XXL Nutrition

Irritatie in de sportschool

Ik mis (mooie) vrouwen in mijn gym. Moet wat hebben om naar te kijken in mijn rust pauze's :p
Behalve dat mis ik verder niets, heb alles wat ik nodig heb. En de muziek is meestal om lekker te knallen (hardcore/terror achtige) :)

ecto's die met 10 man bij elkaar gaan staan praten, denken dat ze alles zijn, en apparaten zo onmundig lang bezet houden, of bankjes van apparaten gebruiken om op de zitten, en als je er dan aan komt snel aan de gang gaan omdat ze anders voor lul zouden staan.

Heb al meerdere keren gehad dat mensen de stang wegpakken als ik even de gewichten bijelkaar zoek die her en der verspreid liggen of mensen die de gewichten eraf halen als jij even verderop aan het bijkomen bent van een zware set.

Teveel gepraat. Dolletje en praten tuurlijk, maar niet storen tijdens een setje!

Loopt dit topic nog steeds :roflol: geirriteerde mensen...

Heb zelf eens meegemaakt dat zo'n macho kwam zeggen dat ik mijn rug moest recht houden bij mp. Ik zei 'doe eens voor'. Hij kreeg het gewicht niet naar omhoog :roflol:

Je rug recht met mp? Dan stoot je toch die stang tegen je bek aan?

Heb al meerdere keren gehad dat mensen de stang wegpakken als ik even de gewichten bijelkaar zoek die her en der verspreid liggen of mensen die de gewichten eraf halen als jij even verderop aan het bijkomen bent van een zware set.

Heb ik geen last van. Mensen wagen het ook meestal niet meer om te gaan pressen in het squatrack als ik er 6 schijven in heb hangen.

ecto's die met 10 man bij elkaar gaan staan praten, denken dat ze alles zijn, en apparaten zo onmundig lang bezet houden, of bankjes van apparaten gebruiken om op de zitten, en als je er dan aan komt snel aan de gang gaan omdat ze anders voor lul zouden staan.

1,78, 70 kilo, 16 jaar :o

Irritatie i'd home gym:

MHR laat tegenwoordig machtig veel stinkende scheten tijdens het trainen!

Ik en zijn broer hebben al meerdere keren de gym moeten verlaten en de training staken!! :mad:

Ik irriteer me aan grote groepen & stinkende mensen.

Geen last van eingelijk.
Hoe het wel gaat bij ons.

-we helpen elkaar bij problemen zoals laatste setje wat net niet wil lukken
-we geven elkaar de ruimte bij oefeningen.
-als iemand iets wil doen wat bezet is ga je zamen of overleg je dat je erna kunt dan roept hij/zij ff.
-kortom het gaat allemaal heel gemoedelijk ook al ken je elkaar helemaal niet.

Edit
er is een ding wat anders mag.
En dat is een 2e squat rek we hebben er maar één

Terug
Naar boven