Fitness Seller

Irritatie in de sportschool

Waarom zet iedereen hier zijn irritatie kracht bij door te zeggen dat "die anderen" met lichte gewichtjes trainen? Bijna iedereen die ik hier zie reageren hebben zelf stats om van te janken. Iedereen is licht begonnen, als iemand het naar jouw idee niet goed doet kan je het negeren of diegene helpen. Sommigen zijn blij als je ze helpt, echt! De mensen die je hulp niet waarderen negeer je daarna gewoon, problem solved.

waarom zet iedereen hier zijn irritatie kracht bij door te zeggen dat "die anderen" met lichte gewichtjes trainen? Bijna iedereen die ik hier zie reageren hebben zelf stats om van te janken. Iedereen is licht begonnen, als iemand het naar jouw idee niet goed doet kan je het negeren of diegene helpen. Sommigen zijn blij als je ze helpt, echt! De mensen die je hulp niet waarderen negeer je daarna gewoon, problem solved.

+1

Waarom zet iedereen hier zijn irritatie kracht bij door te zeggen dat "die anderen" met lichte gewichtjes trainen? Bijna iedereen die ik hier zie reageren hebben zelf stats om van te janken. Iedereen is licht begonnen, als iemand het naar jouw idee niet goed doet kan je het negeren of diegene helpen. Sommigen zijn blij als je ze helpt, echt! De mensen die je hulp niet waarderen negeer je daarna gewoon, problem solved.

Helemaal mee eens, echter er zijn ook anti-climaxxen. Als zo gast net begonnen is 45kilo weegt en zelf alles compleet verkeerd staat te doen, MIJ komt vertellen dat ik het niet goed doe, terwijl ik met 100% zekerheid kan zeggen dat ik het wel goed doe. Dat vindt ik de allergrootste irritatie bron.

Daarnaast heb je nog de beginners die de supplementen hebben ontdekt en daar gretig verkeerde info over staat te delen met andere sporters.

+1

Ik irriteer me aan die gasten die zich irriteren aan het feit dat mensen met verkeerde techniek oefeningen uitvoeren, en zelfs lachen als die mensen na twee maanden blessures hebben.

Daarnaast heb je nog de beginners die de supplementen hebben ontdekt en daar gretig verkeerde info over staat te delen met andere sporters.

En zelf natuurlijk verschillende soorten supplementen gebruiken, terwijl ze maar 3 maaltijden per dag consumeren.:rolleyes:

Ik train vaak bij het USC in Amsterdam Zuid. Heel goede gym, maar in het commerciele gedeelte helaas maar 1 squatrek. Ik kan heel goed begrijpen dat ik soms moet wachten, zelfs al is het op iemand die z'n biceps erin traint (wel om te huilen, enfin). Helaas hebben ook de studentenroeiers daar een abonnement....Met z'n allen 5 apparaten bezet houden voor 3 kwartier lang, en vervolgens alle gewichten er doodleuk aan laten hangen. En dat is nog niet eens het ergste, ze dragen de spandex die ze in de roeiboot aanhebben ook in de sportschool...

Inderdaad!

Ik train vaak bij het USC in Amsterdam Zuid. Heel goede gym, maar in het commerciele gedeelte helaas maar 1 squatrek. Ik kan heel goed begrijpen dat ik soms moet wachten, zelfs al is het op iemand die z'n biceps erin traint (wel om te huilen, enfin). Helaas hebben ook de studentenroeiers daar een abonnement....Met z'n allen 5 apparaten bezet houden voor 3 kwartier lang, en vervolgens alle gewichten er doodleuk aan laten hangen. En dat is nog niet eens het ergste, ze dragen de spandex die ze in de roeiboot aanhebben ook in de sportschool...

Apparaten bezet houden terwijl ze de hele tijd lullen (zat ik pas perongeluk ook even te doen eigenlijk :$ Maar merkte het gelukkig optijd:P)

En inderdaad gewichten laten hangen.. Zo moeilijk is dat toch niet om ze er even af te halen.. :)

Vandaag een irritatie: gediscrimineerd worden omdat je een vrouw bent..

Mensen die nooit een handdoek meenemen en op elk bankje in de sportschool gaan liggen!
En dan wil ik een bankje pakken en dan zie ik zo'n vieze bezwete vlek.

Mensen er al een keer op aangesproken maar dan zeggen ze dat ze het vergeten zijn terwijl ze de volgende weer vrolijk zonder handdoek binnen lopen.

Er komen bij ons ook mensen die heel sportief gekleed zijn, ze hebben zo'n dure sportradio om hun arm en hartslagmeters enzo, maar ondertussen doen ze geen ene fl**ker. Alleen maar lullen. Ze zien er ook uit alsof ze niks doen want het zijn van die behaarde dikke mannetjes! Zoveel haar op hun rug, het lijken soms wel apen

Mensen die nooit een handdoek meenemen en op elk bankje in de sportschool gaan liggen!
En dan wil ik een bankje pakken en dan zie ik zo'n vieze bezwete vlek.

Bij ons is het verplicht om een apparaat/bankje schoon te maken na gebruik. Overal liggen van die doekjes met een spray met een desinfecterend middel oid. Dat is opzich wel ideaal. :)

Bij ons is het verplicht om een apparaat/bankje schoon te maken na gebruik. Overal liggen van die doekjes met een spray met een desinfecterend middel oid. Dat is opzich wel ideaal. :)

Dat gaat me dan ook wel weer erg ver! heb geen smetvrees ofzo!

Terug
Naar boven