alleen als je een jailbreak hebt, anders krijg je een error bij het uploaden)

---------- Toegevoegd om 19:12 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:10 ----------

Sinds dit weekend kunnen eigenaren van een Apple iPhone met iOS 4 eenvoudig hun toestel jaibreaken door naar jailbreakme.com te surfen. In tegenstelling tot vorige jailbreaks hoeft er geen software meer worden gedownload. Het bezoeken van de pagina volstaat

Terug
Naar boven