Fitness Seller

Irritatie in de sportschool

Eindelijk eens goed nieuws uit m'n gym:) Er komen meer dan waarschijnlijk meer gewichten, squatrek en losse bench bij. Eerst zien, dan geloven:cool:

Ik irriteer me het ergst aan vieze bejaarde vrouwen, die gem. 30 min. doen over hun oefening, en het apparaat ook nog is niet schoon maken voordat ze weggaan. Dan hebben ze dus 30 min. met hun vieze fosiele bezweten ass gezeten op dat apparaat, waar jij daarna ook op moet trainen :O

Ik irriteer me het ergst aan vieze bejaarde vrouwen, die gem. 30 min. doen over hun oefening, en het apparaat ook nog is niet schoon maken voordat ze weggaan. Dan hebben ze dus 30 min. met hun vieze fosiele bezweten ass gezeten op dat apparaat, waar jij daarna ook op moet trainen :O

Ik gebruik nooit dezelfde apparaten als de oude vrouwtjes in de gym. Die trainen hun abductors en shit.

ik doe wel eens bor + deadlift achter elkaar in het squatrek(enigste rek) en dat duurt wel eens 40 min :o ... voel me dan best wel asociaal, maar als ze erbij willen kunnen ze het gewoon vragen want er ligt een extra bar in het rek maar dat doen ze haast nooit. zijn ze bang ofzo :(

Hopelijk morgen geen :D!

ik doe wel eens bor + deadlift achter elkaar in het squatrek(enigste rek) en dat duurt wel eens 40 min :o ... voel me dan best wel asociaal, maar als ze erbij willen kunnen ze het gewoon vragen want er ligt een extra bar in het rek maar dat doen ze haast nooit. zijn ze bang ofzo :(

Hoezo zou je willen dl'en en borren in een squatrek?

Hoezo zou je willen dl'en en borren in een squatrek?

ja vanwege de spiegel en daar liggen de enige 2 losse barbells, maar ik sta inderdaad voor het squatrek en niet erin, dus als iemand wil squatten kan dat, maar zoals ik al zei ze komen niet ...ik stink toch niet ofzo :o

Och wee, och wee, mijn irritaties in de sportschool. Ik train bij zo'n HellCity dus maak je borst maar nat...

- foutieve beloftes over openingstijden;
- gewichten die kris kras door elkaar liggen of gewoon niet opgeruimd worden;
- het buikspierkwartier;
- het volume waarmee het buikspierkwartier over de intercom wordt gebruld;
- de attitude van de gast van het buikspierkwartier wanneer ik 'm vraag of 'ie de volgende keer iets minder hard kan brullen;
- het gebrek aan kennis bij instructeurs;
- het gebrek aan squatrek bij sommige vestigingen;
- het in beslag nemen van trainingsbankjes door collega's met handdoeken;
- het niet aanwezig zijn van dumbbells boven 22 kg is sommige vestigingen;
- de mate waarin apparatuur niet gerepareerd wordt of niet onderhouden;
- de bizarre oefeningen die ik soms zie, met name op de kinetische wand;
- alle dingen die niet direct met training te maken hebben zoals EK-vlaggetjes of oranje ballonnen;
- zo'n zacht poezelig kussentje voor in je nek op het smith-squatrek.

Ik erger me de laatste tijd aan de spinning lessen die er worden gegeven. Die blije k*t dance muziek overstemt zelf mijn ipod op 200%

Ik erger me ook focking erg aan die k*t HITTE :splat:

Heb ik geen last van. Mensen wagen het ook meestal niet meer om te gaan pressen in het squatrack als ik er 6 schijven in heb hangen.

6??!!! 6 schijven? OMFG jij bent echt een beest! :rolleyes:

Als mensen zich hier wat minder zouden irriteren en wat meer met hun training bezig zouden houden werd het misschien nog wat. ;)

Zie hier mensen het woord ecto gebruiken terwijl ze zelf net 70kg wegen. Eerst in de spiegel kijken voordat je je irriteerd aan anderen lijkt me een goed advies. :thumbup:

Als mensen zich hier wat minder zouden irriteren en wat meer met hun training bezig zouden houden werd het misschien nog wat. ;)

Zie hier mensen het woord ecto gebruiken terwijl ze zelf net 70kg wegen. Eerst in de spiegel kijken voordat je je irriteerd aan anderen lijkt me een goed advies. :thumbup:

+1

Als iemand van 70kg een ander ecto noemt, hoe zou iemand van 70kg er dan in mijn ogen uitzien (behalve extreem breekbaar...)?

Je zou eens flink door een paar bejaarde fossielen in elkaar gerost moeten worden, misschien is het nog niet te laat en kunnen ze je nog wat respect bijbrengen..

Je squat 10 kilo meer dan mij en ik ben niet eens een PL:roflol:

Stop de haat.

Terug
Naar boven