Fitness Seller

Irritatie in de sportschool

ik ging toen ik 3 maanden op de fitness school zat meestal 's ochtends, want dan had je minder matcho's, dat vond ik prettig,
maar ik ben er vanaf gegaan, omdat het erg duur was, 50 euro per maand,
en omdat ik zei: ik ga straks verhuizen en wil graag oefeningen,
met de spullen die ik thuis heb, zodat ik naadloos kan aansluiten op thuis,
toen zeiden ze:
dat lukt je niet, niet veel mensen houden dat vol,
en ik ben het tegendeel aan het bewijzen,
hou van thuis fitness!

waar ik me aan erger is aan die figuren met hele verhalen hoe je nou wel niet moet trainen. Dat supplementen geen reed helpen, en dat als je echt groot wil worden aan de anabolen moet enz. Zelf zie je ze elleen maar lullen en amper trainen.
Zelf hebben ze het niet verder geschopt dan een gruwelijke pens en een lichaam van een opgeblazen opblaaspop, onder het mom dat ze in de bulk zijn.

Zo heheh lucht op
kga ff traine haha

hmm irritaties leiden je alleen maar af...

alhoewel, soms ben je net lekker bezig op een machine... komt er zo'n kerel naar je toe, met in z'n hand zo'n papiertje met oefeningen opgegeven door de instructeur... of je bijna klaar bent...

dan zeg je 'jah, nog 2 setjes' .. gaat ie beetje voor je staan en lopen staren.. op zo'n moment irriteer ik me dan dus wel...

ahaha waar ik wel om kan lachen zijn die figuren die breder lopen dan ze eigenlijk zijn... hebben ze net een zware oefening achter de rug... lopen ze daar met hun borst vooruit en elleboogjes naar buiten :D

hmm irritaties leiden je alleen maar af...

alhoewel, soms ben je net lekker bezig op een machine... komt er zo'n kerel naar je toe, met in z'n hand zo'n papiertje met oefeningen opgegeven door de instructeur... of je bijna klaar bent...

dan zeg je 'jah, nog 2 setjes' .. gaat ie beetje voor je staan en lopen staren.. op zo'n moment irriteer ik me dan dus wel...

ahaha waar ik wel om kan lachen zijn die figuren die breder lopen dan ze eigenlijk zijn... hebben ze net een zware oefening achter de rug... lopen ze daar met hun borst vooruit en elleboogjes naar buiten :D

Erriteer me trouwens ook aan die figure die na elk setje 5 minute wezeloos voor zich uit lope te stare:D en dan jij maar wachte tot hij eindelijk uitgespeeld is

Ligt eraan wat diegene net gedaan heeft. als hij een setje zwaar gesquat of gedeadlift heeft maakt het me niet uit of ie voor zich uit staat te staren/hijgen

Klopt, ILS en DDD

Erriteer me trouwens ook aan die figure die na elk setje 5 minute wezeloos voor zich uit lope te stare:D en dan jij maar wachte tot hij eindelijk uitgespeeld is

ik moet me toch ff concentreren op de volgende set ja! :D maar hjmaj je hebt gelijk, da's ook vrij irritant... meestal pak ik dan wel iets anders trouwens.. zijn wel meer variaties te bedenken op 1 oefening..

wasda? 'Ik Loop Stoer' syndroom ???

Dat doe ik ook hoor na een set deadlifts. Ff uitpuffen, en mentaal weer op kracht komen.

Er zit ook zo'n ecto bij mij in de gym die die gewichten heel stoer van de bar afsmeet toen ik klaar was met deadliften:roflol:

ILS, Imaginary Lat Syndrome

DDD, Denkbeeldige Dikke Dijen

NOB, nauwlijks Aanwezige Biceps

Dit zijn de meest voorkomende, maarrrrrrrrrr er zijn er nog meer :)

Hoezo is dat een probleem.. ik loop er altijd op af en vraag of ik even een warmup setje vast kan draaien met het gewicht dat nu op de stang/machine zit :D (en dan wel op een toon waarbij duidelijk is dat "nee" geen optie is).

ok, serieus, wat ik pas echt irritant vind zijn die gasten die veel groter zijn (of lijken) dan ik en toch lullige setjes doen met minder dan wat ik gebruik.

Mensen die zeggen dat ik niet moet deadliften omdat het slecht is voor m'n rug. Mensen die zeggen dat ik beter op de leg press machine kan trainen dan squatten. Ze weten m'n doelen geeneens..

Hoezo is dat een probleem.. ik loop er altijd op af en vraag of ik even een warmup setje vast kan draaien met het gewicht dat nu op de stang/machine zit :D (en dan wel op een toon waarbij duidelijk is dat "nee" geen optie is).

Haha juist! en dan even je gezicht in de juiste plooi trekken:D

train sinds kort ook in een sportschool en zie vaak mensen maar half benchen , de stang zakt tot 10 of 20 cm boven de borst en gaat dan weer omhoog.
ook traint bijna niemand z,n benen of core.

Ik irriteer me niet zo snel, ik vind dingen ook wel vaak grappig.

Ik zag een een keer een gast van pakweg 60 kilo bicep curls maken met dumbelss van 30 kg.Hij was zo aan het slingeren met die dingen dat ik bang was dat die dumbbells door de ramen naar buiten zouden vliegen. Als je diezelfde gast zag bankdrukken kwam je gewoon niet meer bij. Zijn navel raakte bijna het plafond tijdens een setje banken,oftewel zijn tenen raakten nog net de vloer en alleen zijn nek ruste nog op het bankje haha,bizarre gozer (uit rusland geloof ik)

Ik zag ook ooit een keer een gozertje (jaar of 16) die zijn biceps met een cable curl aan het trainen was. Hij deed dit echter zo snel (de beweging) dat die kabel bijna begon te roken van hitte.Sjezus wat ging die gozer tekeer!Hij zat me tussentijds ook nog aan te gapen (indruk maken ofzo :? ) waarbij ik echt m'n lach in moest houden. Ik deed aan de andere kant dezelfde oefening maar uiteraard netjes en zonder cheaten. Ging ie vervolgens die oefening ook heel netjes uitvoeren ,hahaha. Heb ik 'm toch nog wat geleerd zonder iets te zeggen.

Heb je toch iemand cable curls knn leren ;)

Terug
Naar boven