loris8
Cool Novice
- Waardering
- 0
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 85kg
- Vetpercentage
- 11%
haha het ergste is wat ik bij mij heb gezien is dat er ene kwam trainen met een jeansbroek armani tshirt vol armandbanden en een zonnebril op zijn snuit! en maar lekker in de spiegel staan 'trainen' haha was wel lache
mij stoort het als mensen met een oefening bezig zijn die om de scheet met iemand anders gaan praten,
mensen die veel gewicht pakken maar geen k*t van de oefening juist uitvoeren dat die dan denken dat ze een bodybuilder zijn
mij stoort het als mensen met een oefening bezig zijn die om de scheet met iemand anders gaan praten,
mensen die veel gewicht pakken maar geen k*t van de oefening juist uitvoeren dat die dan denken dat ze een bodybuilder zijn

). Ik loop dus naar die dumbbells, haal ze uit het rek, en loop naar m'n bankje etc. Ik was klaar met m'n set, pak de dumbbells weer op en loop naar de rechter kant van het dumbbell rek om ze weer terug te leggen. Ben ik er bijna, komt er zo'n debiel aan met dumbbells van 8kg, kijkt naar mij, loopt snel naar het rek en gooit zijn dumbbells neer op die plek van de 52kg. Is niet echt tof als je kapot bent van je set en je staat met die zware dumbbells in je handen. Moet je eerst nog wachten omdat hij half voor je gaat staan, en dan legt hij z'n dumbbells ook nog op de plek waar ze al helemaal niet horen. Heb je echt de neiging om die dumbbells naar hem toe te gooien ofzo.