MuscleMeat

Irritatie in de sportschool

Mensen die je teveel assisteren tijdens het spotten, maw dat je het gwicht door 2 kan delen:mad:

Mensen die je teveel assisteren tijdens het spotten, maw dat je het gwicht door 2 kan delen:mad:

Dat is (hoe goed bedoeld ook) erg irritant ja!
Heb er ooit wel eens eentje gehad die even wilde helpen tijdens het benchen, voordat ik de stang naar boven wilde duwen zat hij er al aan te trekken.
Dus ik expres die stang tegenhouden en zo, toen was ie ook snel weg.

mensen die om Karma bedelen wanneer ze je hebben geholpen in de sportschool........
:lol:

speciaal voor Markie13 dan maar..........

http://frontpage.fok.nl/nieuws/73026

Altijd al naakt willen fitnessen, maar nooit een sportschool gevonden waar dat mocht? Dan is er goed nieuws, want in een sportschool in Heteren heb je vanaf volgende maand geen sportkleding meer nodig. Volgens de Naturisten Federatie Nederland (NFN) gaat het om een unicum in Nederland.

"In de sauna is naakt heel gewoon, dus waarom niet in de sportschool?", aldus Patrick de Man, de eigenaar van de school. Voorlopig kan het naakt fitnessen alleen op zondagochtend, onder de pakkende naam 'Nudifit'.

De Man kwam op het idee toen hij twee nudisten tegenkwam bij een parenclub. "Ze wilden weten wat ik in het dagelijks leven doe. Toen ik vertelde dat ik een sportschool run, vroegen ze of je er ook naakt kunt sporten."

Sinds de bekendmaking van zijn plan heeft De Man al veel reacties gekregen, zowel positief als negatief. Zo maakten klanten zich onder andere zorgen over de hygiëne, maar volgens De Man komt dat wel goed. "We ontsmetten de toestellen dagelijks en gebruiken hoesjes voor de zadels."

:D

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

:eek:

speciaal voor Markie13 dan maar..........

http://frontpage.fok.nl/nieuws/73026

Altijd al naakt willen fitnessen, maar nooit een sportschool gevonden waar dat mocht? Dan is er goed nieuws, want in een sportschool in Heteren heb je vanaf volgende maand geen sportkleding meer nodig. Volgens de Naturisten Federatie Nederland (NFN) gaat het om een unicum in Nederland.

"In de sauna is naakt heel gewoon, dus waarom niet in de sportschool?", aldus Patrick de Man, de eigenaar van de school. Voorlopig kan het naakt fitnessen alleen op zondagochtend, onder de pakkende naam 'Nudifit'.

De Man kwam op het idee toen hij twee nudisten tegenkwam bij een parenclub. "Ze wilden weten wat ik in het dagelijks leven doe. Toen ik vertelde dat ik een sportschool run, vroegen ze of je er ook naakt kunt sporten."

Sinds de bekendmaking van zijn plan heeft De Man al veel reacties gekregen, zowel positief als negatief. Zo maakten klanten zich onder andere zorgen over de hygiëne, maar volgens De Man komt dat wel goed. "We ontsmetten de toestellen dagelijks en gebruiken hoesjes voor de zadels."

:D

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

:eek:

Volgens mij moet je voor zo iets je groot rijbewijs hebbem

gister had iemand 1 van de 35 kg dumbbells laten vallen en nu is hij aan 1 kant afgebroken iemand gaat um lassen maar die is pas eind deze week terug van vakantie...kleine irriatie dus want er zijn nog 3 dagen dat ik die dumbbells wil gebruiken deze week en het is al een beetje schaars bij ons kwa dumbbells ..30 35 40 en 45 (custom made haha)

Elke keer als ik aan het trainen komt er wel iemand na mij toe die het beter denkt te weten over hoe ik die oefening die ik op dat moment aan het doen ben.
Vanavond ook weer deed ik bi-ceps oefening komt man na mij toe;je moet het zo doen! ik zei nee ik heb het zo geleerd hij weer;nou je doet het fout dus hou er dan maar gelijk mee op.of toen ik lunges aan het doen was kwam er iemand na mij toe van;je kunt lunges beter in het squatrek doen(smith)nou had het maar even geprobeerd want hij bleef er over doorgaan,maar het werkt voor geen meter!in het begin reageerde ik met van okee nou zal het proberen maar nu ben ik het best wel zat dus mijn reactie's zijn ook niet zo vriendelijk meer;)

