MuscleMeat

IS: nasleep

IS geen gekken? Gasten zijn op het genocidale niveau van de Einsatzgruppen bezig vanuit 1 of andere gestoord idee dat een ieder die ook maar een beetje afwijkend denkt (geloofsgenoten niet uitgezonderd) kapot moet. Als het even kan in GTA-style waarbij ze het begrip drive-by shooting een nieuwe betekenis geven.

Gasten zijn net zo gek als de Rode Khmer, Ustasa, Taliban of andere groepen die vanuit een volledig gestoorde ideologie aan het moorden gaan slaan. Dat soort figuren met wortel en tak uitroeien maakt je niet gelijk aan degenen die je wil bestrijden. IS uitroeien betekent niet dat je onschuldigen uitmoordt zoals IS wel doet, je pakt een groepering aan die zover is verwijderd van welke maatschappelijke norm ook dat alleen hun vernietiging daar enige verbetering gaat brengen in de situatie.

Nonsens. Minderheden worden wel met rust gelaten als ze zich koest houden en niet samenwerken met hun vijanden (amerika vooral).
Isis wilt een shariastaat, dus in principe wordt hrt zo'n saudi arabie nr 2. Genocide van massas onschuldigen hoort daar niet bij.

Een shariastaat vind ik niet zo gestoord. Dat is hun geloof, dat zegt hun heilige boek. Je geloof in praktijk omzetten vind ik verre van gestoord, dat probeert namelijk elke religieuze in dit wereld.

---------- Toegevoegd om 02:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 01:01 ----------

Obama wilt blijkbaar isis ook bestrijden in syrie. Hij zevert maanden over 'ukraine soevereniteit', en op hetzelfde ogenblik gaat hij bommen droppen in syrie zonder goedkeuring van VN en expliciete veto van rusland en china. What a class act :D

Assad heeft wrschlijk schijt want obama knapt zijn vuile werk op. Maar hoe zal putin reageren?

Als je IS normaal vindt ben je de weg kwijt. Al helemaal als je oorlogsmisdaden gaat minimaliseren. Ik zie ook niet in waarom het normaal zou zijn vanuit je geloof/ideologie andere mensen te doden.

Nonsens. Minderheden worden wel met rust gelaten als ze zich koest houden en niet samenwerken met hun vijanden (amerika vooral). Isis wilt een shariastaat, dus in principe wordt hrt zo'n saudi arabie nr 2. Genocide van massas onschuldigen hoort daar niet bij. Een shariastaat vind ik niet zo gestoord.

Je ontkent dus de massa slachtingen op minderheden in de gebieden waar IS regeert? Slachtingen waarbij kinderen en vrouwen niet worden ontzien.

Yezidi, Koerden,Druzen, Christenen, Sjiieten en zelfs Soenni worden domweg afgeslacht door die idioten. Dit heeft niks meer te maken met het invoeren van een shariastaat, dit is genocide uitvoeren uit naam van een gestoorde ideologie.

Dat is hun geloof, dat zegt hun heilige boek. Je geloof in praktijk omzetten vind ik verre van gestoord, dat probeert namelijk elke religieuze in dit wereld.

Daarvoor hoef je niet andersgelovigen af te slachten.

---------- Toegevoegd om 11:06 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:47 ----------

In de Syrische plaats Raqqa is een volledig vrouwelijke brigade aanwezig die fungeert als politiemacht van de IS. Deze Al-Khanssaa-brigade bestiert lokale bordelen in de stad waar zo'n 3000 gevangen genomen Yazidi-vrouwen stelselmatig misbruikt worden.

Een van de leidsters is de 20-jarige Aqsa Mahmood, die op de universiteit zat in Glasgow. Volgens de BBC verliet ze eind vorig jaar haar ouders met de woorden 'ik ga een martelaar worden.' Naast Mahmood zitten waarschijnlijk nog drie andere Britse vrouwen op hoge posities.

'Barbaars'
Een bron vertelt aan The Mirror dat deze vrouwen 'barbaarse interpretaties' van de Islam toepassen. Ze hebben er geen moeite mee om de 'ongelovige' Yazidi-vrouwen te laten verkrachten door de mannelijke IS-strijders.

Opmerkelijk is dat veel vrouwen in de top van de brigade van Westerse afkomst zijn. In totaal zouden er ongeveer 60 vrouwen vanuit Groot-Brittanni naar Syri gegaan om mee te strijden met IS.

