MuscleMeat

Irritatie in de sportschool

ok, serieus, wat ik pas echt irritant vind zijn die gasten die veel groter zijn (of lijken) dan ik en toch lullige setjes doen met minder dan wat ik gebruik.

dat is bij ons andersom...ik gebruik die lullige gewichtjes..(ben niet echt (heel) groot) , maar ik groei harder dan die idioot die met alle macht en schouder/tricep in volle betrekking 120 kg ligt te banken..

laat mij maar lkkr 70 en 80 doen..ik groei ehm toch makkelijk voorbij..

En welke zijn er nog meer 3xl? :P

dat is bij ons andersom...ik gebruik die lullige gewichtjes..(ben niet echt (heel) groot) , maar ik groei harder dan die idioot die met alle macht en schouder/tricep in volle betrekking 120 kg ligt te banken..

Oh brother :rolleyes:

Ik irriteer me niet zo snel, ik vind dingen ook wel vaak grappig.

Ik zag een een keer een gast van pakweg 60 kilo bicep curls maken met dumbelss van 30 kg.Hij was zo aan het slingeren met die dingen dat ik bang was dat die dumbbells door de ramen naar buiten zouden vliegen. Als je diezelfde gast zag bankdrukken kwam je gewoon niet meer bij. Zijn navel raakte bijna het plafond tijdens een setje banken,oftewel zijn tenen raakten nog net de vloer en alleen zijn nek ruste nog op het bankje haha,bizarre gozer (uit rusland geloof ik)
Misschien iemand die met een arched back benchpresst. Pl style dus. :rolleyes:

echt he :D

hahahaha:roflol:

ik word moe van de mensen die mij vertellen dat ik moet stoppen met deadlift en bent over row want die zijn slecht voor me rug

Goed plan!
Ik ga terug naar 70kg, groei ik dan harder?:rolleyes:

ik erger me niet. het is op de een of andere manier altijd vermakelijk. ik erger me pas als er een dumbbell op mn voet valt :P

Ik zag ook ooit een keer een gozertje (jaar of 16) die zijn biceps met een cable curl aan het trainen was. Hij deed dit echter zo snel (de beweging) dat die kabel bijna begon te roken van hitte.Sjezus wat ging die gozer tekeer!Hij zat me tussentijds ook nog aan te gapen (indruk maken ofzo :? ) waarbij ik echt m'n lach in moest houden. Ik deed aan de andere kant dezelfde oefening maar uiteraard netjes en zonder cheaten. Ging ie vervolgens die oefening ook heel netjes uitvoeren ,hahaha. Heb ik 'm toch nog wat geleerd zonder iets te zeggen.

kijk, dat vind ik leuk dat je zo dingen ook kunt aanleren!
goed van je! ;):p

Terug
Naar boven