AndroidHealthClinic

Irritatie in de sportschool

Hehe, collegaatje van mijn werk was blij verrast te horen dat ik veel bezig was met mijn lichaam; hij kon me nl flink wat bijleren, want had zelf de instructeur opleiding gevolgd, en drukte op de kop af 310 kg op de bench press :p Die knul weegt zelf nog geen 70 kg, haha

mij ergert er niks in mijn gym, integendeel, is er enorm tof, grootste deel zijn jonge gasten (16-20j), ook wat van mijn leeftijd ertussen, iedereen help iedereen, iedereen is er gelijkwaardig en wordt er aanvaard, of je nu 60kg banksrukt of 200kg, iedereen wordt er gerespecteerd.
Je kan er enkel hardcore trainen, dus ieder is er met hetzelfde bezig.
Ps : mijn gym is de gym van het stedelijk sportstadion te Roeselare, k zou zeggen voor west-vlamingen die een goeie hardcore-gym zoeken, een aanrader, en spotgoedkoop, maandabonnement 14 euro!

Ja mensen die je continu aankijken als je met een oefening bezig bent of van die homo's die over het weer staan te lullen en als jij al met je 2e oefening bezig bent nog steeds staan te lullen :mad:

Hehe, collegaatje van mijn werk was blij verrast te horen dat ik veel bezig was met mijn lichaam; hij kon me nl flink wat bijleren, want had zelf de instructeur opleiding gevolgd, en drukte op de kop af 310 kg op de bench press :p Die knul weegt zelf nog geen 70 kg, haha

310 kilo bij 70 kilo lichaamsgewicht? Heb je hem dat zien doen?

waar ik me aan erger zijn:
-Mensen en instrcteurs die iedere keer zeggen dat ik zo'n kussentje voor in mijn nek(!!!) moet gebruiken tijdens het squatten,
-instructeurs die mij alle oefeningen waar ik gewicht boven mij hoofd moet drukken verbieden, daardoor moet ik de Military Press altijd stiekem(!!!) uitvoeren,
-mensen en instructeurs die zeggen dat ik 10-15+ herhalingen moet uitvoeren omdat ik nog een beginner ben (en een paar zeggen zelfs hoe meer herhalingen hoe beter) en dat ik tijdens het squatten veel te veel gewicht gebruik,
-dezelfde personen die zeggen dat squaten, BOR'ren en DL'ten slecht zijn voor mijn rug,
-en dezelfde mensen die altijd opmerkingen hebben over de manier van trainen(Rippetoe) die ik nu volg.

Ik heb een hekel aan zogenaamde ''instructeurs'' die zelf amper spiermassa hebben , maar alles wel beter weten en het je keer op keer ''bijleren''

:rolleyes:

- het buikspierkwartier; las ik zonet

wtf is het buikspierkwartier ?? :D

Mijn reactie voor in de sportschool heb ik al gegeven, buiten de gym erger ik me aan een te kort aan parkeerplaatsen.

wou dit ff kwijt.

- het buikspierkwartier; las ik zonet

wtf is het buikspierkwartier ?? :D

Je moet het je zo voorstellen. Om het uur komt een Breezertje aan iedereen in de zaal twee keer vragen of ze mee willen doen aan het Buikspierkwartier. Vanuit de hoek waar echt getraind wordt, wordt een beetje lacherig gereageerd, maar ze blijven het proberen. Enfin, er komen dan een stuk of 15 arme zielen samen die in een half cirkeltje met matjes gaan liggen. Vervolgens pakt Breezertje een microfoon en loopt een kwartier lang de keiharde muziek die over de intercom klinkt te overstemmen door allerlei oefeningen te brullen (zoals: DRAAI! DRAAI! DRAAI! DRAAI! DRAAI!) terwijl de lamzak natuurlijk zelf geen h**r uitvoert. En inderdaad: de doelgroep: a. dames, b. luciferhoutjes, c. ander volk wat niet weet wat trainen is.

