XXL Nutrition

Irritatie in de sportschool

mensen die tegen je beginnen te praten terwijl je een zware set aan het doen bent.....:grumble:

ik heb bij een sportschool gezeten waar t fitness gedeelte strak tegen de ingang zit.
constant mensen die in en uit lopen,lekker voor je concentratie :p
en de spinning miepjes er vlak achter die liepen te zeiken dat ik teveel kabaal maakte met t staal en al m'n gebrul.:mad:

edit:

heb nu een homegym gemaakt,geen gezeik meer :D:D

Laatst bewerkt:
als iemand ergens mee bezig is of maar wat loopt te kletsen bij een oefening vraag ik vriendelijk of ik mee mag doen (de kans dat dit word geweigerd is bij ons vrij klein)
Als je zegt dát je meedoet ("ik doe ff met je mee") zal er niemand zijn die nee zegt, als je het tenminste op een normale manier zegt.

leuk om die commentaren te lezen, we blijven wel nederlanders hè:-)

leuk om die commentaren te lezen, we blijven wel nederlanders hè:-)

Ja alles is k*t, het weer is k*t, trainen is k*t, eten is k*t, andere mensen die trainen zijn nog k*tter dan wezelf zijn, bredere lui dan onszelf zijn k*t want die zitten aan de aas, mensen die minder breed zijn zijn k*t ecto's;)

Ja alles is k*t, het weer is k*t, trainen is k*t, eten is k*t, andere mensen die trainen zijn nog k*tter dan wezelf zijn, bredere lui dan onszelf zijn k*t want die zitten aan de aas, mensen die minder breed zijn zijn k*t ecto's;)

niet dan...;)???

-1

ik iriteer me aan die zogenaamde "mooiboy zomer show body" jochies, Je kent ze allemaal zeker wel die jongen met kleine armpjes en geen borst nix en komen ff snel een beetje trainen alleen borst en biceps omdat ze daar zogenaamd breed van worden. TRAIN JE HELE LICHAAM OF TRAIN GEWOON NIET.

maar meeste mensen iriteren zich ook echt aan mensen die pas beginnen met goed te trainen en dergelijke maar jullie moeten ook onthouden dat jullie ook ooit klein waren want niemand is geboren met een arnold lichaam kom op :P.

• Topic Starter Topic Starter
ik iriteer me aan die zogenaamde "mooiboy zomer show body" jochies, Je kent ze allemaal zeker wel die jongen met kleine armpjes en geen borst nix en komen ff snel een beetje trainen alleen borst en biceps omdat ze daar zogenaamd breed van worden. TRAIN JE HELE LICHAAM OF TRAIN GEWOON NIET.

maar meeste mensen iriteren zich ook echt aan mensen die pas beginnen met goed te trainen en dergelijke maar jullie moeten ook onthouden dat jullie ook ooit klein waren want niemand is geboren met een arnold lichaam kom op :P.

Ah, de 'zomertrainers':P

en de op maandag-avond-trainende-gastjes-die-van-het-weekend-teveel-bier-hebben-gezopen.

eigeliujk is er maar 1 ding dat me irriteerde en dat was toen ik aan aan een willekeurig persoon vroeg of hij even kon spotten dat hij heel bot: nee zei en zei dat ik iemand anders maar moest vragen terwijl hij rond de 3 minuten niks aan het doen was en ook niet ging beginnen. Heb het idee dat hij het niet deed omdat dat niet cool was ofzo (kijk mij rof zijn superdude gedrag) omdat hij wat groter was dan ik.

Ik erger me aan mensen die poepen in de stoomcabine!! En ja, dat is echt gebeurd! Ik was net klaar met werken en heb het opruimen aan mijn collega instructeur overgelaten. Het is nog steeds een mysterie wie de drol daar heeft gelegd....

Voor de rest erger ik me niet snel. Soms is het irritant als het squatrack bezet is, en dat gebeurt nog wel eens de laatste tijd. Maar dat is mijn eigen schuld, omdat ik mensen het squaten juist aanleer.

eigeliujk is er maar 1 ding dat me irriteerde en dat was toen ik aan aan een willekeurig persoon vroeg of hij even kon spotten dat hij heel bot: nee zei en zei dat ik iemand anders maar moest vragen terwijl hij rond de 3 minuten niks aan het doen was en ook niet ging beginnen. Heb het idee dat hij het niet deed omdat dat niet cool was ofzo (kijk mij rof zijn superdude gedrag) omdat hij wat groter was dan ik.

wat een lul:)

Ik erger me helemaal nergens aan. Mijn trainingen staan centraal en let alleen op mezelf.

Ik erger me aan mensen die poepen in de stoomcabine!! En ja, dat is echt gebeurd! Ik was net klaar met werken en heb het opruimen aan mijn collega instructeur overgelaten. Het is nog steeds een mysterie wie de drol daar heeft gelegd....

Ja, dat was ''bascross''

Ik stoor me eigenlijk ook aan bijna niks. Ik zie er altijd naar uit om naar de gym te gaan :D

Offtopic: Ik vind het juist fijn als mensen me advies geven over oefeningen! Ik ben nog maar 2maand serieus begonnen dus, voor tips e.d sta ik altijd open ^^

Masallah poept vaker op vreemde plaatsen, vertelde hij me laatst. Daar krijgt hij een kick van ofzo:P

als alle bankjes bezet zijn, en ze zitten dan maar te lullen en te k*tten met hun 5 minuten pauzes,

word je zwaar sjaggie van

Terug
Naar boven