AndroidHealthClinic

Irritatie in de sportschool

Kom ook gewoon voor mezelf in de gym en let er dus niet echt op. Enige waar ik me aan stoor is als het heel druk is en alles bezet is waardoor je óf teveel rust moet nemen óf je training/oefeningen aan moet passen.

Toen ik me biceps trainde stond ik bij een aparaat waar je ook bij kon zitten maar ik vind het fijner omdat staand te doen. Toen kwam er een meneertje naar me toe en lachte me uit en zij, je moet wel zitten, maar ik zelf doe het oefening goed, en vroeg aan hem, wil je het voor doen,
Wie het laatst lacht lacht het best...

Hij ging zitten en kwam half omhoog, dus ik begin te lachen.
En hij zegt ja deze 60kg hier is zwaar bij die andere aparaat is het lichter, ik begon nog harder te lache en zij: 60kg hier is even zwaar als 60kg bij die andere aparaat, hoe kom je erbij dat de ene 60kg zwaarder is dan de andere 60 kg, hij stotterde ff en ging daarna weg. hehe

Afhankelijk van hoe een toestel is opgebouwd met de katrollen enzo, kan 60kg op het ene toestel veel gemakkelijker zijn dan op het andere.

Afhankelijk van hoe een toestel is opgebouwd met de katrollen enzo, kan 60kg op het ene toestel veel gemakkelijker zijn dan op het andere.

+1

Verder kan ook de weerstand van kabel een invloed hebben. Ga maar eens in een toestel met nieuwe of oude kabels.
Of geoliede of niet.

Soms moet ik wel lachen van de uitspraken die ik hoor, "Ik eet iedere dag ongeveer 9000kcal en train iedere dag al mijn spieren". Dit is een van de gekste uitspraken, die een nieuwe jongen in de sportschool trots tegen zijn trainingsmaatje zegt. Samen wegen ze denk ik 120 kilo en zijn zo'n 20 jaar. Dit valt mij op, nieuwe mensen bij de sportschool die denken dat ze alles zijn, ze lopen naar binnen, doen uitspraken die kabouters in dromenland maken, denken dat je met bankdrukken ook meteen je hele rug traint, klappen gewichten keihard terug in de apparaten, voeren oefeningen verkeerd uit en ik heb keren geprobeert ze te verbeteren krijg ik bijvoorbeeld zo'n antwoord: "ik doe de oefening goed hoor, wist je wie deze oefening mij heeft geleerd? Ronnie Coleman, die kwam ik tegen in de vakantie". De eigenwijze jongen was bezig, nouja deed een poging tot squatten, met een rug zo gebogen als de klokkenluider van de Notre Dam en benen die verkeerd uit elkaar staan en gebogen zijn. Hulp is blijkbaar niet bevraagt bij deze slimme sporter.
Hebben jullie ook dingen in de sportschool die je soms gruwelijk irriteren?

irritatie ligt bij jezelf , contreer je op je eigen training

hierbij quote ik mezelf :P

snap niet waarom zoveel mensen zich ergeren aan mensen die cheaten of oefeningen verkeerd uitvoeren. Je traint toch voor jezelf en enkel dat alleen? wat boeit jou het nou dat andere mensen zichzelf zo de vernieling in helpen of zo niet groter kunnen worden? Ik kom in de sportschool voor mezelf lekker trainen en even wat energie kwijt. Ik let er geeneens op hoe stom sommige mensen bezig zijn.

ik kom terug op mijn woorden want ik erger me wel degelijk aan iets in de sportschool:P er loopt dus bij ons een jongen wat zal die zijn 1,80m lang tussen de 55 en 65 kilo, bovenarmen zon beetje nog dunner als de onderarmen, haar netjes in een scheiding, loopt alsof die net Mister O 2008 is geworden, loopt iedereen te verbeteren, te corrigeren en te leren hoe je moet groeien. en dan heeft die ook nog eens als klap op de vuurpijl een geheel setje kleren aan van powerhouse gym zowel broek als een tanktop die tot zn knieen komt, het is net een tentdoek en nou ja dat shirt vult zeg maar niks op je ziet allemaal botjes.

ik kom terug op mijn woorden want ik erger me wel degelijk aan iets in de sportschool:P er loopt dus bij ons een jongen wat zal die zijn 1,80m lang tussen de 55 en 65 kilo, bovenarmen zon beetje nog dunner als de onderarmen, haar netjes in een scheiding, loopt alsof die net Mister O 2008 is geworden, loopt iedereen te verbeteren, te corrigeren en te leren hoe je moet groeien. en dan heeft die ook nog eens als klap op de vuurpijl een geheel setje kleren aan van powerhouse gym zowel broek als een tanktop die tot zn knieen komt, het is net een tentdoek en nou ja dat shirt vult zeg maar niks op je ziet allemaal botjes.

:roflol: :roflol:

:roflol: Die loopt bij ons ook rond. Behalve zijn kleren is er niets wat je doet vermoeden dat hij aan bodybuilding doet.

De basin van onze sportschool heeft alle grote jongens weggejaagd :(

En ze is zo schijnheilig als de pest, ze verkiest oude dames die 1x per maand komen boven echte serieuse lifters die 3-5x in de week komen.

Als een oude wijf begint te klagen, over ene "jacked up" gast dan wordt ie erop aangesproken.

EN we hebben geen squatrack :(

En ze is zo schijnheilig als de pest, ze verkiest oude dames die 1x per maand komen boven echte serieuse lifters die 3-5x in de week komen.

Als een oude wijf begint te klagen, over ene "jacked up" gast dan wordt ie erop aangesproken.

veranderen van gym!!!

Kerel, wat een gym. Wegwezen daar.

Haten of irriteren doe ik niet aan mee.

Maar ik moet altijd even glimlachen als ik iemand met 30% vetpercentage bezig hoor over dat hij geen bodybuilder maar "powerlifter" wil worden, en vervolgens 60kg gaat bankdrukken.

Tuurlijk zie ik zat gasten met verschrikkelijke techniek liften of andere irritante trekjes maar als ik in de sportschool ben, ben ik eigenlijk zoveel mogelijk met mezelf bezig ipv met anderen.

Wel een leuk (en soms erg herkenbaar) topic om door te lezen evengoed :)

neem AUB een foto :roflol:

Bij ons is het wel chill. Nooit echt problemen. Is er een ding bezet doe je gewoon een soortgelijk iets.

Er is geen squatrack hier in de buurt in geen enkele gym :/

DUS als iemand een gym+squatrack in de buurt van Venlo(limburg) weet(heb nog geen rijbewijs).

Laat het mij weten :)

natuurlijk kun je wel squatten in Venlo!

Mega Sport in Venlo zuid, en anders bij Blariacum in Blerick.

Ga gewoon 's ochtends, hier bij mijn sportschool is er dan geen kip te zien, kun je je ook nergens aan irriteren, en geen wachtrijen of betweters of ongeduldige ventjes.

Bij ons ook.'s ochtends is er niemand kan je lekker doen wat je wilt zonder dat je je ergert aan wat dan ook.. niet dat dat gebeurt ofzo

hier zo ook irritant mannetje, dun als de pest, maar zich zo breed maken als maar kan ...
Heeft ie dan ook nog GELE espadrilles aan, en dan nog een petje, wat hij steevast scheef opzet:rolleyes:

Voor de rest irri jonge kereltjes van 10 die wat zitten te kloten op toestellen, kabaal maken met hun stem maar ook met het smijten van de gewichten op elkaar in een toestel :mad:

Terug
Naar boven