Fitness Seller

Irritatie in de sportschool

what's wrong with that? zorgt er IMO alleen maar voor dat je vriendin ook hard traint. niemand spot mij beter op de bench dan m'n vriendin, die laat mij tenminste werken ipv die bar volledig voor me op te tillen..:D

ik heb het dan vooral over de soort die laten zien aan hun vriendin van kijk mop wat ik kan RAAAAAWR IK BEN EEN BEEST ( 10kilo benchpress)

maare, als jou spotter de bar volledig optilt, zalk toch een keer een nieuwe kopen ;)

Het is echt irritant als je- je dumbbell loopt te zoeken, en naar 5 minuten merk je dat hij niet in het rekje ligt, maar er een puberaal mannetje op staat te balanceren.

Mensen die hun grensen niet verleggen en al weken lang met 10 kilo hun biceps staan te trainen. "Ze groeien niet zo hard meer"

Het is echt irritant als je- je dumbbell loopt te zoeken, en naar 5 minuten merk je dat hij niet in het rekje ligt, maar er een puberaal mannetje op staat te balanceren.

Mensen die hun grensen niet verleggen en al weken lang met 10 kilo hun biceps staan te trainen. "Ze groeien niet zo hard meer"

of als de dumbbells door elkaar liggen in het rekje

Ik heb een schijthekel aan mensen die nieuwelingen uitlachen of zelfs belachelijk maken.
Meestal kijk ik ze dan langdurig aan en voelen ze heeeeeel goed wat ik bedoel.

van de mennekuhs van de voetbalclub rkc wat een zielig clubje is da en een grote bek dat ze hebben

Mensen met zomerkoorts: mensen die denken dat ze binnen 3 weken een superbodybuilder kunnen worden en het fitnessapparatuur bezet houden en toch alleen maar lopen te ouwehoeren

Ik heb een schijthekel aan mensen die nieuwelingen uitlachen of zelfs belachelijk maken.
Meestal kijk ik ze dan langdurig aan en voelen ze heeeeeel goed wat ik bedoel.

+1

Loopt er bij mij ook zo een.. best wel een buffe gast maar zijn mentaliteit is ecto..

Nu ben ik ook nog niet al te ervaren maar ik erger me vreselijk aan figuren die alles menen te weten maar zelf nog maar amper trainen. Kereltje bij mij in de gym geeft iedereen ongevraagd tips. Laatst hoorde ik hem tegen iemand zeggen dat hij twee en een halve maand traint. Heb dan gewoon respect en hou je bek dicht.

Ik krijg de pest van die mannekes die daar 2u aan een stuk liggen te lullen en ondertussen de toestellen bezet houden. En die kereltjes die wegvliegen bij de eerste de beste wind stoot die dan doe alsof ze al jaren trainen en een vriendje van hen dan uitleggen hoe ze de oefening moeten doen en ze dan totaal fout uitvoeren.
Maar ja wat doe je eraan.

Ik krijg de pest van die mannekes die daar 2u aan een stuk liggen te lullen en ondertussen de toestellen bezet houden. En die kereltjes die wegvliegen bij de eerste de beste wind stoot die dan doe alsof ze al jaren trainen en een vriendje van hen dan uitleggen hoe ze de oefening moeten doen en ze dan totaal fout uitvoeren.

+1:D

ik zie dat m'n post ge pwnd is, achja ja snapt de oefn wel...

enkele herkenbare irritaties gepost

Waarom ergeren jullie je aan mensen die toestellen bezet houden, ik vraag altijd of ik samen mag doen met een vriendelijk gezicht en ondertussen pak ik een lekker gewicht. en als ze dan een keertje doen gaan ze me zweten, en een hoofd wat ze krijgen.

Vergeten ze hun eigen gewicht weer in te steken:wl:

Gelukkig lopen er in die gym daar beesten zoals jij rond die meer benchen dan ze kunnen squatten! :thumbup:

Lama niet voor mij bedoeld (A)

Mensen die na een setje dumbbell curls gelijk in de spiegel kijken of hun armen al gegroeid zijn.
Jongens die meer bezig zijn met naar meisjes kijken dan met het trainen zelf.
Meisjes die meer met jongens bezig zijn dan met het trainen zelf( komt gelukkig(!) minder voor.
Mensen die 8 setjes doen van 10 herhalingen op 1 machine met 2 minuten rust:eek:

jah voor sommigen is een gym meer een cafe dan wat anders

die kerels die zo superveel gewicht nemen, zich zwaar forceren en op de koop toe de oefening verkeerd uitvoeren

Mensen die na een setje dumbbell curls gelijk in de spiegel kijken of hun armen al gegroeid zijn.
Jongens die meer bezig zijn met naar meisjes kijken dan met het trainen zelf.
Meisjes die meer met jongens bezig zijn dan met het trainen zelf( komt gelukkig(!) minder voor.
Mensen die 8 setjes doen van 10 herhalingen op 1 machine met 2 minuten rust:eek:

Dan kun je dus makkelijk even tussendoor de oefening ook doen:D

Terug
Naar boven