MuscleMeat

Irritatie in de sportschool

haha het ergste is wat ik bij mij heb gezien is dat er ene kwam trainen met een jeansbroek armani tshirt vol armandbanden en een zonnebril op zijn snuit! en maar lekker in de spiegel staan 'trainen' haha was wel lache
mij stoort het als mensen met een oefening bezig zijn die om de scheet met iemand anders gaan praten,
mensen die veel gewicht pakken maar geen k*t van de oefening juist uitvoeren dat die dan denken dat ze een bodybuilder zijn

Er zijn ook machines waar je in kunt squaten en je calves in kunt trainen.. stond er gister nog 1 te koop hier op het forum...kweet niet of ie al verkocht is.

Dus misschien had je geen recht van spreken....misschien wel.

213_fig1.gif

Dit lijkt me tog wel een kuiten apparaat en NIET om in te squaten

Ik heb er een hekel aan dat als mensen hun dumbbells verkeerd terug leggen, dus niet op de plek waar ze horen. Bij ons liggen de dumbbells normaal gesproken op volgorde van zwaarte, links de lichtste (6kg ofzo) en rechts de zwaarste (52kg). Alle bankjes waren bezet, behalve een bankje aan de linker kant van het db-rek, dus aan de kant met de lichte gewichten. Wat dus als gevolg heeft, dat als je zware dumbbells wilt, dat je dus een stukje moet lopen. Afijn, ik was goed opgewarmt (was dumbbell presses aan het doen) en het was tijd om de 52kg te pakken (eerste keer weer sinds m'n pec tear trouwens :cool:). Ik loop dus naar die dumbbells, haal ze uit het rek, en loop naar m'n bankje etc. Ik was klaar met m'n set, pak de dumbbells weer op en loop naar de rechter kant van het dumbbell rek om ze weer terug te leggen. Ben ik er bijna, komt er zo'n debiel aan met dumbbells van 8kg, kijkt naar mij, loopt snel naar het rek en gooit zijn dumbbells neer op die plek van de 52kg. Is niet echt tof als je kapot bent van je set en je staat met die zware dumbbells in je handen. Moet je eerst nog wachten omdat hij half voor je gaat staan, en dan legt hij z'n dumbbells ook nog op de plek waar ze al helemaal niet horen. Heb je echt de neiging om die dumbbells naar hem toe te gooien ofzo.

Bekend verhaal. Je kan ze ook tijdelijk bovenop op een paar andere dumbbells laten rusten.

Ik heb er een hekel aan dat als mensen hun dumbbells verkeerd terug leggen, dus niet op de plek waar ze horen. Bij ons liggen de dumbbells normaal gesproken op volgorde van zwaarte, links de lichtste (6kg ofzo) en rechts de zwaarste (52kg). Alle bankjes waren bezet, behalve een bankje aan de linker kant van het db-rek, dus aan de kant met de lichte gewichten. Wat dus als gevolg heeft, dat als je zware dumbbells wilt, dat je dus een stukje moet lopen. Afijn, ik was goed opgewarmt (was dumbbell presses aan het doen) en het was tijd om de 52kg te pakken (eerste keer weer sinds m'n pec tear trouwens :cool:). Ik loop dus naar die dumbbells, haal ze uit het rek, en loop naar m'n bankje etc. Ik was klaar met m'n set, pak de dumbbells weer op en loop naar de rechter kant van het dumbbell rek om ze weer terug te leggen. Ben ik er bijna, komt er zo'n debiel aan met dumbbells van 8kg, kijkt naar mij, loopt snel naar het rek en gooit zijn dumbbells neer op die plek van de 52kg. Is niet echt tof als je kapot bent van je set en je staat met die zware dumbbells in je handen. Moet je eerst nog wachten omdat hij half voor je gaat staan, en dan legt hij z'n dumbbells ook nog op de plek waar ze al helemaal niet horen. Heb je echt de neiging om die dumbbells naar hem toe te gooien ofzo.

:roflol:

Ken, ik ja, alleen niet met 52 kg ;)

Moet je eerst nog wachten omdat hij half voor je gaat staan, en dan legt hij z'n dumbbells ook nog op de plek waar ze al helemaal niet horen. Heb je echt de neiging om die dumbbells naar hem toe te gooien ofzo.
Dan maak je daar toch gewoon een opmerking over?:dunno:

als je db press met 52 kg doet heb je vast wel het figuur om er wat van te zeggen..;)

laat de volgende keer die 52'ers op zijn tenen vallen!

en dan roepen: "leg je deze ook even op zijn plek?"
:D

Wat ik wel k*t vind bij cardio is als bv. alle crosstrainers vrij zijn, ze toch per se die naast jou moeten hebben. Dan wordt het naar mijn gevoel in één klap dubbel zo warm en krijg ik het benauwd. Zal wel in mijn hoofd zitten ...

