MuscleMeat

IS: nasleep

:no:

Ik moet het zeker in de juiste context plaatsen? :roflol:

Zeker. Nog meer context en cultuuruitingen:

For supporters of Sharia law, physical abuse should not be considered an act of violence against women, Masooda Karochi said. But because physical abuse of women is the norm in Afghanistan, Karzai's decree has allowed women to report incidences of domestic violence, leading to the break up of several families.
In the draft, the legal age of marriage is 16 - another thorn in the side of its opponents. Basing their argument on Islam, they say that the beginning of puberty determines when a girl can be married. Also, Sharia stipulates that fathers alone can make decisions on whom their daughters marry and when.

http://www.dw.de/kabul-debates-womens-law-violating-sharia/a-16658985

---------- Toegevoegd om 22:38 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:32 ----------

:no:

Ik moet het zeker in de juiste context plaatsen? :roflol:

Thousands of Kurds in Britain and across Europe protest against the ISIS attack on Kobane as Turkey stubbornly refuses to help the besieged town http://www.dailymail.co.uk/news/art...refuses-help-besieged-town.html#ixzz3Fs1JM9jf

Dit doet me denken aan Warschau, en dan te bedenken dat de Turken lid zijn v.d. Nato. :rolleyes:

https://www.youtube.com/watch?v=68XlAMy0k-s

1 van de weinige filmpjes waar ik iedere keer weer boos van kan worden. Acts of genocide :mad:

Zelfs al zouden we vandaag nog een Jan Karski hebben dan nog zou er weer niet worden ingegrepen:

https://www.youtube.com/watch?v=hpg-wFJFxRQ

De Holocaust, Cambodia, Rwanda, Srebrenica, Noord-Korea, enzoverder. Waar zijn dat soort organisaties (VN & NATO) dan goed voor?

Thousands of Kurds in Britain and across Europe protest against the ISIS attack on Kobane as Turkey stubbornly refuses to help the besieged town http://www.dailymail.co.uk/news/arti...#ixzz3Fs1JM9jf

Waarom verwacht men dat pers turkije moet helpen ?
Wat kan Turkije doen ? F 16's sturen ?? Dat heeft amerika toch ook!!

Ah, wacht eens, dus geen enkel land stuurt grondtroepen want 'politieke wil' is er niet maar iedereen herpt derpt op turkije als ze ook geen grondtroepen willen sturen :roflol:

Btw, koerden willen toch niet dat turkije grondtroepen stuurt ??
Koerden willen dat turkije hun grenzen openen en hun bewapenen, maar das geen optie voor turkije want ''PKK is evil illuminati Haxorzzzz'''

Wat een gezeik jegens Turkije weer :rolleyes:

Turkije heeft geen schijt omwille van Koerden, terwijl ze 200.000+ vluchtelingen hebben opgevangen. En belgie ? Als er 200 bijkomen, dan gaan de usual racisten weer opstaan van: vol = vol! :roflol:

---------- Toegevoegd om 20:53 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:50 ----------

Blogs of War @BlogsofWar 4 uur 4 uur geleden
Dim al-Jihd ~ The Blood of Jihd http://goo.gl/1RFfFP

The blood of Jihad, nieuwe filmpje
http://pietervanostaeyen.wordpress....-jihad/?utm_source=dlvr.it&utm_medium=twitter

Misschien omdat er Turkse grondtroepen op de grens met Kobani staan? Erdogan is een smerig spelletje aan het spelen, klaar.

wat een topic:roflol:

Normen en waarden zijn niet cultuursafhankelijk?
:eek:

Er zijn genoeg culturen waar t normaal is om met ontblote borsten rond te lopen. Meestal in een wat ander klimaat, maar universeel is die aversie tegen bloot niet hoor.

Ik heb het over normen en waarden als mensheid. Dus goed en fout, vrijheid, respectvol, medeleven, zorg, delen, enz..

Maar meestal spreken we dan van Afrika waar ze met blote borsten rondlopen. Hele andere gedachtegang en punt in de vooruitgang.

Ikzelf hoef niet perse overal blote borsten te zien. Kleine moeite om daar iets overheen te doen.

