AndroidHealthClinic

Irritatie in de sportschool

ik stond voor de spiegel(kwestie van beetje te kunnen zien dat uitvoering goed zit) en het was de enige spiegel waar niemand voorstond + mijn setjes duren nog geen 30 sec en zolang kan iemand wel wachten zeker... en voor die spiegel ligt een rek met dumbbells op. Enja die kerel kwam vlak naast me staan en bukte zich, en als ik het niet gezien had had ik hem vol in zijn kop geraakt :P

:rolleyes: das i.d.d niet zo slim nee :D volgende keer als hij het doet, gewoon tegen hem aankomen "wie niet wilt luisteren moet maar voelen":D

Ik haat mensen die pose curls doen.

de enige irritatie's die ik no gheb is als mijn familie opeens door mijn home-gym (de garage) loopt. en nog raar gaan doen over wat voor 'slechte' muziek ik wel niet luister.

Ja want de muziek van vroeger was veel beter balabalaaa

Gisteren was ik military press aan het doen. Sta ik even op pakt zo'n dike fatty bambam mijn bench weg en vraagt ERNA of ik er op zat.

Ja je hebt ook de seated MP :P

Lekker voor je rug, die seated MP :rolleyes:

o ja, ik irriteer me vooral als het gewoon te druk is en je niet lekker aan 1 stuk door kunt trainen, dan wou ik echt dat ik thuis kon trainen

thuis trainen heeft ook zijn voordelen. Als ik geen zin in sportschool heb kan ik altijd thuis trainen:D

vandaag in de sportschool: ecto's die je aanstaren
Thuis: mijn pa haalt snickers, chocowafels, 2 zakken chips en 2 zakken snoep. En ik ben in de cut, en heb zin in junkfood!!!:mad:

Laatst bewerkt:
buiten 3 zeikers zit ik in een topgym, lekkr oud, vriendelijke kerels, iedereen traint hard en ze laten je met rust als je met een set bezig bent, enig nadeel: de prijzen, alles is gewoon vrij duur ...

• Topic Starter Topic Starter
2 maanden geleden kwam er een nieuwe jongen in de sportschool, jaar of 16, er is geen begeleiding in onze sportschool, dus die knul vroeg heel vriendelijk of ik hem kon leren hoe hij bepaalde oefeningen moest uitvoeren, (bankdrukken, deadlift, squatten..) Knul heel blij en trainde weer verder. Gisteren kwam hij naar de sportschool, om mij te vertellen dat ik hem had gemotiveerd, dat hij nu zo goed bezig is:) Hij is heel veel over bb aan het leren en hij weet er nu al erg veel vanaf. Hij vertelde mij trots dat hij al 5 kilo was aangekomen. kijk dit motiveert mij weer erg om te gaan trainen!!!:D:D

Kijk dat is nou leuk om mee te maken! Hoor je niet vaak

2 maanden geleden kwam er een nieuwe jongen in de sportschool, jaar of 16, er is geen begeleiding in onze sportschool, dus die knul vroeg heel vriendelijk of ik hem kon leren hoe hij bepaalde oefeningen moest uitvoeren, (bankdrukken, deadlift, squatten..) Knul heel blij en trainde weer verder. Gisteren kwam hij naar de sportschool, om mij te vertellen dat ik hem had gemotiveerd, dat hij nu zo goed bezig is:) Hij is heel veel over bb aan het leren en hij weet er nu al erg veel vanaf. Hij vertelde mij trots dat hij al 5 kilo was aangekomen. kijk dit motiveert mij weer erg om te gaan trainen!!!:D:D

:thumbs:

Zo kan het ook, altijd leuk als mensen zoiets waarderen. :)

net weer een preek gehad over BOR, ik stond teveel voorover :/

Terug
Naar boven