Fitness Seller

Irritatie in de sportschool

ik haat het als mijn hamster in zijn rad gaat rennen als ik thuis aan het trainen ben.

Ectos die me raar aankijken als ik een beetje brul tijdens een 170kg deadlift.

+ mocros die alleen chestpressen in de cable pullover en curlen.

Puta's die hun handdoek op een apparaat gooien en ondertussen ff 20min ergens gaan staan kletsen

De truc is natuurlijk om 't onopvallend te doen. En als ze je dan toch doorhebben, een knipoog te geven ;)

Zie je t voor je, een jongen van 18 die een vrouw van 30 een knipoog geeft :')

Geweldig ;p

Ikzelf irriteer me nergens aan, train vaak met een vent van 40 waar ik de naam niet van weet, komt 'ie gezellig bij me staan. Zo jij studeert fysio, en dan gaan we trainen, is leuk.
Jammer genoeg kan ik in 2009 pas weer beginnen, dus geen sportschool voor mij.

Voor de rest heerlijk om te lezen dit.

en ik HAAT het ook als het druk is en alles bezet is. :mad:

Wat is wel geweldig vind is lekker benen trainen op een vrijdagmiddag. bijna niemand traint zijn benen en ik kan rustig alles gebruiken. Ook lekker hiphop uit de speakers.

Als de ik de gymeigenaar vraag om te spotten, en hij me kk hard laat failen en de hele gym me uitlacht :(.

Aan mijn pa die tuingereedschap zoekt in mijn homegym ;)

hoe zie je dat dan? En in welke zin erger je je daar aan?

omdat het maandag altijd erg druk is en de eigenaar dat zei, dan komen ze vlak na het weekend even trainen omdat ze veel hebben gesnoept en gezopen dat weekend en willen ze dat er weer aftrainen.

Zit nu in een nieuwe gym.. erger me gelukkig nog nergens aan.. :D

+ mocros die alleen chestpressen in de cable pullover en curlen.

ik erger me daar ook VRESELIJK aan, dan lopen ze ook zogenaamd nog breed later pfff kom op zeg.

wat ik zelf erg lachwekkend vind is mensen die veel te zwaar gaan en dan doen ze de hele oefening verkeerd tjah soms geef je ze advies maar meeste willen niet luisteren

Soms moet ik wel lachen van de uitspraken die ik hoor, "Ik eet iedere dag ongeveer 9000kcal en train iedere dag al mijn spieren". Dit is een van de gekste uitspraken, die een nieuwe jongen in de sportschool trots tegen zijn trainingsmaatje zegt. Samen wegen ze denk ik 120 kilo en zijn zo'n 20 jaar. Dit valt mij op, nieuwe mensen bij de sportschool die denken dat ze alles zijn, ze lopen naar binnen, doen uitspraken die kabouters in dromenland maken, denken dat je met bankdrukken ook meteen je hele rug traint, klappen gewichten keihard terug in de apparaten, voeren oefeningen verkeerd uit en ik heb keren geprobeert ze te verbeteren krijg ik bijvoorbeeld zo'n antwoord: "ik doe de oefening goed hoor, wist je wie deze oefening mij heeft geleerd? Ronnie Coleman, die kwam ik tegen in de vakantie". De eigenwijze jongen was bezig, nouja deed een poging tot squatten, met een rug zo gebogen als de klokkenluider van de Notre Dam en benen die verkeerd uit elkaar staan en gebogen zijn. Hulp is blijkbaar niet bevraagt bij deze slimme sporter.

Hebben jullie ook dingen in de sportschool die je soms gruwelijk irriteren?

Mensen die staan te kijken en dan zeggen moet je hem zien trainen,

zo zwaar, dat is toch niet goed voor je lichaam, al je gewrichten kraken als je zo zwaar traint.

:lol:

leuh hoor zoon topic :D, kom hier veel van tegen in mijn sportschool
dus , eens kijken, irritaties
1) gisteren was er een enorme ecto ( 1.70m , 50?kg droog aan de haak ) die naast mij zat, ' ed ge die dingen nog nodig ', geef ze aan hem, begint hij te dumbbell duwen met een vorm om echt bij te huilen ( je kunt nog een halve km naar beneden hoor ... ) , duwt die nauwelijks 3x, kijkt hij me aan met een gezicht van ' kijk, ik kan al hetzelfde gewicht duwen als jij !! ' :rolleyes:, zouden ze beseffen dat je ervoor je al hebt zitten afbeulen en je gewoon even uitduwd?
2) nu zit er in mijn sportschool een jongen, enorm mager, echt, maar met een hart van goud en een enorme wil om verder te raken, in mijn ogen is hij al enorm gevorderd, wetende dat hij is gestart van werkelijk nix en nu al wat gewichten kan duwen, komen er 16 jarige beginnende lullen na zijn bankduwen even proberen om zijn gewichten te duwen, om wat te imponeren, zwaar respectloos zijn die kerels
greetz steven

Soms moet ik wel lachen van de uitspraken die ik hoor, "Ik eet iedere dag ongeveer 9000kcal en train iedere dag al mijn spieren". Dit is een van de gekste uitspraken, die een nieuwe jongen in de sportschool trots tegen zijn trainingsmaatje zegt. Samen wegen ze denk ik 120 kilo en zijn zo'n 20 jaar. Dit valt mij op, nieuwe mensen bij de sportschool die denken dat ze alles zijn, ze lopen naar binnen, doen uitspraken die kabouters in dromenland maken, denken dat je met bankdrukken ook meteen je hele rug traint, klappen gewichten keihard terug in de apparaten, voeren oefeningen verkeerd uit en ik heb keren geprobeert ze te verbeteren krijg ik bijvoorbeeld zo'n antwoord: "ik doe de oefening goed hoor, wist je wie deze oefening mij heeft geleerd? Ronnie Coleman, die kwam ik tegen in de vakantie". De eigenwijze jongen was bezig, nouja deed een poging tot squatten, met een rug zo gebogen als de klokkenluider van de Notre Dam en benen die verkeerd uit elkaar staan en gebogen zijn. Hulp is blijkbaar niet bevraagt bij deze slimme sporter.
Hebben jullie ook dingen in de sportschool die je soms gruwelijk irriteren?

Misschien moet je is niet zo zeiken en gewoon beginnen met trainen :gay:.

ik haat het als mijn hamster in zijn rad gaat rennen als ik thuis aan het trainen ben.

dat deed de mijne ook,
en ik vond het juist enorm gaaf als hij dat deed,
dat motiveerde mij extra om toen te trainen,
helaas is ie een paar maanden terug dood gegaan,
maar ik moet er soms wel eens aan denken tijdens het trainen.

Terug
Naar boven