robintjuh
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 1
Haha, idd
Dat is pas gay style trainen, en dan nog opscheppen over je sterke squat![]()
doe maar rustig beest.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Haha, idd
Dat is pas gay style trainen, en dan nog opscheppen over je sterke squat![]()
Ik irriteer me niet zo snel, ik vind dingen ook wel vaak grappig.
Ik zag een een keer een gast van pakweg 60 kilo bicep curls maken met dumbelss van 30 kg.Hij was zo aan het slingeren met die dingen dat ik bang was dat die dumbbells door de ramen naar buiten zouden vliegen. Als je diezelfde gast zag bankdrukken kwam je gewoon niet meer bij. Zijn navel raakte bijna het plafond tijdens een setje banken,oftewel zijn tenen raakten nog net de vloer en alleen zijn nek ruste nog op het bankje haha,bizarre gozer (uit rusland geloof ik)
en een hoop superdudes ook heel erg k*t zijn maar goed...
Mensen die zien dat je bezig bent maar het toch nog nodig vinden om snel iets te komen pakken dat binnen je bewegingsbaan ligt... vandaag bijna iemand doodgeslagen tijdens mn lateral raises, ik stond voor de dumbbell rack en die kerel komt snel eventjes een dumbbell pakken die hij nodig had, als ik niet had gestopt had ik hem met de dumbbell vol op zn kop geraakt. En hij had niet eens iets door ofzo, deed alsof er nix was.
En ik was bezig met 6 rep setjes dus hij kon heus wel 20 sek wachten en dan zn 8 kilo dumbbelletjes pakken om flies mee te doen.

Hoe doe je dat dan is die ruimte 2 bij 2 ofzo Oo?, ik ga altijd netjes in een hoek staan![]()

Waarschijnlijk deed hij al die dingen die jij opnoemt express. Bij powerlifters is het normaal dat ze gigantisch archen (hun rol hol maken) alleen behoren ze wel hun voeten gewoon plat te houden. dumbbell-curls extreem niet strikt uitvoeren heeft ook nut qua krachttraining. Niet iedereen doet aan bodybuilden he....