erwin280
Huge Freak
- Waardering
- 819
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ik haat het als mijn hamster in zijn rad gaat rennen als ik thuis aan het trainen ben.
De truc is natuurlijk om 't onopvallend te doen. En als ze je dan toch doorhebben, een knipoog te geven![]()
Puta's die hun handdoek op een apparaat gooien en ondertussen ff 20min ergens gaan staan kletsen
vooral dat overdreven poseren en patsterige types irriteren mij ook![]()
+ mocros die alleen chestpressen in de cable pullover en curlen.
Als de ik de gymeigenaar vraag om te spotten, en hij me kk hard laat failen en de hele gym me uitlacht.

Als de ik de gymeigenaar vraag om te spotten, en hij me kk hard laat failen en de hele gym me uitlacht.

hoe zie je dat dan? En in welke zin erger je je daar aan?
+ mocros die alleen chestpressen in de cable pullover en curlen.
Soms moet ik wel lachen van de uitspraken die ik hoor, "Ik eet iedere dag ongeveer 9000kcal en train iedere dag al mijn spieren". Dit is een van de gekste uitspraken, die een nieuwe jongen in de sportschool trots tegen zijn trainingsmaatje zegt. Samen wegen ze denk ik 120 kilo en zijn zo'n 20 jaar. Dit valt mij op, nieuwe mensen bij de sportschool die denken dat ze alles zijn, ze lopen naar binnen, doen uitspraken die kabouters in dromenland maken, denken dat je met bankdrukken ook meteen je hele rug traint, klappen gewichten keihard terug in de apparaten, voeren oefeningen verkeerd uit en ik heb keren geprobeert ze te verbeteren krijg ik bijvoorbeeld zo'n antwoord: "ik doe de oefening goed hoor, wist je wie deze oefening mij heeft geleerd? Ronnie Coleman, die kwam ik tegen in de vakantie". De eigenwijze jongen was bezig, nouja deed een poging tot squatten, met een rug zo gebogen als de klokkenluider van de Notre Dam en benen die verkeerd uit elkaar staan en gebogen zijn. Hulp is blijkbaar niet bevraagt bij deze slimme sporter.
Hebben jullie ook dingen in de sportschool die je soms gruwelijk irriteren?

, kom hier veel van tegen in mijn sportschool
, zouden ze beseffen dat je ervoor je al hebt zitten afbeulen en je gewoon even uitduwd? Soms moet ik wel lachen van de uitspraken die ik hoor, "Ik eet iedere dag ongeveer 9000kcal en train iedere dag al mijn spieren". Dit is een van de gekste uitspraken, die een nieuwe jongen in de sportschool trots tegen zijn trainingsmaatje zegt. Samen wegen ze denk ik 120 kilo en zijn zo'n 20 jaar. Dit valt mij op, nieuwe mensen bij de sportschool die denken dat ze alles zijn, ze lopen naar binnen, doen uitspraken die kabouters in dromenland maken, denken dat je met bankdrukken ook meteen je hele rug traint, klappen gewichten keihard terug in de apparaten, voeren oefeningen verkeerd uit en ik heb keren geprobeert ze te verbeteren krijg ik bijvoorbeeld zo'n antwoord: "ik doe de oefening goed hoor, wist je wie deze oefening mij heeft geleerd? Ronnie Coleman, die kwam ik tegen in de vakantie". De eigenwijze jongen was bezig, nouja deed een poging tot squatten, met een rug zo gebogen als de klokkenluider van de Notre Dam en benen die verkeerd uit elkaar staan en gebogen zijn. Hulp is blijkbaar niet bevraagt bij deze slimme sporter.
Hebben jullie ook dingen in de sportschool die je soms gruwelijk irriteren?
.ik haat het als mijn hamster in zijn rad gaat rennen als ik thuis aan het trainen ben.