MuscleMeat

IS: nasleep

Btw, voor iedereen die twitter heeft en graag wat isis malloten wilt volgen: volg pieter van ostaeyen en bekijk wie pieter allemaal volgt. Je vindt daar meer dan genoeg isis leden. Meesten leiden nog een betrekkelijk normaal leven, tis nie elke dag dat ze een hoofd afhakken of in strijd zijn :p ---------- Toegevoegd om 00:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:11 ---------- Ik zie genoeg tegenbewijzen elke dag. Geen enkel terroristisch organisatie is 'uit op bloed' zondermeer, dat zit niet in de aard van de mens. Geen enkel organisatie kan zo groot en sterk worden als het enkel zou bestaan uit psychopaten die enkel chaos en destructie willen. Simpelweg onmogelijk en out of the question. wereld is geen simpele hollywood blockbuster. Daarom neem ik bij voorbaat dergelijke beschrijvingen gewoon niet serieus..
en dus?
geef gewoon antwoord op de vraag
wat zou jou ervan overtuigen dat ISIS een extremistische terroristische organisatie is?

Ik moet toch zeggen dat Brotoscience hier hele sterke punten maakt.
Ben zelf ook van plan wat van deze twitteraars te gaan volgen.

Moet wel uitkijken zeker straks wordt ik opgepakt, omdat ik de ISIS steun, beter proxy gebruiken op twitter! :roflol:

Als isis een organisatie zou zijn die zonder realistische doelstellingen aanslagen zouden plegen ver van hun eigen leefruimte, op onschuldige burgers.

---------- Toegevoegd om 00:45 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:40 ----------

Ik moet toch zeggen dat Brotoscience hier hele sterke punten maakt.
Ben zelf ook van plan wat van deze twitteraars te gaan volgen.

Moet wel uitkijken zeker straks wordt ik opgepakt, omdat ik de ISIS steun, beter proxy gebruiken op twitter! :roflol:

Lol, als je isis volgt, ga je zeker in radar komen van aivd of whatever. Maar moest er ooit een men in black voor u deur staan, het is algemeen aanvaard binnen de twitter community dat volgen en retweeten geen endorsments betekent. Niemand denkt dat van ostaeyen een extremist is :p

Volg ook peshmerga ed, geven ook nice info door. (Zo vechten ze samen met pkk elders en ze steunen pkk openlijk). @Yunus4akca7 vb

Moest isis samenwerken met alqaeda, dan is da frontpage nieuws. Peshmerga met pkk en nobody gives a shit.

Ik moet u niet overtuigen hoe bullshit de media is he :P

Als isis een organisatie zou zijn die zonder realistische doelstellingen aanslagen zouden plegen ver van hun eigen leefruimte, op onschuldige burgers. ---------- Toegevoegd om 00:45 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:40 ---------- Lol, als je isis volgt, ga je zeker in radar komen van aivd of whatever. Maar moest er ooit een men in black voor u deur staan, het is algemeen aanvaard binnen de twitter community dat volgen en retweeten geen endorsments betekent. Niemand denkt dat van ostaeyen een extremist is :p Volg ook peshmerga ed, geven ook nice info door. (Zo vechten ze samen met pkk elders en ze steunen pkk openlijk). @Yunus4akca7 vb Moest isis samenwerken met alqaeda, dan is da frontpage nieuws. Peshmerga met pkk en nobody gives a shit. Ik moet u niet overtuigen hoe bullshit de media is he :P

en duizenden onschuldige christelijke iraqi's de bergen in jagen buiten de leefruimte van isis en ze met de dood bedreigen als ze niet bekeren naar de islam valt daar niet onder?

Geef eens bron van zoiets

Ja dat duizenden mensen op de vlucht slagen omdat ISIS hun dorpen omsingelen,de mannen afknallen en de vrouwen en kinderen meenemen als sekslaven is natuurlijnk 1 grote hoax. Volgens mij zitten de joden erachter.

Wat gebeurt er in Irak (ISIS episode)

Pieter van Oostaeyen volg ik al heel lang, heb daarnaast ook tal van andere accounts die ik volg. Maar als je denkt dat IS een ongeregeld zooi is moet je toch iets verder kijken dan CNN.

---------- Toegevoegd om 10:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:45 ----------

Ja dat duizenden mensen op de vlucht slagen omdat ISIS hun dorpen omsingelen,de mannen afknallen en de vrouwen en kinderen meenemen als sekslaven is natuurlijnk 1 grote hoax. Volgens mij zitten de joden erachter.

http://youtu.be/9UfOmcGW1ik

http://youtu.be/WNPgP4flotM

het was wel IS die gezorgd heeft dat deze vrouwen veilig terug waren naar India. Waarom horen we daar niks van ? ;) ik geloof inderdaad niet in die hoax berichten over sex slaven etc.

Pieter van Oostaeyen volg ik al heel lang, heb daarnaast ook tal van andere accounts die ik volg. Maar als je denkt dat IS een ongeregeld zooi is moet je toch iets verder kijken dan CNN.

---------- Toegevoegd om 10:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:45 ----------

het was wel IS die gezorgd heeft dat deze vrouwen veilig terug waren naar India. Waarom horen we daar niks van ? ;) ik geloof inderdaad niet in die hoax berichten over sex slaven etc.

Oh valt best mee met die gasten dus.

Perfecte schoonzonen.

Mainstream media van alles toedichten maar wel trappen in de propagandamachine van IS. Het is bijna aandoenlijk.

De Nazi's legden ook een heel mooi wegennetwerk aan maar dat boeit niemand wat. Eigenlijk waren het toch best aardige mensen en zijn ze gewoon allemaal verkeerd begrepen, evenals ISIS.

Mensen zien alles wel erg zwart wit zeg, er bestaat zeker alleen goed of slecht in jullie bekrompen wereldje.

Mensen zien alles wel erg zwart wit zeg, er bestaat zeker alleen goed of slecht in jullie bekrompen wereldje.

maxresdefault.jpg

Idioten die massa executies uitvoeren verdienen geen nuance, die verdienen zelf de kogel. Of een paar bommen op die bebaarde koppen. Als ze maar dood zijn.

Oh ja en het kwaad moet bestreden worden uiteraard, uiteraard.
Het westen strijd natuurlijk altijd aan de ''goede'' kant en nu is het kwaad opgestaan. :laugh:

Oh ja en het kwaad moet bestreden worden uiteraard, uiteraard.
Het westen strijd natuurlijk altijd aan de ''goede'' kant en nu is het kwaad opgestaan. :laugh:

Volgens mij is jouw wereldbeeld een stuk minder genuanceerd dan van de meesten hier.

Terug
Naar boven