XXL Nutrition

Irritatie in de sportschool

Niet om iedereen over één kam te scheren, maar de buitenlanders die kuren heb ik vervelende ervaringen mee.
2 van die apen rondlopen, zijn behoorlijk breed, super arrogant. Nemen meerdere telefoons mee die ze op de bankjes uitstallen en zitten continu te bellen (wat niet toegestaan is). Als je een oefening doet die ze willen doen en je zegt dat je nog even bezig bent, zeggen ze dat je of je smoel moet houden en moet trainen, of oprotten van het apparaat. Zeggen dan : "wij willen dit apparaat zo hebben, jij doet de oefening toch helemaal verkeerd". Op dit soort momenten snap ik best dat sommige sportscholen brede lui willen weren, omdat ALS ze vervelend zijn ze ook meteen heel intimiderend overkomen.

zijn echt dit soort types, hele vervelende vieze mannen

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

MWHAHAHA:roflol: wel grappig dat die foto erbij gezocht word :P

weet je zeker dat het niet
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
SUPERMAGNUSJE was? :D

Hm, bovenste lijkt een gigolo :D

maar twee zaken irriteren mijn
1) mensen die oefn verkeerd uitvoeren
2) mensen breder dan mij

Zo zie ik zonder overdrijven 90% van de gymleden deze oefn verkeerd uitvoeren en dan nog met een p*ssy gewicht.
LVSeatedCalfExtension.gif

ze buigen de knieën en de voet blijft hetzelfde

maar twee zaken irriteren mijn
1) mensen die oefn verkeerd uitvoeren
2) mensen breder dan mij

Zo zie ik zonder overdrijven 90% van de gymleden deze oefn verkeerd uitvoeren en dan nog met een p*ssy gewicht.
LVSeatedCalfExtension.gif

ze buigen de knieën en de voet blijft hetzelfde

pwnd

the force is with you

Ik kan me ook ergeren aan kereltjes die hun oefeningen totaal verkeerd doen en dan gaan zagen dat ze niets bijwinnen aan spiermassa.

Waaraan ik me irriteer is dat mensen zeggen dat ik moet uitkijken als ik zwaardere gewichten neem, of mensen die gaan lopen zeiken als je 3 hh. doet, dat je beter 10 kan doen xD!

- Mensen die bellen
- Mensen die 2 aparaten of meer in gebruik nemen
- Mense die teveel kilo's pakken, daardoor de hele oefening fout doen en ondertussen toch denken kijk mij eens
- Zondagochtend muziek

kom vast nog wel ergens op zo :p

Oja vandaag even iets leuks meegemaakt in de sportschool. Een mannetje ging bankdrukken, en er hangen wat tv's bij ons aan de muur. Hij drukte de tv aan en ging zegmaar kanalen zoeken. Toen ging hij bankdrukken, maar die tv stond zegmaar helemaal schuin dus hij kon er geen moer van zien. Ik druk de tv uit want ik heb er een schijthekel aan, doet hij hem weer aan zapt weer wat en gaat vervolgens naar de andere zaal?!?! Druk hem dus weer uit, komt hij weer terug en doet hij hetzelfde. Gaat daarna met dumbbells voor de spiegel staan 10 meter verderop en via de spiegel tv kijken. Wat een idoot joh.

dat ik sinds gister geen standing calf raises meer in het squatrek mag doen omdat ik het rek beschadig!! GRRR!!

Komen er bij ons 3mocros 'trainen' op badsloefen, kijken ze van op een afstand welke oefeningen ik doe en doen zijn die telkens precies na (nog niet met de helft van het gewicht maar swat). Komen die kerels naar mij met zeveruitleg dat ze gaan kuren, kuur gekocht van 6winstrols zeggen ze dan, raad ik hun aan om 30IU slin na hun training te nemen. (bad i know)

Komen er bij ons 3mocros 'trainen' op badsloefen, kijken ze van op een afstand welke oefeningen ik doe en doen zijn die telkens precies na (nog niet met de helft van het gewicht maar swat). Komen die kerels naar mij met zeveruitleg dat ze gaan kuren, kuur gekocht van 6winstrols zeggen ze dan, raad ik hun aan om 30IU slin na hun training te nemen. (bad i know)

Borst + armspieren mocros? :rolleyes:

gister was er ook weer 1. zo mager als wat, is ie bezig zich af te matten met buikspier oefeningen. Gast ga deadliften ofzo.

1: mensen die alleen voor de dames stoer komen doen
2: mensen die een oefening verkeerd uitvoeren en dan zeggen dat andere het fout doen
3: mannen die met hun vriendin trainen
4: mensen die zonder te vragen je bankdruk gewichten wegkapen ( grootste iritatie)
5: jou :P

beginnen ze soms te zeveren van "ik train al 7jaar maar wel NATUURLIJK" dan volgt men antwoord snel: daarom dat ik er niets van merk. IK heb echt niets tegen mensen die natuurlijk trainen, zelfs respect daarvoor. Maar begin dan niet zoals die mocro's op men gym te zevere tege me en nadruk op natuurlijk leggen als er niets verandering te zien is in die 7jaar.

1: mensen die alleen voor de dames stoer komen doen
2: mensen die een oefening verkeerd uitvoeren en dan zeggen dat andere het fout doen
3: mannen die met hun vriendin trainen4: mensen die zonder te vragen je bankdruk gewichten wegkapen ( grootste iritatie)
5: jou :P

what's wrong with that? zorgt er IMO alleen maar voor dat je vriendin ook hard traint. niemand spot mij beter op de bench dan m'n vriendin, die laat mij tenminste werken ipv die bar volledig voor me op te tillen..:D

Terug
Naar boven