Fitness Seller

Irritatie in de sportschool

Ik heb veel in de zaal getraind in al die jaren. Toch train ik het liefste thuis. Wat ik nu ook weer doe.
Ik heb me nooit zo lopen ergeren in de gym, meer verbazen. Het meeste is hier al gezegd. Wat mij telkens weer verbaasde was dat er legio mensen waren die met de auto naar de sportschool komen om er vervolgens een half uur te gaan fietsen.

Mensen die komen trainen en 3/4 van de tijd naar The Simpsons kijken op de TV :rolleyes:

en wat is daar erg aan, als je dan toch cardio doet kan je toch net zo goed tv kijken.

Wat voor mongolengym heeft dan ook TV's in de krachthonk?

Mijn gym heeft tv's in het krachthonk en daar draaien ze clips met lekkere wijven op :D Niks mis mee om net even die rep extra te doen met inspiratie van een goede kont :rolleyes:

en nee, het is geen healthcentre gnegne

Mensen die bij chest press van 15 kg hun rug vooruitduwen, das altijd gieren :)

toen ik nog bij een health centre zat:zeer dikke vrouwen die denken dat ze door 1x in de maand naar de sportschool te gaan erg gezond bezig zijn en gaan klagen bij het personeel als ze na een paar dagen nog niks zijn afgevallen

vroeger in de sportschool: mensen die onnodig een bankje innemen en dan met hun gsm beginnen te bellen. ze praten dan zo hard dat ze bijna boven de muziek uitkomen. Ik ga dan meestal op het bankje ernaast zitten en begin flyes of zoiets te doen en laat dan iedere keer de gewichten iets harder op mekaar knallen :D "Hallo? *KLING* Ik hoor u *KLING* niet!"

Nu train ik thuis en met iedere ligoefening zoals benchpress of flyes komt mijn kat op mijn buik zitten. Wel leuk als hij stil zou zitten maar dat is dus niet :s

vroeger in de sportschool: mensen die onnodig een bankje innemen en dan met hun gsm beginnen te bellen. ze praten dan zo hard dat ze bijna boven de muziek uitkomen. Ik ga dan meestal op het bankje ernaast zitten en begin flyes of zoiets te doen en laat dan iedere keer de gewichten iets harder op mekaar knallen :D "Hallo? *KLING* Ik hoor u *KLING* niet!"

Nu train ik thuis en met iedere ligoefening zoals benchpress of flyes komt mijn kat op mijn buik zitten. Wel leuk als hij stil zou zitten maar dat is dus niet :s

In kattenvlees zit best veel eiwit heb ik gehoord.

Geldt als extra gewicht :D (als je zo'n raskat heb van 8kg ofzo ;))

en wat is daar erg aan, als je dan toch cardio doet kan je toch net zo goed tv kijken.

Heb het over diegene die KT doen of toch de intentie hebben.

+1

als ik thuis op de hometrainer zit, kijk ik ook tv, snap niet wat daar raar aan is...

Zie hierboven

Hij bedoelde denk ik mensen die aan KT doen. Tijdens cardio maakt het idd niks uit

You've got my point

Toch beter voor jou? Dan kunnen ze al zeker niets van materiaal innemen dat jij net wou gebruiken.

Nee, dan zitten ze op de bankjes enzo. Nuja, nu is het gewoon op de man af: je bent niet bezig dus mag ik daar zitten, dank u.

Kan je dan nog geconcentreerd blijven?

Moeilijk. Als hij op mijn buik komt zitten moet ik een paar keer roepen en dan smeert ie em wel. Ik heb één keer geprobeerd om hem eraf te "wiggelen" maar als je een barbell met 85kg boven je kop hebt hangen is het niet aan te raden...

Dikke wijve die door 3x12 adductor en abductor een schoon kontje denken te gaan krijgen...
Meestal probeer ik het duidelijk te maken wnr ik squat. (rack naast die machines)

Niet om iedereen over één kam te scheren, maar de buitenlanders die kuren heb ik vervelende ervaringen mee.
2 van die apen rondlopen, zijn behoorlijk breed, super arrogant. Nemen meerdere telefoons mee die ze op de bankjes uitstallen en zitten continu te bellen (wat niet toegestaan is). Als je een oefening doet die ze willen doen en je zegt dat je nog even bezig bent, zeggen ze dat je of je smoel moet houden en moet trainen, of oprotten van het apparaat. Zeggen dan : "wij willen dit apparaat zo hebben, jij doet de oefening toch helemaal verkeerd". Op dit soort momenten snap ik best dat sommige sportscholen brede lui willen weren, omdat ALS ze vervelend zijn ze ook meteen heel intimiderend overkomen.

zijn echt dit soort types, hele vervelende vieze mannen

http://images.sugababes.nl/user_pics/1239/1239339_a0a7a0b5b2.jpg

Laatst bewerkt:
Niet om iedereen over één kam te scheren, maar de buitenlanders die kuren heb ik vervelende ervaringen mee.
2 van die apen rondlopen, zijn behoorlijk breed, super arrogant. Nemen meerdere telefoons mee die ze op de bankjes uitstallen en zitten continu te bellen (wat niet toegestaan is). Als je een oefening doet die ze willen doen en je zegt dat je nog even bezig bent, zeggen ze dat je of je smoel moet houden en moet trainen, of oprotten van het apparaat. Zeggen dan : "wij willen dit apparaat zo hebben, jij doet de oefening toch helemaal verkeerd". Op dit soort momenten snap ik best dat sommige sportscholen brede lui willen weren, omdat ALS ze vervelend zijn ze ook meteen heel intimiderend overkomen.

zijn echt dit soort types, hele vervelende vieze mannen

http://images.sugababes.nl/user_pics/1239/1239339_a0a7a0b5b2.jpg

Lekker naar de leiding gaan.. of als je gek genoeg bent ff een 5Kg schijf of dumbbell over zn kop..

Bij mij traint er ook zo'n mocro'tje.. doet AS en traint alleen borst. En als ie dat doet dat voelt hij zich de man.. zag em 1 keer.. liep ie breed. vuil kijken.. Todat ik ging deadliften.. keek ie gauw de andere kant op.. nerd..

Waar in Nijmegen train jij davidoff88? Grappig dat ik dat soort dingen nooit meemaak.

Terug
Naar boven