Isnogood
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 216
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 80kg
Badoem paf.
Update sept 2010
Ben helaas na niet meer dan 6/7 weken gekapt en 3 maanden niks gedaan. Dit alles door 1 maand op vakantie, 1 maand hertentamens en 1 maand reguliere tentamens.
Ik ben dus sinds nu weer begonnen, ik ben nog aan het sleutelen aan mijn voedingsschema aangezien ik heel snel op dezelfde voeding ben uitgekeken.
Mijn schema t/m december 2010 wordt Mark Rippetoe style, maar dan een wat nieuwere vorm die hij zelf geeft in zijn gym. Techniek is voor mij heel belangrijk dus ik probeer elk van zijn filmpjes te kijken en moet zeggen dat voor een aantal lifts echt heel goed is geweest.
Doelen 2010
1RM calculated..
SQ 120
DL 120
BP 75
Dit is wel echt MINIMAAL.
Als ik mezelf moest "raten": (0-10) qua GENETICS
Onderlichaam: 9+ (krijg meestal vragen of ik "fanatiek aan wielrennen doe")
Armen: 7
Grip: 5
Core strength: 8
Conditie: 5
Algeheel torso: 7,5
Update sept 2010
Ben helaas na niet meer dan 6/7 weken gekapt en 3 maanden niks gedaan. Dit alles door 1 maand op vakantie, 1 maand hertentamens en 1 maand reguliere tentamens.
Ik ben dus sinds nu weer begonnen, ik ben nog aan het sleutelen aan mijn voedingsschema aangezien ik heel snel op dezelfde voeding ben uitgekeken.
Mijn schema t/m december 2010 wordt Mark Rippetoe style, maar dan een wat nieuwere vorm die hij zelf geeft in zijn gym. Techniek is voor mij heel belangrijk dus ik probeer elk van zijn filmpjes te kijken en moet zeggen dat voor een aantal lifts echt heel goed is geweest.
Doelen 2010
1RM calculated..
SQ 120
DL 120
BP 75
Dit is wel echt MINIMAAL.
Als ik mezelf moest "raten": (0-10) qua GENETICS
Onderlichaam: 9+ (krijg meestal vragen of ik "fanatiek aan wielrennen doe")
Armen: 7
Grip: 5
Core strength: 8
Conditie: 5
Algeheel torso: 7,5
Laatst bewerkt:

)
.