AndroidHealthClinic

Irritatie in de sportschool

Ik irriteer me eigenlijk niet zo in mn gym...:)

Ik irriteer me niet zo snel, ik vind dingen ook wel vaak grappig.

Ik zag een een keer een gast van pakweg 60 kilo bicep curls maken met dumbelss van 30 kg.Hij was zo aan het slingeren met die dingen dat ik bang was dat die dumbbells door de ramen naar buiten zouden vliegen. Als je diezelfde gast zag bankdrukken kwam je gewoon niet meer bij. Zijn navel raakte bijna het plafond tijdens een setje banken,oftewel zijn tenen raakten nog net de vloer en alleen zijn nek ruste nog op het bankje haha,bizarre gozer (uit rusland geloof ik)

Waarschijnlijk deed hij al die dingen die jij opnoemt express. Bij powerlifters is het normaal dat ze gigantisch archen (hun rol hol maken) alleen behoren ze wel hun voeten gewoon plat te houden. Dumbbell-curls extreem niet strikt uitvoeren heeft ook nut qua krachttraining. Niet iedereen doet aan bodybuilden he....

Naah me moeder komt soms binnen lopen.

:).

Wat mij mateloos irriteert zijn die 'fitnessinstructeurs' (:lees jonge gastjes die zelf nog geen pak boter van de grond af krijgen) die je lastig komen vallen
met een opmerking om maar iets te kunnen zeggen, want what the **** heb ik er aan als er tegen mij gezegd wordt;
"je hoeft niet zo verbeten te kijken hoor", "lekker de biceps aan het trainen" of de gouwe ouwe, "weer lekker wat ijzer aan het verplaatsen"

Hou gewoon je muil en laat mij met rust ofzo

Het maakt mij niks uit en ik bemoei me ook niet met anderen.

Aantal mensen voelen zich wel ontzettend tof zeg. Eigenlijk is iedereen maar k*t. Praten met anderen doe je niet ( stel je voor )

Echt zo ****in hardcore man. Heb eerder een hekel aan van die apatische overdreven woeste gasten waar je niets tegen kunt zeggen omdat alleen dit (mmwwwhoehoetillengeentijdikbenstoer) eruit komt dan aan een stel superdudes die ook hun begin moeten maken..

Nu is enige nuance wel op z'n plaats aangezien er een hoop woeste apen prima gasten zijn:) en een hoop superdudes ook heel erg k*t zijn maar goed...

Heb een beetje het idee dat een aantal gasten zich wel heel erg tof voor doen alsof ze in de voorbereiding zitten zoals Rocky..Waarom komen jullie uberhaupt nog in een sportschool als je vlees kunt tillen in een vrieskoelwagen ding..

ZO

En amen.

Wat je zegt over die woeste gasten ben ik met je eens,
maar wat mij gewoon irriteert is het feit dat iemand naar je
toekomt en dan iets uitkraamt om maar iets te zeggen.
Hetzelfde principe wanneer je bijvoorbeeld je auto aan het wassen
bent en de buurman langs komt met de vraag; Zo lekker de
auto aan het wassen. Dat verdoet een 'gesprek' gewoon en ik vind
dat gewoon compleet 'lame' om het zo maar even te zeggen.

Het zal er waarschijnlijk wel niet helemaal zo uitkomen zoals ik bedoel,
maar ik hoop dat je het enigzins begrijpt

Ik irriteer me altijd wel een klein beetje aan mensen die hun oefeningen structureel verkeerd uitvoeren..

Mensen die zien dat je bezig bent maar het toch nog nodig vinden om snel iets te komen pakken dat binnen je bewegingsbaan ligt... vandaag bijna iemand doodgeslagen tijdens mn lateral raises, ik stond voor de dumbbell rack en die kerel komt snel eventjes een dumbbell pakken die hij nodig had, als ik niet had gestopt had ik hem met de dumbbell vol op zn kop geraakt. En hij had niet eens iets door ofzo, deed alsof er nix was. :(

En ik was bezig met 6 rep setjes dus hij kon heus wel 20 sek wachten en dan zn 8 kilo dumbbelletjes pakken om flies mee te doen.

Mensen die zien dat je bezig bent maar het toch nog nodig vinden om snel iets te komen pakken dat binnen je bewegingsbaan ligt... vandaag bijna iemand doodgeslagen tijdens mn lateral raises, ik stond voor de dumbbell rack en die kerel komt snel eventjes een dumbbell pakken die hij nodig had, als ik niet had gestopt had ik hem met de dumbbell vol op zn kop geraakt. En hij had niet eens iets door ofzo, deed alsof er nix was. :(

En ik was bezig met 6 rep setjes dus hij kon heus wel 20 sek wachten en dan zn 8 kilo dumbbelletjes pakken om flies mee te doen.

Hoe doe je dat dan is die ruimte 2 bij 2 ofzo Oo?, ik ga altijd netjes in een hoek staan :D

Hoe doe je dat dan is die ruimte 2 bij 2 ofzo Oo?, ik ga altijd netjes in een hoek staan :D

ik stond voor de spiegel(kwestie van beetje te kunnen zien dat uitvoering goed zit) en het was de enige spiegel waar niemand voorstond + mijn setjes duren nog geen 30 sec en zolang kan iemand wel wachten zeker... en voor die spiegel ligt een rek met dumbbells op. Enja die kerel kwam vlak naast me staan en bukte zich, en als ik het niet gezien had had ik hem vol in zijn kop geraakt :P

Ik irriteer me er aan dat er gewoonweg te weinig schijven zijn in mijn gym. Het is altijd wel vrij druk en dan moet je gewoon echt zoeken voor een schijf. Over een half jaart maar naar een andere gym.

Waarschijnlijk deed hij al die dingen die jij opnoemt express. Bij powerlifters is het normaal dat ze gigantisch archen (hun rol hol maken) alleen behoren ze wel hun voeten gewoon plat te houden. dumbbell-curls extreem niet strikt uitvoeren heeft ook nut qua krachttraining. Niet iedereen doet aan bodybuilden he....

Dat archen van die powerlifters zit zeker een kern van waarheid in. Maar dit was zeker geen powerlifter. Je zag het gewoon aan heel zijn manier van trainen. Dit was duidelijk een dude die gewoon maar aan het aankloten was met zware gewichten. Zo'n gast die jou dan ook nog aanzit te kijken van , "kijk eens ik pak meer dan jou"

was ik mp aan het doen met db, komt er een dommerik kickbacks naast me doen waarbij hij bij het strekken van de arm, boven mijn db komt hangen.

Heb hem gezegd dat als hij bleef staan ik mijn db ging laten vallen op zijn voet. Hj bleef staan, dus ded ik wat ik moest doen.
Die zal niet gauw terugkomen.

ik erger me dood als noobies les krijgen van een personal trainer en daarvoor 65 euro betalen en de personal trainer doodleuk begint te kletsen met een kennis. Heb daar al meerdere malen op gereageerd.

Ik erger me dood dat iemand me komt zeggen wat en hoe ik iets moet doen zonder te weten wat mijn doel en dergelijke is.

meen je dat nou. hahahah

Ik erger me dood dat iemand me komt zeggen wat en hoe ik iets moet doen zonder te weten wat mijn doel en dergelijke is.[/QUOTE]

Precies, net ook weer een ellenlange discussie gehad met een fitnessinstructeur.
Het bankdrukken doe ik normaliter samen met mijn trainingsmaat in setjes die oplopen in gewicht met minder herhalingen (piramide) wat mij ook een vrij logische opbouw lijkt wanneer je op een bepaald gewicht wilt komen te zitten.
Komt die gozer ons doodleuk vertellen dat we niet goed bezig zijn, want het 3de setje en het 4de setje etc kunnen nooit zo intensief zijn als de 1ste en de 2de dus de overige setjes zouden waste of time zijn...Hoe kun je imo dan iets opbouwen?
Volgens hem zouden we het moeten houden op 2 setjes van 12, punt...

Het enige waar ik me thuis op zolder aan erger is dat ik constant cd's moet branden, omdat ik muziek rap beu gehoord ben. En de muziek mag soms niet aan omdat mn kleine zusjes al slapen. Maar ik heb heel de zolder voor mij, dus kan ik zeker niet klagen ;)

overdreven aanwezig gedrag, of onnodig lang een apparaat bezet houden omdat je zit te ouwehoeren dat is irritant..

Terug
Naar boven