AndroidHealthClinic

IS: nasleep

Did not deny that.
Die lui leven ook een paar honderd jaar achter op de Westerse civilisatie, die ik zie als superieur (in de zin van het best ontwikkeld, no Arian/Nazi shizzle)

Ik zie het hier ook superieur maar dat geeft mij het recht niet om hen te dwingen ons levenstijl te kopieren. als die fags in sharia willen leven, so be it.

Natuurlijk kan uitroeingen en shit nie, maar gebeurt dat ook? Geen bewijzen gezien daarvan. Enkel massaexecuties van soldaten.

---------- Toegevoegd om 11:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:50 ----------

Wat zie jij al gek?
Leg het eens uit, dan kunnen wij inschalen

Dsm handboek.
Enige valide maatstaf om iemand een stoornis toe te kennen.
Dan is iemand 'gek'.

---------- Toegevoegd om 11:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:51 ----------

je moet mijn woorden in de juiste context plaatsen.

2/10

Ik zie het hier ook superieur maar dat geeft mij het recht niet om hen te dwingen ons levenstijl te kopieren. als die fags in sharia willen leven, so be it.

Natuurlijk kan uitroeingen en shit nie, maar gebeurt dat ook? Geen bewijzen gezien daarvan. Enkel massaexecuties van soldaten.

---------- Toegevoegd om 11:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:50 ----------

Dsm handboek.
Enige valide maatstaf om iemand een stoornis toe te kennen.
Dan is iemand 'gek'.

---------- Toegevoegd om 11:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:51 ----------

2/10

als jozef fritzl zn kinderen misbruikt stoppen we hem, maar als een hoop zandnegers het op grote schaal doen dan laten we ze hun gang gaan?
of is de reden soms de geografische locatie ipv de schaal?

Ik kan hier 1000 artikels van wandaden en slachtingen zetten,maar het zal er nooit inraken he. Alles maar altijd blijven draaien en keren. Als je mensen vermoordt en verkracht omdat ze niet je geloof aanhangen ben je in mijn ogen ziek in je hoofd of knettergek,punt.

Luchtaanvallen Syri volgens Rusland niet zonder VN-mandaat

Rusland ziet Amerikaanse luchtaanvallen op Islamitische Staat in Syri als een daad van agressie, als daar geen mandaat van de VN-Veiligheidsraad voor is.

Dat heeft het Russische ministerie van Buitenlandse Zaken donderdag laten weten, meldde persbureau Interfax.

De Amerikaanse president Barack Obama deed woensdag zijn strategie uit de doeken om Islamitische Staat (IS) te bestrijden. Obama zei dat de VS niet zullen aarzelen om IS ook in Syri aan te pakken.

Ok, misschien kunnen ze dan ook hun troepen uit Oekrane terug trekken als we het plotseling zo nauw gaan nemen met internationaal recht.

Rusland ziet Amerikaanse luchtaanvallen op Islamitische Staat in Syri als een daad van agressie, als daar geen mandaat van de VN-Veiligheidsraad voor is.

Dat heeft het Russische ministerie van Buitenlandse Zaken donderdag laten weten, meldde persbureau Interfax.

De Amerikaanse president Barack Obama deed woensdag zijn strategie uit de doeken om Islamitische Staat (IS) te bestrijden. Obama zei dat de VS niet zullen aarzelen om IS ook in Syri aan te pakken.

Soevereine natie aanvallen zonder VN steun, das typisch amerika weeral. Ik ben benieuwd naar al die anti-amerika interventies in demorgen/standaard en de tijd:rolleyes:

---------- Toegevoegd om 15:23 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:21 ----------

Ik kan hier 1000 artikels van wandaden en slachtingen zetten,maar het zal er nooit inraken he. Alles maar altijd blijven draaien en keren. Als je mensen vermoordt en verkracht omdat ze niet je geloof aanhangen ben je in mijn ogen ziek in je hoofd of knettergek,punt.

Ik heb ook 1000 artikelen, 500 van executies jegens hun vijanden en 500 van social services werken.

Maar goed, we moeten hier niet over doordrammen, ik ken de posities van anderen, ik heb mijn positie en we zullen allemaal ons eigen kijk geven naar de feiten hierrond.

Eigenlijk zijn het gewoon filantropen dus, filantropen die je nek afsnijden of je met een AK-47 voor de kop schieten als je anders denkt maar voor de rest is IS best een sociaal clubje.

Je kan iemand geen psychiche stoornissen toekennen op basis van hun geloof. Je kan dat persoonlijk onzin vinden, maar daarom kan je ook niet een natie uitroeien omdat je overtuigd bent dat ze 'gek' zijn.
Daarom is 'gek' een hol begrip. Waarin zijn ze precies gek? Welke stoornis hebben ze dan?
Als je religieus bent anno 2014 ben je toch wel flink mentaal gehandicapt. Aan je posts te zien lijd jij ook aan een aardig lijstje uit het DSM.

Je kan iemand geen psychiche stoornissen toekennen op basis van hun geloof. Je kan dat persoonlijk onzin vinden, maar daarom kan je ook niet een natie uitroeien omdat je overtuigd bent dat ze 'gek' zijn.
Daarom is 'gek' een hol begrip. Waarin zijn ze precies gek? Welke stoornis hebben ze dan?

'Ze onthoofden zoveel mensen, dan ben je tog niet normaal!!??'

.
religie is een psychische stoornis (praten met niet bestaande entiteiten en ke gedrag erop aanpassen.

Soevereine natie aanvallen zonder VN steun, das typisch amerika weeral. Ik ben benieuwd naar al die anti-amerika interventies in demorgen/standaard en de tijd:rolleyes:

Rebellen aanvallen die geen onderdeel uitmaken van welke natie ook behalve die idiote staat die ze zelf hebben bedacht. Assad is al lang de controle kwijt op dat gebied wat nu nog amper aangemerkt kan worden als soevereine staat. Assad heeft er niks te zeggen en IS heeft hoe dan ook geen zeggenschap over welk stuk land ook ter wereld.

