AndroidHealthClinic

IS: nasleep

Nee, maar psychoturko haalt er graag totaal irrelevante onderwerpen bij die zijn zaak zogenaamd steunen.
Irrelevante onderwerpen! Ha! Dit laat totaal weer zien hoe hypocriet sommigen van jullie zijn als het erop aankomt! Als jullie ff terug lezen, zullen jullie zien dat ik niet hier zelf een nieuw onderwerp aanhaal maar juist jullie, aangezien er naast IS ook nog iran is die zogenaamd de "wereldvrede" bedreigd. Ik reageer alleen daarop, ookal was die discussie al een paar dagen oud. Voortaan beter lezen voordat je hier mensen gaat beschuldigen vriend.

Nou ligt eraan wiens muur het is, die van Arnodsi zegt vaak wel wat doms

Na iets van 100 posts ben ik het wel een beeetje zat om daarover te gaan lullen tegen types hierzo die denken altijd beter te weten. Dan kan ik beter tegen een muur gaan praten, aangezien die nooit iets doms zal gaan zeggen...

Jij bent zelf een type die het altijd beter denkt te weten ito.

Irrelevante onderwerpen! Ha! Dit laat totaal weer zien hoe hypocriet sommigen van jullie zijn als het erop aankomt! Als jullie ff terug lezen, zullen jullie zien dat ik niet hier zelf een nieuw onderwerp aanhaal maar juist jullie, aangezien er naast IS ook nog iran is die zogenaamd de "wereldvrede" bedreigd. Ik reageer alleen daarop, ookal was die discussie al een paar dagen oud. Voortaan beter lezen voordat je hier mensen gaat beschuldigen vriend.

Ha!

Ha fucking HA!

30wwp09.jpg

Ik zie je hier meerdere malen over de Armeense genocide praten...

Wat voor punt wil je maken?

Hoogstwaarschijnlijk doe je dit om de discussie te ontlopen, want naar mijn mening heeft psycoturko gelijk met betrekking tot de betrouwbaarheid van de Informatie die het Westen (EU/VS en co) heeft over het Midden-Oosten (en haar problemen).

Om er maar een paar op te noemen:

1. De zogenaamde "weapons of mass destruction" die Sadam (die overigens werd gebacked door het westen) van Irak zou hebben. | Die massa vernietigingswapens zijn er nooit geweest!!!

Irak binnengevallen meer dan een 1.000.000 onschuldige burgerslachtoffers!!!!

2. Ossama Bin Laden schuilt onder bij de Taliban (die overigens is gefundeerd door de VS) in Afganistan

Afghanistan binnengevallen land is kapot gebombardeerd. Ik weet niet hoeveel onschuldige mensen zijn omgekomen. En bin Laden duikt later zogenaamd op in Pakistan. Heel toevallig geen foto's omdat het te "gruwlijk" is om te laten zien. Yeah right.

3. Iran bouwt een atoombom.

Antiraketschild gebouwd (hoogstwaarschijnlijk tegen Rusland en niet uit angst voor de gefantaseerde atoombom van Iran zoals het westen beweert), onterechte sancties, etc.

Zie je niet wat voor disinformatie/leugens het westen wel niet heeft. En waartoe het heeft geleid?

De mogelijkheid (voor terroristen of misschien de CIA/mossad) om een groepering zoals ISIS op te zetten (en te funderen ISIS is (misschien onbedoeld) gefundeerd door het Westen.

De volgende stap? Het zou me niet verbazen als ze wachten tot ISIS andere landen in het midden-oosten aanvalt en binnenvalt (zoals Turkije, Libanon, Jordanie). Om vervolgens ook die landen om zeep te helpen en de olie af te pakken etc.

Als je wat verstand zou hebben dan had je allang geweten dat de Media van het westen alles but betrouwbaar is.

Terugkomend op de Genocide wil ik nog het volgende kwijt.

1. Niemand ontkent de genocide.
2. Turken vinden het heel erg wat er is gebeurd.

Wat Turken heel boos maakt is het feit dat de media het zo neerlegt dat Turken Armeniers allemaal wilden neerknallen en vermoorden. Zoals de Nazi's dit deden met de Joden. Dit is natuurlijk niet zo geweest de Turken werden van hogeraf geforceerd of voorgelogen om meetewereken.

Het genocide beleid is niet bepaald door de Turken, maar slechts door drie personen, ofwel de drie pasha's (gelieerd aan de jonge turken die gebacked door het westen/zionisten de Sultan/Khalief van de Ottomaanse Rijk hebben ontroond).

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

In short de genocide is gepleegd door drie (armenofobe) personen die een staatsgreep hebben gepleegd.
1. Talat Pasha (de leider = Is overigens zelf geen turk of moslim. Maar een Pomok (etnische Bulgaar) en een Bektashi (lid van een secte die verscillende geloofsleren mixt).
2. Enver Pasha
3. Djemal Pasha

(hoogstwaarschijnlijk was Ataturk achter de schermen actief)

Deze drie personen hebben echter het beleid bedacht en uitgevoerd met dwang. Het was een dictatuur!!!! (luister maar eens goed naar het Filmpje dat je post).

Daarnaast wil het volgende nog eens benadrukken de Armeniers en of andere bevolkingsgroepen werden gezien als gelijken door Moslims (Ottomanen). De komst van de Jonge Turken (democraten, nationalisten) waren armenofoob en sterk nationalistisch (koerden en andere bevolkingsgroepen werden gediscriminieerd.

De Jonge Turken zijn niet representatief voor alle Turken. Hoelang bestaat het ottomaanse rijk en hoelang hebben ze in vrede geleefd met anderen (koerden, armeniers, etc)?

Meer dan 600+ jaar!!!

Het is dus niet netjes om de Turken de schuld te geven van dit.

De daders zijn drie heren (en misschien Ataturk) die een staatsgreep hebben gepleegd en met dwang de genocide hebben doorgevoerd!!

Gvd met zn 3en maar, dat moet een hele klus zijn geweest.

3 man forceert duizenden mensen om honderduizenden mensen te vermoorden

Juist

Ik denk dat TheDeen en Dietser het goed met mekaar zullen vinden. :)

Het is allemaal de Armen-en hun schuld.

Je kent zo te zien geen Turken, als je hierom moet lachen?

Blijf vooral TV kijken en de media voor 100% geloven.

---------- Toegevoegd om 23:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:43 ----------

3 man forceert duizenden mensen om honderduizenden mensen te vermoorden

Juist

Hoe heeft Hitler het in zijn eentje voor elkaar gekregen? Je bent een dom mannetje als je dit niet kan begrijpen.

Nog erger zijn Joodse Armen-en. En bergturken vertouw ik al helemaal niet, lijken teveel op koerden.

Terug
Naar boven