Tukker73
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 58
- Lengte
- 1m72
- Massa
- 81kg
- Vetpercentage
- 26%
Ik ging lekker na mijn tentamen naar m'n chick toe, ze hadden nog eten over van een speciaal etentje van de dag ervoor.. Dus ik lekker me volgestopt met kip/cashew, noodles, rijst en kerrieballetjes, niks aan het handje. Dat heb ik geweten, 10 minuten na het eten werd ik helemaal klam, zweet brak me uit en het voelde alsof iemand iets in mijn bloedbaan spoot, ik liep naar de WC aangezien ik me nog nooit zo gevoeld heb... Er kwam niks dus ik ben maar terug naar woonkamer geslofd. Daar aangekomen zit m'n vriendin lijkbleek op de bank, met de opmerking dat ze zich niet goed voelt. Ik wist het meteen, voedselvergiftiging.. Hup snel naar de WC, weg ermee. Flink overgegeven allebei, ik dacht nu is het voorbij. Ook dat heb ik geweten, damn, ik heb van half 7 's avonds tot half 1 's nachts boven de WC gehangen. Ik was zo ziek dat ik nu nog brutale bloeduitstortingen over mijn hele gezicht heb, mijn neus begon een paar keer spontaan te bloeden en mijn hoofd voelt nu nog steeds aan alsof ik net gesuckerpunched ben door mike tyson.
Fantastisch verhaal! Je vertelt het nogal beeldend

Gaat het inmiddels beter?