MuscleMeat

Irritatie in de sportschool

Gisteren weer, Ik loop rustig de sportschool binnen met het idee, ik ga lekker squaten vandaag, Staat er een lul barbellcurls te doen met een oly en 5kg aan elke kant. Dan heb ik ook zo iets van pak een kleine stang (staat wel iets minder stoer) maar dan kunnen luitjes die het sqautrek ook echt nodig hebben daar mee bezig.

Als je eens een circuit doet...

Onlangs was ik bezig met het doen van circuits met 30sec pauze tussen de oefeningen (zie 10x10 transformation van waterbury) op een moment dat er niet zoveel volk was. En ik had maar één machine nodig - buiten mijn barbells - de lat pulldown.

Natuurlijk zie je dan toch een onnozele vent die net met een set klaar was aan de pulldown. Je vraagt vriendelijk hem of je er even tussen mag (*) aangezien je met een circuit bezig bent én omdat hij toch 2 minuten rust tussen zijn setje...

Maar je krijg je dit: "nee ik ben bezig, ziede da ni?" uiteindelijk begreep hij het concept "circuit" totaal niet. Alleen het woord "discussiëren", om zijn gat niet te moeten opheffen. Achja, hij vond het oh zo leuk om 3 setjes van 20reps te doen (in een totaal niet-strikte vorm)... Hij was misschien een hoofd groter dan mij, maar ik zou hem zo vloeren.

Resultaat:
- 2minuten verloren, terwijl ik eigenlijk al een volledig cicuit terug kon afwerken
- die pipo in kwestie zat nadien in de liggende fiets rustig cardio te doen... ga toch sprinten man!
- (grotere) circuits in Velocity (k*t gym) zijn een pain in the ass
- f*** my commercial gym (Velocity), ik koop een powerrack binnen enkele maanden om thuis te trainen met een vriend bij me thuis. Bespaart me veel geld (te dure gym)

Ik zal nu ook niet een degelijke gast gaan lastig vallen mocht hij bezig zijn met squats etc in een powerrack, dan werk ik er wel rond.

(*) door stricte pauzes niet te respecteren door bvb te switchen tussen 30s en 5min gaat het trainingseffect verloren

Gisteren weer, Ik loop rustig de sportschool binnen met het idee, ik ga lekker squatten vandaag, Staat er een lul barbellcurls te doen met een oly en 5kg aan elke kant. Dan heb ik ook zo iets van pak een kleine stang (staat wel iets minder stoer) maar dan kunnen luitjes die het sqautrek ook echt nodig hebben daar mee bezig.

Ja, vreselijk!

Of de bench bezetten door een pipo die BOR daarin staat te oefenen :rolleyes:

Mensen die "alvast" een toestel reserveren door daar hun handdoek op te leggen om vervolgens eerst wat te gaan drinken aan de bar...???
Net zoals bij de Duitsers die dat doen op vakantie zorg ik dan dat ze die handdoek de eerste tijd niet terugvinden.

Zeiken als ik teveel herrie maak (lees: psych up) bij heavy sets squat/deadlifts etc.
Daarom laatst express 170 kilo laten vallen van heuphoogte, t*ring wat trilde het gebouw :D

:D

Natuurlijk, zo deed Arnie het toch ook ? ? ? ?

:D

Ja, idd..... :rolleyes:

Joh, BOR kan toch ook op de grond?
Nee, dan moet ik de stang van de grond af tillen, das k*t! :rolleyes:
Nee, das niet k*t, das je rug trainen..........

Nee, ben blij dat ik thuis train hoor :D

Mensen die "alvast" een toestel reserveren door daar hun handdoek op te leggen om vervolgens eerst wat te gaan drinken aan de bar...???
Net zoals bij de Duitsers die dat doen op vakantie zorg ik dan dat ze die handdoek de eerste tijd niet terugvinden.

Een bedje aan het zwembad reserveren is wel zo handig, vooral als je met nog een stel op vakantie bent!

Maar een toestel onnodig een 20min. bezetten en er niet op trainen is wel aso.. Zelfde als meerdere toestellen bezetten at same time...

Vind je het heel gek?
Jullie kijken ook als je een gespierde man ziet zonder shirt!

Ik irriteer me aan mensen die halve bewegingen maken, oefeningen verkeerd uitvoeren, doen alsof ze de man zijn, stinken (dit vind ik nog 1 van de ergste dingen) soms lopen er mensen bij die stinken zo erg, dat het gewoon naar pislucht begint te ruiken, dan denk ik echt van ga lekker thuis trainen ofzo, gewoon aso is dat, en je kan mij echt niet vertellen dat dat door die ene training komt, sommige mensen douchen gewoon 1 keer in de paar dagen.

Van die mensen die zeggen "Deze oefening is echt lekker, lekker verzuren!!" en dan staan ze te curlen met hun rug met 8kg dumbbells.:fire:

Ook van die gasten die het overal over hebben behalven trainen. Donder fl**ker straal dan met je rotkop lekker weg van de gym ofzo...:fire:

waarom hebben jullie een hekel aan mensen die oefeningen helemaal verkeerd doen? zou juist lachen want na 2 maanden hebben ze blessures :P

Ik irriteer mij er verschrikkelijk aan dat mijn sportschool ruim 2 weken gesloten ga zijn omdat de fitness-instructuur op vakantie gaat. pffffff :(

ik irriteer me aan de gasten in de sportschool die zich aan anderen irriteren

Je irriteert jezelf dus ook? :p

Ik irriteer me aan het feit dat er zoveel lekkere dames in de sportschool lopen waar je niet aan mag komen, kijken mag wel gelukkig.

Ik irriteer me aan de sport'instructeurs' die een nieuwe (smalle) gast van jaar of 17 een schema geven met alleen cardio erin.. Die jongen moet trainen met gewichten en vreten als een beest!

Terug
Naar boven