De Al-Khanssaa-brigade zoekt bewust naar westerse vrouwen. Ze komen makkelijker de grenzen over, omdat ze minder snel worden verdacht dan mannen. Eenmaal aangesloten bij IS krijgen ze vaak belangrijke posities, omdat de leiding van IS deze vrouwen beschouwt als het meest betrokken van alle vrouwelijke westerse jihadisten.

Noord-Irak
Ook in de stad Sinjar in Noord-Irak worden Yazidi-vrouwen stelselmatig misbruikt door IS-strijders. Een van de vrouwelijke slachtoffers, Mayat, vertelde aan de Italiaanse krant La Repubblica dat vrouwen worden verkracht op de bovenste verdieping van een gebouw in drie verschillende kamers en dat maar liefst drie keer per dag door verschillende groepen mannen. 'Ze behandelen ons als slaven. De mannen slaan en bedreigen ons indien we ons durven verzetten. Soms hoop ik dat ze me zo hard slaan dat ik sterf.'

http://www.ad.nl/ad/nl/1013/Buitenl...ouwen-leiden-bordelen-voor-IS-strijders.dhtml

Maar gelukkig pakt IS geen onschuldigen aan.

Gisteren op tv een docu over de jacht naar bin laden op npo2. Mooie gasten die CIA leiders.

MAar hoe gelovig ben je als een ongelovige zo erg is dat ze niet mogen leven, maar je mag ze wel nken.
Strong logic.

ea4o6u.jpg

Laatst bewerkt:
Je ontkent dus de massa slachtingen op minderheden in de gebieden waar IS regeert? Slachtingen waarbij kinderen en vrouwen niet worden ontzien.

Dat gebeurt, maar zonder context ben je niks. Jij doet uitschijnen dat ze hen vermoorden gewoon omdat ze anders zijn. Dat er hopen minderheden afgeslacht worden is een feit, maar naar de context errond en de rationale erachter kunnen we ernaar gissen.

Diegene die de yezidivrouwen in bordelen houden kan je ook niet gelijkstellen aan de ganse isis. 100Tal individuen zijn daarbij betrokken en daarom wil je een ganse staat kapot... Moeten we nederland ook nuken omdat er daar zoveel pedos rondlopen?

Laatst bewerkt:
Dat gebeurt, maar zonder context ben je niks. Jij doet uitschijnen dat ze hen vermoorden gewoon omdat ze anders zijn. Dat er hopen minderheden afgeslacht worden is een feit, maar naar de context errond en de rationale erachter kunnen we ernaar gissen.

Serieus, WTF? De context rond massa slachtingen zoeken? Laten we er vanuit gaan dat een gedeelte gezien kan worden als krijgsgevangenen omdat het strijders waren van de vijand, dan nog zijn dit soort massa slachtingen te zien als genocidaal. IS is er op uit om alles uit te roeien wat niet voldoet aan hun gestoorde wereldbeeld. De context is er dus al, IS is totaal gestoord en maakt je af als je ook maar enigszins anders denkt

Diegene die de yezidivrouwen in bordelen houden kan je ook niet gelijkstellen aan de ganse isis. 100Tal individuen zijn daarbij betrokken en daarom wil je een ganse staat kapot... Moeten we nederland ook nuken omdat er daar zoveel pedos rondlopen?

Dit is niet 1 of andere georganiseerde verkrachting, dit zijn verkrachtingen waar duidelijk een hele organisatie achter schuilt Dan ben je inderdaad bezig of om die niet bestaande Islamistische Staat met wortel en tak uit te roeien.

Zeg me dat je gewoon aan het trollen bent want dat is al een stuk minder erg dat je echt overtuigt bent van wat je nu allemaal uitkraamt.

Als je IS normaal vindt ben je de weg kwijt. Al helemaal als je oorlogsmisdaden gaat minimaliseren. Ik zie ook niet in waarom het normaal zou zijn vanuit je geloof/ideologie andere mensen te doden.

Je kan iemand geen psychiche stoornissen toekennen op basis van hun geloof. Je kan dat persoonlijk onzin vinden, maar daarom kan je ook niet een natie uitroeien omdat je overtuigd bent dat ze 'gek' zijn.
Daarom is 'gek' een hol begrip. Waarin zijn ze precies gek? Welke stoornis hebben ze dan?

'Ze onthoofden zoveel mensen, dan ben je tog niet normaal!!??'