-

Laatst bewerkt:
klopt half, maar dat heeft weinig te maken met die cartoon.

en jij vindt het volledig ondenkbaar dat een groot deel vd islamitische bevolking denkt dat vrouwen in westerse landen zo schaars gekleed zijn omdat dat van hun verwacht wordt door mannen?
Westerse vrouwen doen dat uit vrije keuze, net zoals de meeste moslimas. En beide culturen verdenken de andere cultuur ervan dit te doen uit onderdrukking/seksualisering door mannen.

sterk argument zeg, laten we meteen dan ook maar verplichten dat mannen hun kinnen en nek verbergen, want baardgroei hoort bij het geslacht, dus moet verborgen worden!!

waarom loopt een gigantisch deel van mannen die liggen te chillen in het park zonder shirt in de zomer? Omdat het warm is, ze dat lekker/gemakkelijk vinden,... tal van redenen. En dan kom jij af met dat vrouwen het enkel willen omdat ze een gevoel van gelijkheid willen bereiken, vind je dat niet een beetje kortzichtig?

ben je fucking serieus? Verander 1 woordje en je hebt een perfect argument om een sluier te verplichten. En je vergelijking met morele waarden slaat trouwens nergens op.
Je standpunt over morele waarden is zelfs verkeerd, ze hebben zeker wel te maken met cultuur. Ga bv ff je morele standpunt van dieren te doden omdat je 7+ keer per week vlees wil eten, terwijl we in de westerse wereld makkelijk enkel van plantaardigvoedsel zouden kunnen overleven, verdedigen tegen een jainist.

ps: met die redenering kan je meteen ook een verbod op travestieten en mensen met een bf >25 zonder bedlaken invoeren, 90 van de gewone bevolking in westerse landen wil ook geen man in een jurk zien en 70 (de niet dikke bevolking) vind t walgelijk om een dikz*k te zien in relatief strakke kledij. (denk zelfs dat ook de dikke bevolking t walgelijk vinden om dikke mensen te zien in strakke kledij:roflol:)
En als we toch bezig zijn verbieden we meteen ook maar faggy goth kids

volledig mee eens, en daarom ben ik ook voor de vrijheid om naakt rond te lopen en zou ik ook tegen een wettelijke verplichting op het dragen van een sluier/boerka zijn.
Naaktlopen willen verbieden en mensen verplichten zich gedeeltelijk te bedekken omdat jij en een meerderheid van deze bevolking er aanstoot aan nemen kan ook gewoon niet. Je lijkt kennelijk te vergeten dat in islamitische landen de grote meerderheid vd bevolking er ook aanstoot aan neemt als iemand (zowel man als vrouw) over straat loopt met kleding die meer dan de handen en gezicht toont. Voor vrouwen hebben ze natuurlijk ook nog iets voor hun gezicht daar, maar als we eerlijk zijn dan hebben de mannen dat ook met die teringlange baard die ze allemaal (moeten) hebben.

nee, want ik heb je pseudo-redenen net onderuit gehaald.

hoezo spreken we niet van verplichting onder sociale druk? Het gaat hier ook over moslimas uit nederland, het enige wat hen mogelijk "verplicht" van een sluier te dragen is sociale druk. Ik heb 1001 posts geleden al gevraagd als t ging over islamtische landen of over NL en jij zei allebei. Maw dan gaat t over iets wat beide met elkaar in gemeen hebben dat hen verplicht voor het dragen van een sluier, en wetgeving is dat dus niet.

dat kan je wel

Het is hoe je de cartoon interpreteert (en wat Brotoscience ermee bedoeld). De tekenaar heeft maar 1 bedoeling hiermee gehad, dus 1 van ons heeft gelijk (of geen van beiden of Brotoscience bedoeld er wat specifieks mee). Gezien Brotoscience wat neerbuigend is tov het Westen en vrouwen lijkt het me duidelijk

Westerse vrouwen doen dit omdat ze dat willen. De reden hiervoor is meestal om mannen aan te trekken inderdaad. Maar is dat niet de bedoeling tussen man er vrouw? (ik ga niet met die manier akkoord trouwens)

Zoals je kan zien op de facebook pagina is het toch soms anders dan jij denkt.

Je kan borsten niet vergelijken met een kin?

Ja, want hun bikini lijkt me niet al te warm.

