MuscleMeat

Irritatie in de sportschool

Mensen die nooit een handdoek meenemen en op elk bankje in de sportschool gaan liggen!
En dan wil ik een bankje pakken en dan zie ik zo'n vieze bezwete vlek.

Mensen er al een keer op aangesproken maar dan zeggen ze dat ze het vergeten zijn terwijl ze de volgende weer vrolijk zonder handdoek binnen lopen.

Er komen bij ons ook mensen die heel sportief gekleed zijn, ze hebben zo'n dure sportradio om hun arm en hartslagmeters enzo, maar ondertussen doen ze geen ene fl**ker. Alleen maar lullen. Ze zien er ook uit alsof ze niks doen want het zijn van die behaarde dikke mannetjes! Zoveel haar op hun rug, het lijken soms wel apen

op een goede sportschool kom je zonder handdoek het trainingshonk niet eens in!
:thumbs:
t tr

als mensen iets verkeerd doen, wijs ik ze daar op. willen ze niet luisteren, of doen ze t meteen weer fout, dan maak ik me daar niet meer druk om (eerst wel). laat ze hun rug maar vernken met veel te zware deads met kromme rug. dan hebben ze zsm een blessure en heb ik er geen last meer van.

Ik train vaak bij het USC in Amsterdam Zuid. Heel goede gym, maar in het commerciele gedeelte helaas maar 1 squatrek. Ik kan heel goed begrijpen dat ik soms moet wachten, zelfs al is het op iemand die z'n biceps erin traint (wel om te huilen, enfin). Helaas hebben ook de studentenroeiers daar een abonnement....Met z'n allen 5 apparaten bezet houden voor 3 kwartier lang, en vervolgens alle gewichten er doodleuk aan laten hangen. En dat is nog niet eens het ergste, ze dragen de spandex die ze in de roeiboot aanhebben ook in de sportschool...

Die gasten zijn idd een stelletje homo's :roflol:

Teveel irritaties. Zo hebben we er eentje die er gewoon uitziet als een zak aardappelen. 1.80, ik schat 95 kilo. Alleen vet uiteraard, puur massa meer niet. Maar die traint al een tijdje daar dus die heeft al wat vriendjes gemaakt en voelt zich nu de king of the hill.

Uitspraken tegen andere zoals: HA, zag je maar zo goed uit als mij....:haha:

Bij het krachthonk schreeuwen bij 1x maximaal 120 kg benchpress (zo zo....) ''ik heb geen concurrentie!!!''

Hahaha zooo lachwekkend die gasten die zo met zichzelf bezig zijn en niet in de gaten hebben dat ze er totaal niks van bakken.

als mensen iets verkeerd doen, wijs ik ze daar op. willen ze niet luisteren, of doen ze t meteen weer fout, dan maak ik me daar niet meer druk om (eerst wel). laat ze hun rug maar vernken met veel te zware deads met kromme rug. dan hebben ze zsm een blessure en heb ik er geen last meer van.

Mijn instelling...maar ik wijs ze er de eerste keer er ook niet meer op, dan zijn ze nog sneller weg..:rolleyes::D

2 Weken geleden ging er weer een debiel tegen m'n barbell aan leunen terwijl ik wilde gaan squatten. Barbell lag in het squatrek, ik wil er naar toe lopen om er onder te gaan staan, komt er zo'n pipo aan en die gaat lekker relaxed tegen de barbell aan staan leunen. Zelfs toen ik hem eens flink aankeek had hij echt totaal niet door wat hij fout deed. Heb hem toen maar verteld dat ik wat beter kan squatten als er niet aan 1 kant 50kg meer aan hangt. Er begon toen eindelijk een lampje te branden geloof ik. Sommige mensen..

ik had in mijn vorige sportschool irritante fitnessinstructeurs zelf bakten ze niks van maar als je een beetje zwaar ging trainen kwamen ze met die opmerkingen als bodybuilding is hier verboden zwaar trainen doen wij hier niet en er wordt geklaagd door andere leden , echt belachelijk die gasten ik snap nog steeds niet hoe kon je in zo een sportschool bodybuilden terwijl de halters niet eens verder dan 24 kg waren. echte zeikerds...

kwamen ze met die opmerkingen als bodybuilding is hier verboden zwaar trainen doen wij hier niet.