Ja sorry, maar je moet met iets beters afkomen. Onthoofdingen is van alle tijden en ook universeel. Normaler dan dat kan het niet.

---------- Toegevoegd om 10:50 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:46 ----------

In het artikel staat dat is strijders yezidivrouwen verkrachten. Gewoon dat, is strijders. Heeft al bagdhadi zijn persoonlijke toestemming gegeven. Hebben de sharia police er weet van? Gebeurt het in een rogue gebied waar de rule of law nog niet geldt?

Ik wil graag wel meer info voordat ik de 'herpderp ze verkrachten vrouwen, lets nuke em' tour gaan opgaan.

dan nog zijn dit soort massa slachtingen te zien als genocidaal.

Dat is dan vreemd, want als ze niet tegen isis vechten en ze betalen hun niet-moslim belasting, dan worden ze niet vermoord

Dat heb ik vernomen van 'een commander' van isis in een radio interview. Dit strookt toch totaal niet met een genocide.

In alle filmpjes van de isis zag ik nooit massaexecuties van niet-soldaten. Gebeurde enkel bij soldaten die gevangen werden. Keur ik ook niet goed, ma das toch geen genocide of systhematisch uitroeien van een sociale groep?
Ik zag hen wel een sjjit dorp raiden, ze vermoordden de 'baas' van het dorp en lieten alle sjitten in leven terwijl ze zich converteerden naar islam.

Laatst bewerkt:
Beter stop je gewoon met posten man, je kraamt echt zieke onzin uit.

Walgelijk gewoon als je zulke dingen goedpraat.

Goedpraten doe ik nergens.
Ik ben tegen isis en ik zou niet graag willen leven in hun staat. Dwt gezegd zijnde, vind ik niet juist om hen aan te vallen op basis van foutieve en/onvolledige info. Dat ze 'gek' zijn is een r*tard opinie, dus dat mag al de vuilbak in.
Dat ze systhematisch mensen uitroeien(genocide) is wel een goede argument om te intervenieren, maar roeien ze mensen ook effectief uit of is het een sunni shia clash in een oorlogscontext?

Moest hardop lachen van het 'context' argument en Eric's reactie daarop. :roflol:

Laatst bewerkt:
Goedpraten doe ik nergens.
Ik ben tegen isis en ik zou niet graag willen leven in hun staat. Dwt gezegd zijnde, vind ik niet juist om hen aan te vallen op basis van foutieve en/onvolledige info. Dat ze 'gek' zijn is een r*tard opinie, dus dat mag al de vuilbak in.
Dat ze systhematisch mensen uitroeien(genocide) is wel een goede argument om te intervenieren, maar roeien ze mensen ook effectief uit of is het een sunni shia clash in een oorlogscontext?

Dus als ik een geloof opricht die geloofd dat kleine kindertjes verkrachten goed is omdat een denkbeeldige flapdrol dit zegt, dit op papier zet en de ex-leden van Stichting Martijn recruteer, ben ik in jou ogen niet gek?
Want jah, ik volg gewoon een fabeltje..

Ik zou serieus overwegen om een testje te doen bij een psychiater als ik jou was, je draaft veel te ver door in het argumenten aanleveren/onderuithalen verhaal.

Dus als ik een geloof opricht die geloofd dat kleine kindertjes verkrachten goed is omdat een denkbeeldige flapdrol dit zegt, dit op papier zet en de ex-leden van Stichting Martijn recruteer, ben ik in jou ogen niet gek?
Want jah, ik volg gewoon een fabeltje..

Ik zou serieus overwegen om een testje te doen bij een psychiater als ik jou was, je draaft veel te ver door in het argumenten aanleveren/onderuithalen verhaal.

Als jij nu een geloof opricht, dan wordt het bestempeld als een sekte en zij zijn niet beschermd.
We hebben het hier wel over islam en de sharia. Als isis leden gek zijn, dan zijn saudi arabiers ook gekken.

Alle aanhangers van een religie zijn tot op een zekere hoogte gek.

Als jij nu een geloof opricht, dan wordt het bestempeld als een sekte en zij zijn niet beschermd.
We hebben het hier wel over islam en de sharia. Als isis leden gek zijn, dan zijn saudi arabiers ook gekken.

Did not deny that.
Die lui leven ook een paar honderd jaar achter op de Westerse civilisatie, die ik zie als superieur (in de zin van het best ontwikkeld, no Arian/Nazi shizzle)

Terug
Naar boven