We hebben het over morele waardes tov mensen. Dus dieren doden hoort hier niet bij (alhoewel ik geen vlees eet om die reden).

Dat je iets walgelijk vind van een ander persoon heeft niets te maken met borsten. Voor mij mogen vrouwen op het strand hele dag in blote borsten lopen. Maar daarbuiten mag een shirt aan wel (voor een man vind ik dat ook trouwens). Kleine moeite en een beetje deftiger.

Als je naakt wil lopen doe je dat maar in je tuin of ergens waar het mag. Op straat mag men wel die kleine moeite nemen en wat aantrekken.

Zo, stop ook met de discussie :p Want wordt een heen en weer gedoe.

Misschien omdat er Turkse grondtroepen op de grens met Kobani staan? Erdogan is een smerig spelletje aan het spelen, klaar.

1. Ja, grondtroepen die voor hun eigen waken. Waarom stuurt belgie geen grondtroepen ?

2. Koerden willen GEEN turkse grondtroepen.
Jenan Moussa
@jenanmoussa
A: Kurds I spoke to in border area dont want Turkish army in #Kobane. Kurdish official told me: Turkish boots on the ground is occupation

---------- Toegevoegd om 21:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:43 ----------

Six provinces in south-east Turkey have been placed under curfew. There are signs of an anti-Kurdish and pro-Islamist backlash with Turkish police shouting Isis slogans as they charge Kurdish demonstrators.

Lees ik dit wel goed :roflol:

http://www.independent.co.uk/news/w...s-close-in-on-capturing-the-town-9785903.html

---------- Toegevoegd om 22:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:51 ----------

Pieter Van Ostaeyen @p_vanostaeyen 3 min. 3 minuten geleden
Majlis Shra Shabb al-Islm -The Islamic States First Colony in #Lybia (by @azelin) http://www.washingtoninstitute.org/policy-analysis/view/the-islamic-states-first-colony-in-libya

http://www.washingtoninstitute.org/policy-analysis/view/the-islamic-states-first-colony-in-libya

Nou kolonie is sterk overdreven. Een of andere insurgent jihadi groep IN LIBIE wilt bij Isis horen. (artikel door deheer zelin. Hij is based!)

Isis mag niet te groot worden, anders ga ik hen ook beginnen haten!

Rami() @RamiAlLolah 2 min.2 minuten geleden
Suicide attack north west of #Baghdad a while ago.. #Iraq #ISIS

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

(merely pretending)

Tweet is int arabisch, maar waarschijnlijk staat er: kijk hoe onze isisbroeders vredig sterven, allahu akbar!
Mooie fake selectie :roflol:

Asil Aslam @one__ummah_ 49 min.49 minuten geleden
Anbar leader says 10,000 #IS fighters targeting Baghdad. Not good situation says understated US official! #Iraq

Vanuit Kobani stijgt sinds zaterdagochtend opnieuw donkere rook op, terwijl hevige vuurgevechten te horen zijn. De jihadi's van Islamitische Staat hebben er een nieuw offensief opgestart, waarbij ze de Syrische stad aan de Turkse grens langs de zuid-, west- en oostkant trachten te omcirkelen.

De lokale Koerden trachten met de moed der wanhoop hun stad te verdedigen. In de nacht van vrijdag op zaterdag hebben ze zeven IS-aanvallen, waaronder twee zelfmoordaanslagen, afgeslagen. Daarbij werden ze geholpen door nieuwe Amerikaanse luchtaanvallen op IS-doelwitten. Toch weerklinkt de noodroep om meer steun. Zoniet dreigt Kobani 'binnen enkele dagen' in IS-handen te vallen, erkennen ook anonieme Amerikaanse bronnen.

IS bestookt sinds midden september de stad, waarbij al 554 doden gevallen zijn. De voorbije dagen schroefden de Verenigde Staten hun luchtaanvallen op, maar de impact daarvan lijkt stilaan uit te doven. Koerdische strijders stellen dat IS zich aanzienlijk herbewapend heeft met tanks en mortiergeschut. Bovendien vechten ze steeds meer in het stadscentrum, wat een tegenoffensief vanuit de lucht bemoeilijkt.