Wat ik wel k*t vind bij cardio is als bv. alle crosstrainers vrij zijn, ze toch per se die naast jou moeten hebben. Dan wordt het naar mijn gevoel in één klap dubbel zo warm en krijg ik het benauwd. Zal wel in mijn hoofd zitten ...

Klinkt als een echt vrouwenprobleem ;)

Verkapte "zie-eens-hoeveel-succes-ik heb-in-de-gym-post".

Een tijd terug zocht ik een sportschool dichtbij. Liepen allemaal 18 jarige bluf jochies met dure gouden horloges. Het gewicht wat de sterksten tilden was ook niet o over naar huis te schrijven. Dit werd geen lang bezoek :D

Nieuwe sportschool na trainen zo kapot dat ik mijn tshirt niet eens meer uitkreeg. Afijn nadat ik alles uit had gekregen, het zooitje in de kast op wat dingen na die op het uiteinde van de bank liet liggen en ga douchen.

Kom ik na 5 minuten terug heeft iemand mijn spullen daar de anderer kant geschoven. Echt er was overal plaats, het is een enorme kleedkamer.
Vervolgens heeft hij alles (van hem) tot 1.5 meter rondom hem op de grond neergelegd tot voor de kastjes. Waaronder de mijne, ik kon niet eens meer in mn eigen kast zonder helemaal naar voor te hangen (let op natte ruimte). Hij deed net alsof hij niks zag dus toen ben ik maar op iets van hem gaat staan om bij mijn kast te komen. Toen maakte hij eindelijk ruimte. :rolleyes:
Vuur moet je met vuur bestrijden ....

Ik hem mezelf vandaag niet geirriteerd aan iemand in de gym.
was vrijdagmiddag, dan heb ik dat soort streken niet :D

snap niet waarom zoveel mensen zich ergeren aan mensen die cheaten of oefeningen verkeerd uitvoeren. Je traint toch voor jezelf en enkel dat alleen? wat boeit jou het nou dat andere mensen zichzelf zo de vernieling in helpen of zo niet groter kunnen worden? Ik kom in de sportschool voor mezelf lekker trainen en even wat energie kwijt. Ik let er geeneens op hoe stom sommige mensen bezig zijn.

haha ik maak me ook meestal niet te druk om wat er om me heen gebeurd en hoe anderen trainen. Bij ons loopt er bijna nooit iemand voor de poten en als het eens gebeurd en je zegt er wat van, dan doen ze het de keer daarop niet meer :rolleyes:
Wat ik wel soms irritant vind, zijn oudere vrouwen die steeds gluren als je traint. Dan denk je, wat wil je nou van me :verneder:
Als ze binnen komen lopen zie je al zo'n grijns als je goeiedag zegt..
Wat ik ook vervelend vind; als me zusje van 18 aan het trainen is en er zitten steeds kerels van boven de 50 kwijlend te staren met zo'n idee :ds:

Ik heb er weleens wat van gezegd;
-"Hee je bek staat open!"
Verbaasd: "euh o ehm, nee hoor"

haha ik maak me ook meestal niet te druk om wat er om me heen gebeurd en hoe anderen trainen. Bij ons loopt er bijna nooit iemand voor de poten en als het eens gebeurd en je zegt er wat van, dan doen ze het de keer daarop niet meer :rolleyes:
Wat ik wel soms irritant vind, zijn oudere vrouwen die steeds gluren als je traint. Dan denk je, wat wil je nou van me :verneder:
Als ze binnen komen lopen zie je al zo'n grijns als je goeiedag zegt..
Wat ik ook vervelend vind; als me zusje van 18 aan het trainen is en er zitten steeds kerels van boven de 50 kwijlend te staren met zo'n idee :ds:

Ik heb er weleens wat van gezegd;
-"Hee je bek staat open!"
Verbaasd: "euh o ehm, nee hoor"

Foto !!:D

Gebeurt in onze sportschool ook vaak, denk je 2 dumbbells van 12 kg te hebben heb je er 1 van 11 en 12:(

Toen ik me biceps trainde stond ik bij een aparaat waar je ook bij kon zitten maar ik vind het fijner omdat staand te doen. Toen kwam er een meneertje naar me toe en lachte me uit en zij, je moet wel zitten, maar ik zelf doe het oefening goed, en vroeg aan hem, wil je het voor doen,
Wie het laatst lacht lacht het best...

Hij ging zitten en kwam half omhoog, dus ik begin te lachen.
En hij zegt ja deze 60kg hier is zwaar bij die andere aparaat is het lichter, ik begon nog harder te lache en zij: 60kg hier is even zwaar als 60kg bij die andere aparaat, hoe kom je erbij dat de ene 60kg zwaarder is dan de andere 60 kg, hij stotterde ff en ging daarna weg. hehe

Terug
Naar boven