HarmH
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 78
- Lengte
- 1m81
- Massa
- 84kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hehe, collegaatje van mijn werk was blij verrast te horen dat ik veel bezig was met mijn lichaam; hij kon me nl flink wat bijleren, want had zelf de instructeur opleiding gevolgd, en drukte op de kop af 310 kg op de bench pressDie knul weegt zelf nog geen 70 kg, haha
Haha nee tuurlijk niet, broodje aap verhaal dat hij vertelde tijdens lunch op werk....310 kilo bij 70 kilo lichaamsgewicht? Heb je hem dat zien doen?
- het buikspierkwartier; las ik zonet
wtf is het buikspierkwartier ??![]()
kwartier lang met instructeur buikspieroefeningen doen op de grond. Overigens doen hier vaak alleen vrouwen en ouwe mannen met een buikje aan mee.

- het buikspierkwartier; las ik zonet
wtf is het buikspierkwartier ??![]()
Je moet het je zo voorstellen. Om het uur komt een Breezertje aan iedereen in de zaal twee keer vragen of ze mee willen doen aan het Buikspierkwartier. Vanuit de hoek waar echt getraind wordt, wordt een beetje lacherig gereageerd, maar ze blijven het proberen. Enfin, er komen dan een stuk of 15 arme zielen samen die in een half cirkeltje met matjes gaan liggen. Vervolgens pakt Breezertje een microfoon en loopt een kwartier lang de keiharde muziek die over de intercom klinkt te overstemmen door allerlei oefeningen te brullen (zoals: DRAAI! DRAAI! DRAAI! DRAAI! DRAAI!) terwijl de lamzak natuurlijk zelf geen h**r uitvoert. En inderdaad: de doelgroep: a. dames, b. luciferhoutjes, c. ander volk wat niet weet wat trainen is.
waar ik me aan erger zijn:
-Mensen en instrcteurs die iedere keer zeggen dat ik zo'n kussentje voor in mijn nek(!!!) moet gebruiken tijdens het squatten,
Je moet het je zo voorstellen. Om het uur komt een Breezertje aan iedereen in de zaal twee keer vragen of ze mee willen doen aan het Buikspierkwartier. Vanuit de hoek waar echt getraind wordt, wordt een beetje lacherig gereageerd, maar ze blijven het proberen. Enfin, er komen dan een stuk of 15 arme zielen samen die in een half cirkeltje met matjes gaan liggen. Vervolgens pakt Breezertje een microfoon en loopt een kwartier lang de keiharde muziek die over de intercom klinkt te overstemmen door allerlei oefeningen te brullen (zoals: DRAAI! DRAAI! DRAAI! DRAAI! DRAAI!) terwijl de lamzak natuurlijk zelf geen h**r uitvoert. En inderdaad: de doelgroep: a. dames, b. luciferhoutjes, c. ander volk wat niet weet wat trainen is.

aja want ge moet ne beer van ne vent zijn om te weten hoe ge correct oefeningen moet uitvoerenIk heb een hekel aan zogenaamde ''instructeurs'' die zelf amper spiermassa hebben , maar alles wel beter weten en het je keer op keer ''bijleren''
![]()

aja want ge moet ne beer van ne vent zijn om te weten hoe ge correct oefeningen moet uitvoeren![]()