De Koerden daarentegen komen stilaan wapens en manschappen tekort. Turkije weigert immers zijn grens richting Syri open te zetten voor de duizenden Turks-Koerdische strijders die hun broeders in Kobani willen helpen. De jarenlange guerilla-oorlog van de Koerdische afscheidingsbeweging PKK blijft voor wantrouwen in Ankara zorgen, ook al sloten beide partijen vorig jaar een wapenstilstand. PKK-kopstukken dreigen er nu mee dat bestand op te blazen als Turks president Recep Tayyip Erdogan hulp aan de Syrische Koerden blijft weigeren.

'We hebben Turkije gewaarschuwd. Als ze doorgaan op deze weg, zullen we opnieuw een oorlog starten om ons volk te beschermen', zei Cemil Bayik, een van de oprichters van de PKK, tegen de Duitse zender ARD. De voorbije week kwam het bij straatprotesten al tot clashes tussen Koerden en Turkse politie-agenten, waarbij 33 doden vielen.

Ook de internationale gemeenschap voert de druk op Turkije op om initiatief te nemen. Staffan de Mistura, de VN-gezant voor Syri, waarschuwde dat Kobani 'een nieuw Srebrenica' dreigt te worden, een verwijzing naar de Bosnische enclave waar in 1995 tijdens de Balkanoorlog duizenden moslimmannen uitgemoord werden. Volgens De Mistura verblijven nog zeker 700 oudere Koerden in Kobani, terwijl zo'n 12.000 vluchtelingen gestrand zijn in het niemandsland tussen de stad en de Turkse grens. Als Turkije niet snel ingrijpt, dreigt 'een enorm bloedbad', aldus de VN-gezant.

- moslims in nederland gaan naar syrie om te strijden tegen assad: niet ok. Turkije, sluit ulle grenzen!

- koerden in turkije willen naar syrie om te strijden tegen is: ok. Turkije, open ulle grenzen.

:Roflol:

Ja ja, we weten nu wat je er van vindt. Kap met je propaganda.

- moslims in nederland gaan naar syrie om te strijden tegen assad: niet ok. Turkije, sluit ulle grenzen!

- koerden in turkije willen naar syrie om te strijden tegen is: ok. Turkije, open ulle grenzen.

:Roflol:

Voor iemand die er zo mee bezig is begrijp je er bijzonder weinig van

En dat plaatje dan, dat assad zoveel 1000 mensen heeft gedood en dat niemand er om gaf...

Zulke fucking onzin. EricR, wat ben je toch tolerant geworden.

Al 10+ paginas zeveren sommigen om een topicban voor mij. Als ericr vindt dat ik een ban verdien, dan zal ie dat wel zelf bepalen. Cheerleaders zijn daarvoor niet nodig.
Sommigen zagen voorturend terwijl ericr er klaarblijkelijk er geen gehoor aan geeft. Mss is het dan een cue voor sommigen om ermee te kappen.

Ik heb recht op mn (foute) mening. Ik leg mn posities ook klaar en duidelijk neer. Toon aan waar ik de mist in ga dat ik een topic ban verdien.

Mijn quotes van tweets zijn niet altijd mijn eigen mening. Dat is een soort retweet en retweets zijn geen endorsements. Ik probeer daarbij enkel de redenering van haatbaarden weer te geven.

Het is hoe je de cartoon interpreteert (en wat Brotoscience ermee bedoeld). De tekenaar heeft maar 1 bedoeling hiermee gehad, dus 1 van ons heeft gelijk (of geen van beiden of Brotoscience bedoeld er wat specifieks mee). Gezien Brotoscience wat neerbuigend is tov het Westen en vrouwen lijkt het me duidelijk

Westerse vrouwen doen dit omdat ze dat willen. De reden hiervoor is meestal om mannen aan te trekken inderdaad. Maar is dat niet de bedoeling tussen man er vrouw? (ik ga niet met die manier akkoord trouwens)

Zoals je kan zien op de facebook pagina is het toch soms anders dan jij denkt.

Ja, want hun bikini lijkt me niet al te warm.

We hebben het over morele waardes tov mensen. Dus dieren doden hoort hier niet bij (alhoewel ik geen vlees eet om die reden).