Je moet het je zo voorstellen. Om het uur komt een Breezertje aan iedereen in de zaal twee keer vragen of ze mee willen doen aan het Buikspierkwartier. Vanuit de hoek waar echt getraind wordt, wordt een beetje lacherig gereageerd, maar ze blijven het proberen. Enfin, er komen dan een stuk of 15 arme zielen samen die in een half cirkeltje met matjes gaan liggen. Vervolgens pakt Breezertje een microfoon en loopt een kwartier lang de keiharde muziek die over de intercom klinkt te overstemmen door allerlei oefeningen te brullen (zoals: DRAAI! DRAAI! DRAAI! DRAAI! DRAAI!) terwijl de lamzak natuurlijk zelf geen h**r uitvoert. En inderdaad: de doelgroep: a. dames, b. luciferhoutjes, c. ander volk wat niet weet wat trainen is.

Haha Heath Centers op hun best.

waar ik me aan erger zijn:
-Mensen en instrcteurs die iedere keer zeggen dat ik zo'n kussentje voor in mijn nek(!!!) moet gebruiken tijdens het squatten,

Irritant als dat "kussentje" nog om de stang zit als ik hem nodig heb. Ik smijt hem altijd demonstratief in de hoek.

! ruim je troep eens op !

(ditto voor schijven die overal maar rond slingeren, al gooi ik daar niet mee)

:haha:

fijn trainen in de gym zo te zien :D

Dat buikspierkwartier komt me bekend voor, bij ons proberenze ook elke keer weer luitjes die lekker aan het trainen zijn te "storen" door te vragen of ze mee willen doen met het buikspierkwartier.

- r**ards die iets gaan drinken en dus het apparaat waarop ze aan het trainen waren verlaten, en wanneer je erop zit komen ze lullen van "ik was wel met dit apparaat bezig" en je proberen te intimideren, jammer dat het het niet lukt

- gasten die met veel teveel show zitten te trainen, aandachtsh**ren

- putas of putos die het toestel gebruiken als stoel om te kletsen, uit te rusten of hun flesje water leeg te drinken

- spinning dudes die me commentaar geven op m'n kledij "hey da is wel een wijde t shirt, is da je pyama misschien", heb ik zin om te antwoorden van nee mother****er, het is die van je vrouw, serieus wat loop je te kletsen over mijn kledij terwijl je er zelf als een bejaard wijf bijloopt

- dudes die tecktonic dansen waar we kickboksen, en dan verwonderd zijn waarom ze uitgelachen worden

- fitness instructeurs die je commentaar geven, terwijl ik met m'n 105kg in betere conditie ben dan hen...

eens van de andere kant:

chronische ecto's die niet willen geloven dat 7 dagen uit de week ,2x alle spiergoepen 6 oefeningen per spiergroep tot falen trainen niet veel spiermassa gaat opleveren.

mensen die bij hoog en laag blijven beweren dat ze bij een bepaalde beweging een bepaald(e) (deel van de) spier kunnen aanspreken terwijl dat anatomisch, biomechanisch en osteo- en arthokinematisch onmogelijk is.

boys die niet naar jou welgemeende adviesen luisteren maar naar de niet correct adviezen van die veel BB-grotere gozer die zelfs met AS nog niet lift wat jij wel doet. (all those muscles but no core-strength, how sad is that!)

ecto's die alles kunnen eten maar toch niet aankomen, daarover klagen en dan niet luisteren als je uitleg geeft over een juist voedingspatroon.

laats nog een mooie: een vrouw die voor een proeftraining kwam en al veel fitness/kt ervaring had (zei ze) en zelfs na uitleg dat bij elk nieuw schema er 2x begeleiding is voor uitvoering oefeningen/instelling apparaten begon te zeuren dat alle apparaten zo anders waren.
Tja, u staat ook in een ANDERE sportschool!
En dan de opmerking durfte te plaatsen dat bij de apparaten waar niet het exacte gewicht (bvb 15 kg)wordt weergegeven maar een cijfers (bvb 3) dat wel moeilijker onthouden is!!! daarnaast kon ze nog geen 10 reps maken met beginners instellingen bij welk willekeurig apparaat dan ook.

Terug
Naar boven