Gert Jan
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 551
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik irriteer me aan vrouwen die na me toe komen en een heel gesprek willen beginnen en me aan beginnen te raken enzo terwijl ik probeer te gaan trainen..
Vorig jaar was er ook zo'n knul moord en brand aan het schreeuwen met bankdrukken, toen ik vroeg of hij klaarkwam kreeg hij een rooie kop en heb hem een maand niet meer gezien![]()
Enige waar ik last van heb zijn gasten die de apparaten lang bezet houden ( + 10 min) terwijl ze aan het praten zijn
En Begeleiders die alleen voor het sociale gedeelte werken

Enige waar ik last van heb zijn gasten die de apparaten lang bezet houden ( + 10 min) terwijl ze aan het praten zijn
En Begeleiders die alleen voor het sociale gedeelte werken

Wat mij mateloos irriteert zijn die 'fitnessinstructeurs' (:lees jonge gastjes die zelf nog geen pak boter van de grond af krijgen) die je lastig komen vallen
met een opmerking om maar iets te kunnen zeggen, want what the **** heb ik er aan als er tegen mij gezegd wordt;
"je hoeft niet zo verbeten te kijken hoor", "lekker de biceps aan het trainen" of de gouwe ouwe, "weer lekker wat ijzer aan het verplaatsen"
Hou gewoon je muil en laat mij met rust ofzo
Gelijk heeft ie wel. Ga niet naar de gym om sociaal te doen maar om te trainen.
Bwa heb er toch kameraden gemaakt in de gym. Lukt niet door associaal te doen. En van iedereen kan je wel iets opsteken.
Zeker, kort praatje moet zeker kunnen en helemaal als je er iets van kunt leren! Heb je helemaal gelijk in en dat doe ik ook want dat zou wel erg asociaal zijn.. Maar ik bedoel van die figuren die heel de tijd alleen maar praten en niet naar de gym komen om te trainen maar om te 'socializen'.
Inderdaad zo heb je er ook. Maar om een of andere reden, slaan ze mij altijd over om te socializen 
Ikzelf ben niet zo lang, vind het dan heel irritant als langere gasten niet aan de kant willen als je er even langs wilt. Lekker arrogant. En oudere gasten die zichzelf te goed voelen omdat ze 2 keer zo oud als mij zijn en niet aan de kant willen.. fossielen.
Kom daar om serieus te trainen, niet om geirriteerd te raken van mensen die zich veel te goed voelen om mij er eventjes langs te laten. Zelfs als ik netjes vraag of ik er even bij mag kijken ze arrogant. Mentaliteit van niks
Ohhhh gister ook 2 van die ongelovelijke kneuzen. Twee gasten enoooorm arrogant van "kijk mij eens" aan het squatten met 110kg. 10 cm zakken en brullen door de tent. Daarna dumbbellcurlen () met 4 monstercheat reps en enorme brul met 20kg.. Ik dacht dat ik gek werd. Zulke gasten moet ik echt niet in mijn buurt hebben, straks ga ik nog slaan. Maar misschien kwam het ook wel omdat ik lichtelijk geirriteerd was gister.
Waar maak je je druk om? Wat maakt jou dat nou uit?
Ja, die gasten zijn ontzettend zielig.
de bagger tmf muziek in de sportschool is ook irritant