virusje
Huge Freak
- Waardering
- 961
Wat een amateur!
[afbeelding niet meer beschikbaar]
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Er is een genocide geweest. Maar niet zoals het Westen die voor ogen heeft.
Meeste mensen maken gelijk de onjuiste vergelijking met Europa (Duitsland, democratie, stemmen).
Het was Jonge Turken, staatsgreep, dictatuur, forceren.

De genocide vergelijking met duitsland maakte je potverdomme een paar minuten geleden nog
Is dit serieus of ben je echt een slechte troll?
De 1e vergelijking maakte ik over het feit dat 1 persoon (of drie pasha's) iets voor elkaar kan krijgen.
Wie, wat en hoe verandert niets aan de feiten, genocide is genocide.
Daar al dat gepraat over nazi's, begin ik een swastika in je avatar te zien TheDeen.

Daar al dat gepraat over nazi's, begin ik een swastika in je avatar te zien TheDeen.
Het Westen doet alsof alle Turken (zoals de Nazi's) wilden dat alle Armeniers werden gedood.
Dit is niet waar!!
Turken wilden het niet en hebben dit dus niet gedaan. En moet je dus niet de schuld gaan geven!!!!
Het waren "the Young Turks" die met dwang anderen forceerden.
Je sleurt er allerlei zaken bij die hier niet eens gezegd zijn.
Ik benadruk de actualiteiten over de statements die jij maakt.
Ik vrees soms voor je mentale gezondheid. Je lijkt ook altijd te vechten tegen zaken die er niet zijn.

Het gevoel is wederzijds
Alleen vecht ik nooit.
Ik laat het bewijs het werk doen.
Doe je goed. Overweldigend bewijs telkens die we negeren en niet willen lezen/begrijpen/bestuderen. Bek vol tanden.
Reported voor kloten met quotes.
---------- Toegevoegd om 01:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 01:26 ----------
fixed

Het gevoel is wederzijds
Alleen vecht ik nooit.
Ik laat het bewijs het werk doen.
TheDeen zei:Er is een genocide geweest. Maar niet zoals het Westen die voor ogen heeft.
Frej zei:Wie, wat en hoe verandert niets aan de feiten, genocide is genocide.
TheDeen zei: