Gauner
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 43
- Lengte
- 1m76
- Massa
- 82kg
- Vetpercentage
- 11%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Ja, en ik ook, gewoon een handdoek meenemen luiwammes![]()

Ja, en ik ook, gewoon een handdoek meenemen luiwammes![]()

Mensen die nooit een handdoek meenemen en op elk bankje in de sportschool gaan liggen!
En dan wil ik een bankje pakken en dan zie ik zo'n vieze bezwete vlek.
Mensen er al een keer op aangesproken maar dan zeggen ze dat ze het vergeten zijn terwijl ze de volgende weer vrolijk zonder handdoek binnen lopen.
Er komen bij ons ook mensen die heel sportief gekleed zijn, ze hebben zo'n dure sportradio om hun arm en hartslagmeters enzo, maar ondertussen doen ze geen ene fl**ker. Alleen maar lullen. Ze zien er ook uit alsof ze niks doen want het zijn van die behaarde dikke mannetjes! Zoveel haar op hun rug, het lijken soms wel apen
Ik train vaak bij het USC in Amsterdam Zuid. Heel goede gym, maar in het commerciele gedeelte helaas maar 1 squatrek. Ik kan heel goed begrijpen dat ik soms moet wachten, zelfs al is het op iemand die z'n biceps erin traint (wel om te huilen, enfin). Helaas hebben ook de studentenroeiers daar een abonnement....Met z'n allen 5 apparaten bezet houden voor 3 kwartier lang, en vervolgens alle gewichten er doodleuk aan laten hangen. En dat is nog niet eens het ergste, ze dragen de spandex die ze in de roeiboot aanhebben ook in de sportschool...

als mensen iets verkeerd doen, wijs ik ze daar op. willen ze niet luisteren, of doen ze t meteen weer fout, dan maak ik me daar niet meer druk om (eerst wel). laat ze hun rug maar vernken met veel te zware deads met kromme rug. dan hebben ze zsm een blessure en heb ik er geen last meer van.

kwamen ze met die opmerkingen als bodybuilding is hier verboden zwaar trainen doen wij hier niet.
dan lig je toch in een deuk..te erg.
na verloop van tijd zeiden ze er niet eens meer wat van en bekritiseerden ze mijn manier van trainen dat ik niet groter zou worden

dumbbells in de aparaten ondertussen had ik al wel 20x te horen gekregen dat het niet mocht
ik had in mijn vorige sportschool irritante fitnessinstructeurs zelf bakten ze niks van maar als je een beetje zwaar ging trainen kwamen ze met die opmerkingen als bodybuilding is hier verboden zwaar trainen doen wij hier niet en er wordt geklaagd door andere leden , echt belachelijk die gasten ik snap nog steeds niet hoe kon je in zo een sportschool bodybuilden terwijl de halters niet eens verder dan 24 kg waren. echte zeikerds...
OMGdan lig je toch in een deuk..te erg.
Heel soms train ik ook weleens in zo'n healthcenter waar ze weinig en veel te lichte losse gewichten hebben. Ben daar gewoon in een hoekje aan het deadliften (hebben ze net genoeg schijven voor). en op de machines daaro hang ik gewoon een paar extra dumbbells eraan. Ze hebben het nog niet gezien, anders zal dr wel commentaar komen.
buitengewoon zielig