Laatst bewerkt:
Rebellen aanvallen die geen onderdeel uitmaken van welke natie ook behalve die idiote staat die ze zelf hebben bedacht. Assad is al lang de controle kwijt op dat gebied wat nu nog amper aangemerkt kan worden als soevereine staat. Assad heeft er niks te zeggen en IS heeft hoe dan ook zeggenschap over welk stuk land ook ter wereld.

Bizarre logica.
Die bolwerken van rebellen zijn nog steeds officieel van syrie. Je gaat toch ook niet claimen dat donetsk nu een landsloos gebied is omdat er daar pro russische rebellen schuilen. Het is niet omdat bepaalde gebieden overspoeld worden door ongure types en dat ze de regime aanvallen, dat dergelijk gebied nomans land wordt. Vorig jaar probeerde amerika nog in syrie binnen te geraken, maar het is niet gelukt door veto van rusland en china zoals je dat vast wel weet. Als het een nomansland is, dan hoeft de ganse procedure van de VN niet meer.

Ik begrijp amerika's redenatie ook wel. Als ze isis in irak gaan aanvallen, dan zullen die fags wegvluchten naar syrie, hun 'safe haven'.

Da is tough shit voor obama. Hij moet syrias toestemming krijgen of die van de VN. Zo niet, tough shit dan, klaar. And who knows, mss zegt assad wel ja, want isis is ook een kopzorg voor hem.:D

Hoe de feiten nu zijn: amerika valt unilateraal een soeverein land binnen, schurkenstaat of niet. Dat zeg ik niet enkel, dat zeggen ook andere amerikaanse reporters op twitter. Sowieso dat deze move zijn rol inzake oekraine/rusland gaat verzwakken (hoe vaak heeft hij niet gezegd aan rusland om soeverein oekraine met rust te laten :roflol:)

Kan Rob G niet weer in dit topic komen, altijd genieten van zijn posts

Als je religieus bent anno 2014 ben je toch wel flink mentaal gehandicapt. Aan je posts te zien lijd jij ook aan een aardig lijstje uit het DSM.

Ok, dat is u dbb psychologie mening, maar officieel staat in de DSM: geen enkele religieus en politieke overtuiging kan aan een stoornis gekoppeld worden. Klaar, finitos. Als je dat wilt zien veranderd worden, lobbyt wa een beetje en kom dan terug naar mij en dan zal ik u 'religie = stoornis' crap wel aanvaarden

-

Laatst bewerkt:

Amerika is ook zo ontzettend koppig wat betreft Assad. Een wapenstilstand tussen het vrije en reguliere Syrische leger zou van pas kunnen komen. Die idioten slachten elkaar af terwijl IS de derde hond is.

Bizarre logica.
Die bolwerken van rebellen zijn nog steeds officieel van syrie. Je gaat toch ook niet claimen dat donetsk nu een landsloos gebied is omdat er daar pro russische rebellen schuilen. Het is niet omdat bepaalde gebieden overspoeld worden door ongure types en dat ze de regime aanvallen, dat dergelijk gebied nomans land wordt. Vorig jaar probeerde amerika nog in syrie binnen te geraken, maar het is niet gelukt door veto van rusland en china zoals je dat vast wel weet. Als het een nomansland is, dan hoeft de ganse procedure van de VN niet meer.

Ik begrijp amerika's redenatie ook wel. Als ze isis in irak gaan aanvallen, dan zullen die fags wegvluchten naar syrie, hun 'safe haven'.

Da is tough shit voor obama. Hij moet syrias toestemming krijgen of die van de VN. Zo niet, tough shit dan, klaar. And who knows, mss zegt assad wel ja, want isis is ook een kopzorg voor hem.:D

Hoe de feiten nu zijn: amerika valt unilateraal een soeverein land binnen, schurkenstaat of niet. Dat zeg ik niet enkel, dat zeggen ook andere amerikaanse reporters op twitter. Sowieso dat deze move zijn rol inzake oekraine/rusland gaat verzwakken (hoe vaak heeft hij niet gezegd aan rusland om soeverein oekraine met rust te laten :roflol:)

Oekraine is de controle nog niet kwijt, Assad wel. Verder is het altijd controversieel om een aanval uit te voeren op gebieden waar je zelf geen zeggenschap over hebt maar zogenaamde 'rogue states' hebben geen bestaansrecht. Als de heersende macht binnen een land die opstandelingen niet kan verdrijven is de internationale gemeenschap aan zet. Zeker als die opstandelingen een bedreiging vormen voor de rechtsorde in andere landen. IS is geen binnenlandse aangelegenheid voor Irak of Syrie, IS vormt een bedreiging voor een groot gedeelte van de (westerse) wereld.

Zou ook wel mooi zijn als je nooit gebieden meer mag aanvallen binnen zogenaamde soevereine staten terwijl de bevelhebbers van die gebieden wel de oorlog aan je hebben verklaard.

De opstandelingen in de Oekraïne hebben geen oorlogsverklaring laten uitgaan naar andere landen dan waar ze verblijven en waar ze zich van willen afscheiden. Dat is een wezenlijk verschil met IS dat uit is op een kalifaat dat zich uitstrekt over alle gebieden waar moslims huizen en waarschijnlijk nog wel verder als ze anderen ook hun gestoorde ideologie willen opleggen. IS zijn terroristische moslims nazi's die lebensraum zoeken, totaal niet meer te vergelijken met rebellen die zich willen afscheiden van hun thuisland.

Terug
Naar boven