koolstofje
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 1
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Ik heb 1 keer iemand proberen duidelijk te maken dat het apparaat waar hij in stond te "squaten" bedoeld is voor je kuiten. En dat hij het smith rek moest gebruiken zodat ik me kuiten kon gaan doen. Nou dat ging er niet in he! Hij heeft dat een keer gezien en is er niet meer van af te praten...grrrrr
Woest wordt ik van die gasten
Gaat het nu weer een beetje?Ik zat te wachten op een paar vrouwen die zaten te kletsen de 1 zat op het toestel waar ik op moest, ik wacht gewoon (lang) zegt ze later tegen mij moet jij dr op? ik zeg ja graag.Nou had dan dan eerder gezegt zegt ze, waarop ik haar vertel dat ik HAAR niet hoef te corigeren in haar zit en praat gedrag, nee maar je kan het wel zeggen toch! Tuurlijk, gister deed ik dat ook bij iemand kreeg ik een grote bek waar ik het lef vandaan haalde op haar op te vokken! t*ring zooi!! k#t wijven!! Rot op als je klaar bent met je oevenig..
Ik weet niet of ik het als eens vermeld had maar ik heb een pesthekel aan volk wat andere mensen gaat uitlachen als ze iets niet goed doen of als er wat fout gaat.
Laatst ook, twee snotneuzen lachen een vrouw uit die wilde gaan legpressen, door het krachtzetten liet ze per ongeluk een wind, die wind was nogal hard.
Het klonk wel grappig maar ik kon me beheersen, die knulletjes stonden haar schaamteloos uit te lachen waarop ze met een rood hoofd de kleedkamer in verdween.
Ik heb haar buiten maar even verteld dat ik dat zo vaak gehad heb (is leugentje om bestwil) en dat ze zich niet hoeft te schamen, toen kon ze ook wel lachen.
Door die knulletjes zou zo iemand ook nooit meer terug durven komen.
Moraal van dit verhaal, een goeie scheet moet kunnen en lach je medesporters niet uit.
was het een lekker wijf?Ik weet niet of ik het als eens vermeld had maar ik heb een pesthekel aan volk wat andere mensen gaat uitlachen als ze iets niet goed doen of als er wat fout gaat.
Laatst ook, twee snotneuzen lachen een vrouw uit die wilde gaan legpressen, door het krachtzetten liet ze per ongeluk een wind, die wind was nogal hard.
Het klonk wel grappig maar ik kon me beheersen, die knulletjes stonden haar schaamteloos uit te lachen waarop ze met een rood hoofd de kleedkamer in verdween.
Ik heb haar buiten maar even verteld dat ik dat zo vaak gehad heb (is leugentje om bestwil) en dat ze zich niet hoeft te schamen, toen kon ze ook wel lachen.
Moraal van dit verhaal, een goeie scheet moet kunnen en lach je medesporters niet uit.
Ik weet niet of ik het als eens vermeld had maar ik heb een pesthekel aan volk wat andere mensen gaat uitlachen als ze iets niet goed doen of als er wat fout gaat.

heerlijk zo'n eierenruft in your face...
Dan vraag ik mij af hoe jij dat dan kan bepalen...
Misschien dat je het dan al weet, maar je hebt twee soorten lullen: een bloedlul en een vleeslul. De bloedlul groeit als de nete als de persoon in opgewonden toestand verkeerd. De vleeslul een heel stuk minder...
Dus als er sprake is van een bloedlul in opgewonden toestand, heb je naar een opgewonden jodokus staan kijken. Maarja, dan alsnog heb je die conclusie moeten maken... Heb je dat tijdens het kijken gedaan? En hoe was dat nou, om naar iemand anders zijn leuter te kijken? Opwindend?
Is wel een enorme ergernis ja als iemand na het douchen naar zweet stinkt en een kleine lul heeft.. Kom op man.