Dat je iets walgelijk vind van een ander persoon heeft niets te maken met borsten. Voor mij mogen vrouwen op het strand hele dag in blote borsten lopen. Maar daarbuiten mag een shirt aan wel (voor een man vind ik dat ook trouwens). Kleine moeite en een beetje deftiger.

Als je naakt wil lopen doe je dat maar in je tuin of ergens waar het mag. Op straat mag men wel die kleine moeite nemen en wat aantrekken.

Zo, stop ook met de discussie :p Want wordt een heen en weer gedoe.
http://www.youtube.com/watch?v=QRJ38y4Jn6k

---------- Toegevoegd om 04:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 03:09 ----------

de andere planken die je misslaat irriteren me niet zo hard, maar voor deze kan ik echt niet de bigger man zijn en stoppen omdat er toch geen einde komt aan jouw pseudo-argumenteren:

Jij probeert de zaak voor een verbod op topless zijn voor vrouwen in het park te verdedigen met
"Een man heeft geen borsten (meeste dan). En spijtig genoeg horen de borsten bij het geslacht zoals de vagina."
Per default hoort alles legaal te zijn, pas wanneer iemand een zaak bepleit dat iets illegaal hoort te zijn voor t algemeen goed moet iets illegaal worden, dat is wat vrijheid is. Kortom wat jij moet bewijzen is dat wanneer vrouwen topless gaan in een publieke setting,dit schadelijk is voor het algemeen goed.
Jij probeert dit te doen door als 1 van je argumenten het bovenstaande te gebruiken, maw je zegt "borsten horen bij geslacht en daarom moet het verboden worden deze te tonen." Hiermee zeg je impliciet dat het tonen van dingen die horen bij (lees: eigen zijn aan; lees2: primaire en secundaire geslachtsdelen) het geslacht slecht zijn voor het algemeen goed. (Ook dit is weer een statement die je moet bewijzen, maar dat even terzijde, want ik ben je gigantische faal aan het uitleggen)

ZELFS al schenk ik je de propositie dat het tonen van dingen die horen bij het geslacht ->geslachtsdelen (primair en secundair) slecht is voor het algemeen goed, dan zou per definitie van die wet het tonen van je kinhaar (en dus ook kin) ook verboden moeten zijn.
Natuurlijk zijn borsten niet hetzelfde als kinnen en in 101 andere contexten totaal niet vergelijkbaar, maar als jouw enige reden om het tonen van borsten in het openbaar te verbieden is omdat borsten bij het geslacht horen en alles wat bij het geslacht hoort verboden moet worden (kortom je maakt gebruik van een inclusieve relatie en je enige pilaar ligt in het uiteinde van de =>), dan mag je alles wat als uiteinde die pilaar heeft verbieden.

Een analogie die je misschien kan snappen: stel dat vastgesteld wordt dat het hebben van vingers de oorzaak is van alle problemen in het leven, kortom als mensen vanaf de geboorte hun vingers afgekapt zouden krijgen zou iedereen levenslang 100 procent gelukkig zijn. Stel duizenden jaren verstrijken. Nou, in de loop van de geschiedenis hebben ze er een zootje van gemaakt en die studie verkeerd geinterpreteerd. Wat ze gedaan hebben is de ringvinger verboden gemaakt en die kappen ze dus af bij de geboorte, maar alle andere vingers lieten ze heel.
Nou zegt nieuwe papa Cools wnn de dokter zijn zaag bovenhaalt vlak nadat zijn vrouw bevallen is: "Dokter, waarom ga je mijn zoon zn ringvinger afkappen?:("
"Nou", zegt de dokter, "er was een studie gedaan die zei dat het hebben van vingers de oorzaak is van alle problemen in het leven, dus het zou immoreel zijn om zijn ringvinger niet af te kappen.
Papa Cools wordt woedend en zegt "eeeey swa, wat moet jij nou dit dat zus zou, ben je nou helemaal betoeterd man? Als vingers de oorzaak zijn van alle problemen in het leven kap je ofwel alle vingers van mn kind af, ofwel geen, fuile fieze klootviool! En ik wil eerst die studie zien trouwens, want dat lijkt me fucking bullshit dat het hebben van vingers voor problemen zorgt"

snap je het nu liefie?

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven