XXL Nutrition

IS: nasleep

Klopt, gebruik ook het liefst zo min mogelijk informatie bronnen.
Jullie hebben gelijk hoor, het is gewoon weer Good vs Evil.

Je gebruikt iets te graag wazige bronnen. Bronnen die niks bijdragen aan de nieuwsgaring maar jouw wereldbeeld versterken en daardoor door jou worden gezien als nuttig.

Jouw wereldbeeld is eerder, het kutte Westen dat samenzweert tegen allerlei groeperingen en landen die jou meer aanspreken. Of het kutte Westen waar zoveel complotten gaande zijn dat je geen enkel nieuwsfeit voor waar moet aannemen. Die gozer zonder benen in Boston had al geen jaren benen!! Mensen wakker worden!!

Je gebruikt iets te graag wazige bronnen. Bronnen die niks bijdragen aan de nieuwsgaring maar jouw wereldbeeld versterken en daardoor door jou worden gezien als nuttig.

Jouw wereldbeeld is eerder, het kutte Westen dat samenzweert tegen allerlei groeperingen en landen die jou meer aanspreken. Of het kutte Westen waar zoveel complotten gaande zijn dat je geen enkel nieuwsfeit voor waar moet aannemen. Die gozer zonder benen in Boston had al geen jaren benen!! Mensen wakker worden!!

Dus in mijn wereld is het Evil vs Good

Ja dat duizenden mensen op de vlucht slagen omdat ISIS hun dorpen omsingelen,de mannen afknallen en de vrouwen en kinderen meenemen als sekslaven is natuurlijnk 1 grote hoax. Volgens mij zitten de joden erachter.

Ik zei geef 1 bron van christenen die uitvermoord worden of die naar sinjar gebergten vluchten.

Mainstream media van alles toedichten maar wel trappen in de propagandamachine van IS. Het is bijna aandoenlijk.

Onzin. Dat zijn gewoon individuen met een twitteraccount. Het is niet de officiele isis media ofzo. Als jij een twitteraccount zou hebben en tweeten, dan ga ik toch ook niet zeggen dat u tweets propaganda van nederland is.

Onzin. Dat zijn gewoon individuen met een twitteraccount. Het is niet de officiele isis media ofzo. Als jij een twitteraccount zou hebben en tweeten, dan ga ik toch ook niet zeggen dat u tweets propaganda van nederland is.

IS bedreigt Twitter zelfs omdat hun accounts worden gesloten. Het zal niet volledig georganiseerd zijn maar IS is ook gewoon bezig met propaganda en zeker als ze zogenaamd sociaal werk doen om bepaalde harten te winnen terwijl ze tegelijkertijd met hun kogels de harten doorboren bij massa executies.

Als je trapt in de propaganda van IS ben je nog goedgeloviger dan degenen die alleen mainstream media gebruiken.

IS bedreigt Twitter zelfs omdat hun accounts worden gesloten. Het zal niet volledig georganiseerd zijn maar IS is ook gewoon bezig met propaganda en zeker als ze zogenaamd sociaal werk doen om bepaalde harten te winnen terwijl ze tegelijkertijd met hun kogels de harten doorboren bij massa executies.

Als je trapt in de propaganda van IS ben je nog goedgeloviger dan degenen die alleen mainstream media gebruiken.

Ik trap niet in de propaganda van ISIS, maar mag ik iig de mogelijkheid hebben om de propaganda te zien?
Zelfde met situatie Rusland/Oekraïne, ga je de Russische informatiestroom verbieden blijft er nog maar 1 kant over.
Als we toch in zo'n propaganda wereld leven, geef me dan iig de toegang tot alle propaganda.

IS heeft zeker zn eigen propaganda machine, maar je kan zelf zien dewelke gewoon een individu is en dewelke actief bezig is met propaganda.

http://twitter.com/chechisback

deze figuur bijvoorbeeld geeft gewoon zijn eigen visie weer, niet meer, niet minder. Dit is niet de officiele account van Isis of officiele statements van isis.

Sociaal werk van Isis is helemaal geen propaganda. Dat ze fotos ervan nemen en tonen aan de buitenwereld kan je wel als propaganda zien. Maar aan de andere kant, 1 kant van Isis belichten is dan ook propaganda. Als je enkel de traditionele media leest, dan creer je opvattingen over isis als 'ze willen enkel bloed zien' of en 'christenen worden uitvermoord en ze vluchten naar gebergten'. Da toont aan dat ze geen drol afweten van Isis. Daarom creeert Isis ook een charme offsensief. Een soort van: 'what about the good things Hitler did ?' En daar is niks mis mee imo.

In reality, het is business as usual met Isis gecontroleerd gebied in Syrie:
http://www.youtube.com/watch?v=jOaBNbdUbcA

Sharia police zorgt ervoor dat iedereen zich aan de sharia houdt. Hun manier van orde creeren. Geen zotten dus chaos willen (of nihilisten zoals obama ze noemt), maar 'zotten' die een shariastaat willen. Zotten die een Islamitische Staat willen.

En zoals je ziet pik ik ook info op van de traditionele media (Vice news).
Ik kijk niet exclusief naar twitter, maar dus ook niet exclusief naar traditionele media.

Laatst bewerkt:
-

Laatst bewerkt:
[Link niet meer beschikbaar]

@patje 16:

bron 1, gepost door By: FuckIS
Dat hoort niet in een islamitische staat. Me dunkt dat bepaalde isis leden daarmee bezig zijn en andere isis leden zullen hen bestraffen. Je gaat nederland ook niet bombarderen omdat er daar pedos rondlopen. Andere nederlanders zorgen ervoor dat ze opgepakt worden. Sexslavinnen is niet 1 van de pijlers van een islamitische staat, f**gots heb je overal, ook in parlementaire democratien.

Heb je zelf aan een isis strijder gevraagd wat ze hiervan vinden ?

Bron 2
Een yazidi claimt dat ze uitvermoord worden. Geen bewijs dat ze daadwerkelijk uitvermoord worden omdat ze yezidi zijn.

Wederom, gevraagd aan een isis strijder waarom ze yezidi uitvermoorden ?

bron 3:

Last weekend Isis gave the city's Christians a stark choice: convert to Islam, pay a religious tax, or face death.

Dat is sharia. Deal with it.
Zie je wel dat ze christenen niet zomaar vermoorden omdat ze christenen zijn. Ze mogen daar wonen samen met moslims, mits ze extra belasting betalen.

Bron 4 is in tegenstrijd met bron 3. Het is niet 'convert or die', het is convert, pay taxes or die. Als isis strijders convert or die zeggen, dan zijn ze slechte moslims en moeten ze bestraft worden door andere isis strijders die wel de sharia juist volgen.

Waarschijnlijk zijn dit misvattingen van christenen of sensatie bullshit van de schrijver in kwestie.

Bron 5: Kinderen doden is over het algemeen niet ok . Wederom, dit hoort niet tot 1 van de pijlers van een islamitische staat, dit zijn acties van individuele isis strijders. Zie mn argumentatie bij bron 1.

Bron 6: dat zijn mannen die strijden tegen Isis. Iedereen die strijdt tegen isis moeten dood. maakt niet uit of het christenen zijn, sunni moslims, shia moslims of atheisten.
Kinderen doden is wel niet ok, omdat ze geen gevaar vormen voor hen. (tenzij dat de kinderen ook meevochten)

Laatst bewerkt:
Brotoscience, waarom probeer je in godsnaam alles goed te praten man

'kinderen doden is over het algemeen niet ok'

oke dankje voor de info

Als er een kind naar u komt met een ak 47, geef hem dan een headshot. Geld ook voor vrouwen.
Lol, wat is dat nu voor zever van u kant :roflol:

En als je denkt dat kinderen niet vechten met wapens
http://mobile.nytimes.com/2014/09/0...er=rss&emc=rss&smid=tw-nytimes&_r=1&referrer=

Irakese stad geeft aan hun burgers, inclusief kinderen, wapens om tegen Isis te vechten.
Children joined the front lines during the day because there were not enough men for two shifts.

#rekt

'Dat is sharia, deal with it'

Nog zo'n mooie. Kop er af of kogel in je donder als je niet bekeert. Het probleem met IS is nou juist dit soort onzin. Heeft niks met de Islam te maken, alleen met hun totaal gestoorde interpretatie van de Islam.

Irakese stad geeft aan hun burgers, inclusief kinderen, wapens om tegen Isis te vechten.

#rekt

Wat ben jij een knuppel, no offence. Isis valt alle steden binnen, verkracht vrouwen en kinderen en onthoofd mannen voor het oog van gezinsleden. Vind je het serieus apart dat een stad dan zegt iedereen te bewapenen tegen dat volk?

Terug
Naar boven