Ook ff Abbo genomen. Mag je niet magnesium gebruiken in die gym tegn zweethanden?
Welkom!
Geen idee eigenlijk of ik dat daar mag gebruiken, mischien dat ik het wel probeer.Dan merk ik vanzelf wel wat ze daar van vinden.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ook ff Abbo genomen. Mag je niet magnesium gebruiken in die gym tegn zweethanden?
Die closegrips zijn wel bruut van je!
Heb je een linkje waar meer over dat FST-7 training staat? Of kan je kort uitleggen wat het inhoud?

:Echt bruut sterke presses van je! Succes met het maken van je cut schema

Sterke trainingen weer man, ben je klaar met je cutschema? ben wel benieuwd.
Hoe kan je een BP van 70kg in hemelsnaam opwarming noemen ... ik krijg dat ding nog niet eens omhoog dan!
Lekkere trainingskes dude!

Maand of 8/9 lag mijn max nog rond de 80 á 85kg op 5reps.
Gewoon proberen uit iedere training alles eruit te halen!
Voldoende rust, goed op je voeding letten en dan zal komt het allemaal wel goed komen.![]()
Borst train ik gewoon 1x per week, net als de rest van m'n spier groepen.
Op pagina 5 staat m'n FST-7 schema, dat is het schema wat ik nu volg.

FST-7 staat voor fascia stretching training, en de bedoeling hiermee is dat je de fascie (het bindweefsel rond de spier) probeert op te rekken.
Die 7 staat voor 7setjes die je als laatste oefening doet voor een spiergroep. Je probeert dus als het ware ruimte te maken voor de groei.Doormiddel van de pomp die je hier van krijgt.
Boven in op deze pagina staan 2linkjes met meer informatie naar deze manier van trainen, die raad ik je om te lezen als je het intresant vind.