Laatst bewerkt:
Elke keer als ik aan het trainen komt er wel iemand na mij toe die het beter denkt te weten over hoe ik die oefening die ik op dat moment aan het doen ben.
Vanavond ook weer deed ik bi-ceps oefening komt man na mij toe;je moet het zo doen! ik zei nee ik heb het zo geleerd hij weer;nou je doet het fout dus hou er dan maar gelijk mee op.in het begin reageerde ik met van okee nou zal het proberen maar nu ben ik het best wel zat dus mijn reactie's zijn ook niet zo vriendelijk meer;)

ja dat kunnen ze me 1 keer flikken dan zeggen ze nooit meer iets. echt zo iemand die zegt je moet niet zo diep squatten dat kost teveel energie:mad:

Ja echt frustrerend zijn zulke mensen,ha ja ook op mijn squatten heb ik al commentaar gekregen dat ik te laag zakte,ik luister nu alleen nog maar naar mijn coatch,want iedereen heeft weer zijn eigen idee van hoe het moet,dat is heel prima maar val mij er niet mee lastig:S

Laatst bewerkt:
Van die gasten die een theekransje houden, tussen het bankdrukken door. Echt... die kerels lullen meer dan ze trainen.

Hier kan ik ook nog wel 2 leuke verhaaltjes neerzetten :P

1;
Ik was Incline Dumbbell presses aan het doen komt zo'n gast vragen of ik nog lang bezig ben met die 20kg dumbbells. Ik zeg; nog één setje, is gewoon heel duidelijk toch? Zegt ie daarna ik heb er nu maar één nodig (wtf ik ben aan het dumbbell pressen dat kan toch niet met 1 dumbbell) dus ik zeg; jah zometeen als ik klaar ben kan je 'm krijgen.

2;
Vandaag dumbbell rows aan het doen met 28kg dummbell, zo'n gast zat al heletijd te kijken daarna toen ik klaar was pakt met veel moeite 32kg dumbbell uit het rek. Ging ie daar tussen aanhalinstekens ook ''dumbbell rows'' nou eerlijk waar het zag er niet uit! zo krampachtig met heel je lichaam die dumbbell een beetje omhoog proberen te krijgen (10cm ofzo) met een ongelofelijk scheve rug. Ik dacht echt waar ben je nou mee bezig jongen :P als je zo door gaat ga je zometeen gruwelijk je rug blesseren er is niemand waarvoor je jezelf hier hoeft te bewijzen hoor.

Daarna ging ik reverse grip tricep extensions single handed doen waarbij ik hem op de 4e schijf had gezet waarbij het de bedoeling is dat je je bovenarm stil houdt en alleen je onderarm omlaag beweegt en weer omhoog laat komen. Toen ik daarmee klaar was kwam die weer diezelfde gast dat ook doen maar dan op een heel andere manier, hij gaf gewoon elke keer een enorme zwaai aan dat ding waarbij z'n hand ongeveer ter hoogte van het hoofd begon en dan dat koort gewoon kei hard naar beneden trok. Het was dus allemaal zo ongecontroleerd en zinloos waar die gast mee bezig was.

irriteer me nergens aan tijdens het trainen, zit in me eigen wereldje:P

irriteer me nergens aan tijdens het trainen, zit in me eigen wereldje:P

stel: je bent staand bezig met oefening, je handdoek (als je die hebt) ligt op een bankje...en tijdens je oefening gaat dr een dude op jouw handdoek zitten en begint zijn oefening te doen...

zag ik laatst gebeuren in mijn sportschool...zag je die gast (die staand bezig) even vreemd opkijken :p

stel: je bent staand bezig met oefening, je handdoek (als je die hebt) ligt op een bankje...en tijdens je oefening gaat dr een dude op jouw handdoek zitten en begint zijn oefening te doen...

zag ik laatst gebeuren in mijn sportschool...zag je die gast (die staand bezig) even vreemd opkijken :p

is nog nooit gebeurd...

maar als ik bezig bent wordt er wellis gevraagd of iemand tussendoor mag...

geen problemen mee (als het om vaste toestellen gaat) Losse gewichten zoals squat, deads, bench vind ik het wel k*t

Als je zit tewachte voor de squat rek omtegaan deadlifte of squaten of nekpress etc...
En ze nog 1set moeten en dan gaan lopen ouwe h**ren met hun buren over onzin . je bent om tetrainen drinken kan je aan de bar&ouwe h**ren...

Terug
Naar boven