AndroidHealthClinic

Irritatie in de sportschool

Mensen die na een setje dumbbell curls gelijk in de spiegel kijken of hun armen al gegroeid zijn.
Jongens die meer bezig zijn met naar meisjes kijken dan met het trainen zelf.
Meisjes die meer met jongens bezig zijn dan met het trainen zelf( komt gelukkig(!) minder voor.
Mensen die 8 setjes doen van 10 herhalingen op 1 machine met 2 minuten rust:eek:

Ik neem na het deadliften ook wel 5 min rust hoor.

die k*tkat van de eigenaar die de sportschool onderzeikt, je wil niet weten wat voor lucht er daar hangt :bang:

wie laat er dan ook een kat in een sportschool lopen. Straks pleurt iemand een dumbbell op dat beest

:roflol: Nou een kat in te sportschool.. Mooi een oefening aan het doen laat je je dumbbell vallen heb je een kat met een losse ruggengraat. :evil2: Zielig voor het beest eigenlijk wie laat het nouw rond lopen in de gym:S.

MVg

Ik neem na het deadliften ook wel 5 min rust hoor.

Beter lees je wat ik zeg
Mensen die 8 setjes doen van 10 herhalingen op 1 machine met 2 minuten rust

Dus ten eerste 8x2 minuten rust nemen+de set zelf. Ik heb het niet over iemand die een deadlift doet 3 of 4 setjes

zal wel lachen zijn als er een kat rond liep. die kunnen vaak goed spotten

het enige waar ik mij aan erger is dat gasten je uit gaan lachen als ik oefeningen doe die zij nog nooit gezien hebben, blijkbaar.
want iedereen doet voor rug alleen machine roeien immers en geen bor of dl. dus dan zal dat wel heel raar zijn als ik dat wel ineens doe :(

verder gewoon nergens op letten

Ik erger me alleen aan drukte, te druk om normaal te bewegen en dat je teveel op moet letten of je andere niet raakt, en curlers in het squat rek. En marokanen die met 25 cm arms stoer lopen te doen.

Oja, stond ik Bors te doen. kwamen paar gassies van mijn klas. Zeggen ze: Ee jorin, moet je poepen ofzo? Wat een k*topmerking als je je wilt concenteren. Maar daarna ging ik deadliften, en hoorde k ze zeggen: Kijk dat is een schouder oefening. Muahahha

:roflol:
Dit is echt het 1000ste irritatietopic inmiddels. Elk topic verloopt hetzelfde, de mensen die hier op het board zitten zijn allemaal beesten met bergen aan kennis over hoe het WEL moet en de andere mensen in de gym zijn stakkers die er niets van snappen. Eigenlijk moeten ze allemaal thuisblijven als de DBB beesten daar gaan trainen. Ik pis bijna in mijn broek man! Een hoop mensen hier zouden eerst eens in de spiegel moeten kijken.
:roflol:

BAM...

You go girl...

Ik ben het wel met je eens..

Ook het feit dat men zich ergerd aan mensen die posen voor de spiegel.
wat een bullshit..
Als jij een vette pomp hebt mag je zeker ff lekker posen voor de spiegel.
Ff kijken hoe alles zit..en vooral als je wedstrijd ambities hebt.

Komen er bij ons 3mocros 'trainen' op badsloefen, kijken ze van op een afstand welke oefeningen ik doe en doen zijn die telkens precies na (nog niet met de helft van het gewicht maar swat). Komen die kerels naar mij met zeveruitleg dat ze gaan kuren, kuur gekocht van 6winstrols zeggen ze dan, raad ik hun aan om 30IU slin na hun training te nemen. (bad i know)

Heb ik ook een hekel aan.

Goed advies trouwens :D

mensen die alleen maar komen om gezien te worden :kots:

je heb hier 2 grote hele dure spotscholen(special en all sports) die mensen daar staan alleen maar van kijk mee eens :S

dat deed de mijne ook,
en ik vond het juist enorm gaaf als hij dat deed,
dat motiveerde mij extra om toen te trainen,
helaas is ie een paar maanden terug dood gegaan,
maar ik moet er soms wel eens aan denken tijdens het trainen.

hebben alle Hollanders hamsters of zo?

ontopic : ik erger me aan gasten op badsloefen i/d gym, k*tmuziek in de zaal (en als je de 75-jaar oude pa v/d eigenaar op attent maakt, legt hij nog oudere en slechtere muziek op met een goedgemeende glimlach op zn gezicht), zweetplekken die achterblijven op de bankjes, chauffage die veel te hoog staat in de gym (train je toch in godsnaam warm!) , gebrek aan mensen die in de gym rondlopen die serieus met trainen bezig zijn (al de rest : ga toch badmintonnen man!),...

Laatst bewerkt:
Oja, stond ik Bors te doen. kwamen paar gassies van mijn klas. Zeggen ze: Ee jorin, moet je poepen ofzo? Wat een k*topmerking als je je wilt concenteren. Maar daarna ging ik deadliften, en hoorde k ze zeggen: Kijk dat is een schouder oefening. Muahahha

Eens je wat zwaarder bent zullen ze wel zwijgen.

Als je een keer met iemand trained die mee wil (voor zolang dat duurd)
En die gozer let niet op als jij aan het bankdrukken bent, net als die Landmacht reclame...en hij wil nog wel Marinier worden haha ^^

Komen er bij ons 3mocros 'trainen' op badsloefen, kijken ze van op een afstand welke oefeningen ik doe en doen zijn die telkens precies na (nog niet met de helft van het gewicht maar swat). Komen die kerels naar mij met zeveruitleg dat ze gaan kuren, kuur gekocht van 6winstrols zeggen ze dan, raad ik hun aan om 30IU slin na hun training te nemen. (bad i know)

Jap, bij mij ook. De rest komt trainen in een jeansbroek en met hun pet op:rolleyes: Onder die kerels zijn er dan die klagen dat het warm is omdat ze zweten:roflol:

Wat een dikke mong**l, dik zin om zijn mond eens toe te kloppen en te tonen wat écht trainen is.

Ik heb 1 keer getrained in spijkerbroek. dat was omdat ik mijn trainingsbroek vergeten was :(. Ben ik nu breezer?

Terug
Naar boven