OMG:roflol: dan lig je toch in een deuk..te erg.

Heel soms train ik ook weleens in zo'n healthcenter waar ze weinig en veel te lichte losse gewichten hebben. Ben daar gewoon in een hoekje aan het deadliften (hebben ze net genoeg schijven voor). en op de machines daaro hang ik gewoon een paar extra dumbbells eraan. Ze hebben het nog niet gezien, anders zal dr wel commentaar komen.

Heb de eerste twee jaar bij healthcity getraind waar ik in het begin leuk meedeed aan hun regeltjes maar na verloop van tijd wou ik toch deadliften en de aparaten waren niet zwaar genoeg dus hoppaa in de hoek deadliften en dumbbells in de aparaten ondertussen had ik al wel 20x te horen gekregen dat het niet mocht en gewoon door gaan, ze wouden me er toch niet uit en zo wel tjakkaa kon ik eerder weg i.v.m jaar contract ;)

Wat ook prachtig was om even lekker zwaar te deadliften in het zelfde gedeelte als het buikspier kwartier en lekker hard de mp3 op en gewoon door gaan :D na verloop van tijd zeiden ze er niet eens meer wat van en bekritiseerden ze mijn manier van trainen dat ik niet groter zou worden :P
Heb ze even wat laten zien daaro Wahha :p :D

Zo hebben wij een jongen die 1 keer in de 2 weken langskomt op zijn scooter (als ik het zacht uit mag drukken, hij is VRIJ dik). Hij gaat voor de ingang staan, rookt een sigaret op zijn scooter, rijd een rondje om de fitnesszaal, gaat WEDEROM bij de ingang een sigaret roken. Loopt naar binnen, wandelt 20 minuten op het langzaamste tempo mogelijk, loopt weer naar buiten, rookt weer een sigaret op zijn scootertje en rijd dan weg.
DAAR erger ik me aan.

dumbbells in de aparaten ondertussen had ik al wel 20x te horen gekregen dat het niet mocht

Logisch vind ik. Die kabels zijn er misschien op voorzien om het voorziene gewicht te kunnen heffen met hopelijk wat reserve, maar als je teveel gewicht er bij hangt, kan dat wel eens schadelijk zijn voor het toestel.
Als ik een sportschool had en mensen gebruiken de toestellen waar IK voor betaald heb niet op de manier waarop ze gebruikt horen te worden, zou ik daar ook commentaar op geven.

Geen irritatie: sinds vorige week maar liefst 2 Olympische stangen!:p Lekker vet, niemand gebruikt ze omdat er geen rack is om de stangen in te leggen om te benchen buiten Stancke natuurlijk! Ik maak altijd wel een speciale constructie zodat het wél lukt :roflol:

Die dommeriken toch.

ik had in mijn vorige sportschool irritante fitnessinstructeurs zelf bakten ze niks van maar als je een beetje zwaar ging trainen kwamen ze met die opmerkingen als bodybuilding is hier verboden zwaar trainen doen wij hier niet en er wordt geklaagd door andere leden , echt belachelijk die gasten ik snap nog steeds niet hoe kon je in zo een sportschool bodybuilden terwijl de halters niet eens verder dan 24 kg waren. echte zeikerds...

En wat als je begon te zweten :eek:
Direct douchen en strafpunten ?

OMG:roflol: dan lig je toch in een deuk..te erg.

Heel soms train ik ook weleens in zo'n healthcenter waar ze weinig en veel te lichte losse gewichten hebben. Ben daar gewoon in een hoekje aan het deadliften (hebben ze net genoeg schijven voor). en op de machines daaro hang ik gewoon een paar extra dumbbells eraan. Ze hebben het nog niet gezien, anders zal dr wel commentaar komen.

Dan lig je zeker in een deuk en trouwens ik en mij medetrainers mogen niet meer daar terug omdat we destijds aan ''bodybuilding'' deden :D buitengewoon zielig

Terug
Naar boven