- Waardering
- 2.136
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 95kg
- Vetpercentage
- 22%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
what's wrong with that? zorgt er IMO alleen maar voor dat je vriendin ook hard traint. niemand spot mij beter op de bench dan m'n vriendin, die laat mij tenminste werken ipv die bar volledig voor me op te tillen..![]()

Het is echt irritant als je- je dumbbell loopt te zoeken, en naar 5 minuten merk je dat hij niet in het rekje ligt, maar er een puberaal mannetje op staat te balanceren.
Mensen die hun grensen niet verleggen en al weken lang met 10 kilo hun biceps staan te trainen. "Ze groeien niet zo hard meer"
Ik heb een schijthekel aan mensen die nieuwelingen uitlachen of zelfs belachelijk maken.
Meestal kijk ik ze dan langdurig aan en voelen ze heeeeeel goed wat ik bedoel.
+1
Loopt er bij mij ook zo een.. best wel een buffe gast maar zijn mentaliteit is ecto..
Ik krijg de pest van die mannekes die daar 2u aan een stuk liggen te lullen en ondertussen de toestellen bezet houden. En die kereltjes die wegvliegen bij de eerste de beste wind stoot die dan doe alsof ze al jaren trainen en een vriendje van hen dan uitleggen hoe ze de oefening moeten doen en ze dan totaal fout uitvoeren.
Maar ja wat doe je eraan.

Ik krijg de pest van die mannekes die daar 2u aan een stuk liggen te lullen en ondertussen de toestellen bezet houden. En die kereltjes die wegvliegen bij de eerste de beste wind stoot die dan doe alsof ze al jaren trainen en een vriendje van hen dan uitleggen hoe ze de oefening moeten doen en ze dan totaal fout uitvoeren.
Maar ja wat doe je eraan.

Mensen die na een setje dumbbell curls gelijk in de spiegel kijken of hun armen al gegroeid zijn.
Jongens die meer bezig zijn met naar meisjes kijken dan met het trainen zelf.
Meisjes die meer met jongens bezig zijn dan met het trainen zelf( komt gelukkig(!) minder voor.
Mensen die 8 setjes doen van 10 herhalingen op 1 machine met 2 minuten rust![]()