Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
"Bij het onderzoek werd wel een ander hoesje gebruikt dan Apple zelf aanraadt om de antenneproblemen te verhelpen."
Tja, daar heb je het al.
Wanneer hij correct wordt vastgehouden heeft de iphone 4 overigens beter ontvangst dan andere smartphones:
http://www.wired.com/gadgetlab/2010/07/iphone-4-anandtech/
Statistieken hebben aangetoond dat slechts 0,55% van de iphone-gebruikers problemen met signaalverlies hebben gemeld, oorzaak is het verkeerd vasthouden van de phone. De meeste mensen hebben er dus sowieso geen last van, in Nederland/België nog minder, omdat ontvangst hier over het algemeen sowieso erg goed is.
Imo is de enige reden om een ander merk te overwegen de prijs, hoewel bijv. HTC nu ook niet zoveel goedkoper is als je een goed vergelijk maakt.
Dat is wat Samsung beweerd heeft, is daarom nog niet waar.de iphone heeft een retina scherm, dat idd een hoge resolutie kent maar het is toch echt van mindere kwaliteit dan een amoled scherm.
Gebrekkig onderzoek (zie post #20). Ik heb ander onafhankelijk onderzoek gepost waaruit blijkt dat de iphone 4 in locaties met zwak ontvangst de anderen verslaat. Wat ook logisch is, door de veel grotere antenne.Daarnaast is gebleken dat ook met het speciale hoesje en folie de ontvangst minder is dan met andere telefoons (http://www.nu.nl/gadgets/2304619/onderzoek-bevestigt-antenneprobleem-iphone-4.html)
'Beeldbellen' bestaat inderdaad al langer, maar kwam nooit van de grond via de andere merken. De kans is groot dat door de gebruiksvriendelijkere aanpak van Apple met Facetime, dit nu wel succesvol gaat worden.t-mobile prijst de iphone om oa beeldbellen en camera met hd functie, beide al maanden op de markt. waarmee onderscheid de iphone zich met de rest dan?
T-Mobile gebruik ik zelf niet, kan er weinig over zeggen. Lijkt me wel dat dit weer door de media uitvergroot wordt zoals altijd. Ik hoor nooit mensen klagen over hun iphone, toch gek he dat de klagers altijd net een ander merk gebruiken en nooit een iphone hebben gehad of gebruikt.and so on, en het wordt alleen maar erger met de komende golf iphone 4's.
Het is een door de media opgeblazen issue, maar je hebt wel gelijk dat het een imperfectie is, zou best kunnen dat men later dit jaar nog met een revisie komt om het helemaal op te lossen. Dus als je perfectie wilt is wachten misschien geen slecht idee.Sja hoe je het wend of keert, het blijft een kritisch punt bij de 4G. Ik heb er zelf dan wel geen ervaring mee, maar reviews kunnen op dit punt toch een hele hoop zeggen.
Nerds vinden Android gewoon leuker omdat ze dan uren aan een stuk tijd kunnen steken in het eindeloos tweaken van hun smartphone. Ik zit daar persoonlijk niet echt op te wachten, geef mij maar een 'out of the box' oplossing, werkt prima en geen gezeik.Dat is een mening en geen feit. Ik zie op gathering.tweakers genoeg mensen die van een iPhone naar een HTC zijn overgestapt en niet meer terug willen.
Eens, maar het OS werkt ook gewoon erg prettig. Moet wel toegeven dat ik de laatste Android OS nog niet heb kunnen testen.De belangrijkste overweging om de stap naar een iPhone te maken is denk ik de hoeveelheid en de kwaliteit van de apps. Apps voor de iPhone zijn gewoon beter ontwikkelt (niet allemaal natuurlijk) plus worden ook vaak eerder gereleased.

Meningen zijn gekleurd en subjectief, zeker in reviews die door 1 persoon zijn geschreven die waarschijnlijk HTC gebruikt. De enige betrouwbare review is de review die je zelf doet.blijkbaar zijn er nog 5 phones beter dan die ik nu heb:
http://www.techradar.com/news/phone...e-phones-in-the-world-today-645440?artc_pg=20
en de iphone 4 staat niet op nummer 1

nokia n900 ruled!
Ik heb helaas nog de n97...best aardig hoor ik heb eigenlijk nooit problemen gehad bij normaal gebruik(abnormaal veel internet gebruik)
maar 'n vriend van me heeft de n900...die is toch echt wel beter!
Iphone's hebben last van k*t bereik zowel de g3 als de 4...
Ach aanbevelen, maakt mij niet uit. Ik heb er niets bij te winnen. Ik geef gewoon mijn ervaringen, mensen doen ermee wat ze willen.Big T, ff serieus. Je gaat nu echt te ver met het aanbevelen van de iphone.
Ook raar dat je geen andere reden kan bedenken om van de iphone af te stappen. Ik wil persoonlijk liever de outdated htc desire dan de iphone 4. Simpelweg omdat ik gedownloade films en ringtones gewoon direct op de htc kan gebruiken ipv door 10 hoepels te springen voordat ik er ben. En zo kan ik nog wel tig nadelen noemen van de iphone gevangenis.
Dus de iphone 4 = verre van een no brainer keuze.
En jij bent daar nu pas achter dat elektronica produceren tegenwoordig geen drol meer kost, zeker niet nu alles uit China komt?IPHONE 4 productiekosten zijn 200 euro.. en hoeveel kosten ze gewoon rond de 800...
Heb liever een htc desire![]()

En waar jij haalt dat Apple 'in sneltreinvaart' wordt 'voorbijgestreefd' weet ik niet. Bekijk dit maar eens:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Samsung en HTC zijn relatief kleine spelers in de smartphonemarkt.